بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه کشاورزی و باغداری

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / کشاورزی و باغداری / پمپ کارواش صنعتی
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
پمپ پیستونی کارواش ۱۴۰ بار اینتر پمپ EL۱۴۱۱R پمپ پیستونی کارواش ۱۴۰ بار اینتر پمپ EL۱۴۱۱R
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ کارواش پیستون ۱۵۰ بار اینتر پمپ مدل: E۳B۱۵۱۵R پمپ کارواش پیستون ۱۵۰ بار اینتر پمپ مدل: E۳B۱۵۱۵R
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ کارواش پیستونی ۲۰۰ بار اینتر پمپ ایتالیا WS۲۰۲R پمپ کارواش پیستونی ۲۰۰ بار اینتر پمپ ایتالیا WS۲۰۲R
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش صنعتی ۲۰۰ بار هاچاسو کارواش صنعتی ۲۰۰ بار هاچاسو
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۱۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ پیستونی کارواش ۲۵۰ بار اینتر پمپ E۲B۲۵۱۵R پمپ پیستونی کارواش ۲۵۰ بار اینتر پمپ E۲B۲۵۱۵R
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۱۹,۱۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش صنعتی ۲۵۲ بار بنزینی SPC اسپیکو مدل: SP۱۸/۲۴ کارواش صنعتی ۲۵۲ بار بنزینی SPC اسپیکو مدل: SP۱۸/۲۴
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۲۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش صنعتی ۱۸۰ بار گازوئیلی  SPC اسپیکو مدل:  CMD-CF۱۵۴C کارواش صنعتی ۱۸۰ بار گازوئیلی SPC اسپیکو مدل: CMD-CF۱۵۴C
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش صنعتی فشار قوی ۲۳۸ بار سه فاز SPC اسپیکو مدل: SP۱۸/۲۰M-۴ کارواش صنعتی فشار قوی ۲۳۸ بار سه فاز SPC اسپیکو مدل: SP۱۸/۲۰M-۴
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۲۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ پیستونی کارواش ۴۰۰ بار اینتر پمپ WS۴۰۱۸R پمپ پیستونی کارواش ۴۰۰ بار اینتر پمپ WS۴۰۱۸R
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۴۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ کارواش ۵۰۰ بار اینتر پمپ مدل: W۵۰۱۵R پمپ کارواش ۵۰۰ بار اینتر پمپ مدل: W۵۰۱۵R
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۷۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ کارواش پیستونی اینترپمپ ۸۵ بار مدل: WS۸۵ پمپ کارواش پیستونی اینترپمپ ۸۵ بار مدل: WS۸۵
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: تماس بگیرید
خرید
1 2
قیمت انواع کارواش صنعتی و نیمه صنعتی| خرید| بهترین کارواش و نمایندگی فروش انواع آن (۴ ردیبهشت)
قیمت انواع کارواش صنعتی و نیمه صنعتی| خرید| بهترین کارواش و نمایندگی فروش انواع آن (۴ ردیبهشت)
خرید کارواش صنعتی در نمایندگی فروش بی واسط به ارزانترین قیمت و نرخ مناسب قابل عرضه می باشد. این مجموعه، انواع کارواش صنعتی 100، 110 بار، 140 بار و 180 بار تکفاز همچنین کارواش صنعتی 180 بار، 200 بار، 210 بار و 250 بار سه فاز با بهترین قیمت در انواع برندها شامل اینتر پمپ، برتولینی، پمپاک و spc عرضه می کند.
خرید کارواش صنعتی عمدتا جهت شستشوی کارگاهای بزرگ یک ضرورت مهم می باشد. قیمت کارواش صنعتی در مجموعه بی واسط با توجه به نوع برند و همچنین میزان قدرت متفاوت می باشد.
نمایندگی فروش کارواش صنعتی اولین مرکز فروش کارواش صنعتی در تهران می باشد که انواع مدل های کارواش را به قیمت ارزان و کارخانه عرضه می کند. کارواش صنعتی یک دستگاه بسیار پر قدرت با عملکرد بالا می باشد که توانایی منحصر بفردی در ایجاد فشار بالا جهت پاکسازی سطوح دارا می باشد.
اگر تعریف کلی در خصوص کارواش صنعتی ارائه دهیم کارواش صنعتی یک دستگاه بزرگ و پرقدرت می باشد که بدلیل مجهز بودن به موتور پیستونی جهت کاربری های بزرگ و صنعتی استفاده می گردد. مجموعه بی واسط علاو بر فروش کارواش انواع پمپ کارواش را در برند های مختلف عرضه می کند، قیمت پمپ کارواش صنعتی پیستونی در این مجموعه با توجه به نوع برند و قدرت ان تعیین می گردد. چنانچه قصد خرید کارواش ایتالیایی، چینی و ایرانی را داشته باشید در مجموعه بی واسط بهترین کارواش موجد در بازار را خریداری نمائید.

معرفی کارواش صنعتی

کارواش صنعتی دستگاهی بزرگ و پرقدرت است که با برخورداری از موتور پیستونی برای کارکردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک کارگاه ها و تعمیرگاه های بزرگ جهت شستشو به این دستگاه نیازی اساسی دارند. چنین پمپی با قدرت بی نظیر و عملکرد بالای خود می تواند به راحتی و با فشار بالا برای پاکسازی سطوح مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت این دستگاه به فاکتورهای مختلفی اعم از برند سازنده و قدرت پمپ بستگی دارد. مجموعه بی واسط، نمایندگی فروش کارواش صنعتی، اقدام به فروش این محصولات با ارزان ترین قیمت ممکن کرده است. در حال حاضر امکان خرید انواع کارواش با قدرت 100 بار، 110 بار، 200 بار و 250 بار فراهم می باشد. همچنین شما می توانید دستگاه کارواش خود را در انواع برندهای اینتر پمپ، برتولینی، پمپاک و SPC تهیه کنید.

بی واسط با ارائه انواع کارواش های صنعتی با قیمت مناسب، ضمن دادن حق انتخاب به مشتری برای خرید مدل دلخواه توانسته قیمت نهایی سفارش مشتریان را تا حدود زیادی کاهش داد. چنانچه به دنبال یک کارواش ایتالیایی، ایرانی یا چینی هستید، بهترین مکان پیش روی شما فروشگاه اینترنتی بی واسط است.

برخی از این برند ها عبارت هستند از:

  • برند معروف اینتر پمپ
  • برند پمپاک
  • برند برتولینی
  • برند SPC

مجموعه بی واسط، نمایندگی فروش کارواش صنعتی، اقدام به فروش این محصولات با ارزان ترین قیمت ممکن کرده است. در حال حاضر امکان خرید انواع کارواش با قدرت 100 بار، 110 بار، 200 بار و 250 بار فراهم می باشد. همچنین شما می توانید دستگاه کارواش خود را در انواع برندهای اینتر پمپ، برتولینی، پمپاک و SPC تهیه کنید.

در بی واسط فرصتی فراهم شده است تا مشتریان بتوانند از میان انواع کارواش های صنعتی، متناسب با نیاز خود، یک انتخاب معقول با داشته باشند. از دیگر خدمات این مجموعه بی نظیر، کاهش قیمت نهایی محصولات است. بنابراین اگر قصد خرید یک کارواش صنعتی با کیفیت (ایتالیایی، چینی یا ایرانی) را دارید، بدون شک، بهترین گزینه، این فروشگاه اینترنتی می باشد.

آشنایی با دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی به دسته ای از کارواش ها گفته می شود که از موتور پیستونی قدرتمند برخوردار هستند. این محصولات با فشار بالا و زمان کارکرد زیاد محبوبیت فزاینده ای در میان مشتریان کسب کرده اند. چرا که قابلیت های شگفت انگیزی به کاربران ارائه می دهند.

دستگاه کارواش صنعتی چیست

دستگاه کارواش صنعتی یک وسیله قدرتمند و حیاتی در صنایع و کارگاه های بزرگ است. این دستگاه برای شستشو و تمیزکاری سطوح مختلف به کار می رود. دستگاه های صنعتی به دلیل داشتن موتور قدرتمند و پمپ پیستونی، جزو دستگاه های بسیار قوی شناخته می شوند. به طور کلی کارواش های صنعتی دارای قدرت قابل توجهی هستند که به راحتی می توانند انواع سطوح را شستشو دهند. همچنین امروزه از واتر جت های سنگین برای کاربرد های صنعتی بزرگ، استفاده می کنند.

کارواش های صنعتی، دستگاه هایی هستند که از موتور پیستونی با توان بالا استفاده می کنند. این محصولات با فشار بالا و عملکرد قوی، جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورده اند. در نتیجه مشتریان می توانند از قابلیت های فوق العاده این دستگاه ها بهره ببرند.

انواع کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی در بازار در دسته بندی های گوناگونی عرضه می شود:

  • کارواش صنعتی (واترجت صنعتی)
  • اسکرابر
  • شوینده پرفشار صنعتی

واترجت صنعتی، اسکرابر و شوینده پر فشار صنعتی، پمپ های دستگاه های کارواش صنعتی می باشند. انواع دستگاه های شوینده پرفشار صنعتی، عملکرد مشابهی دارند. این دستگاه ها ابتدا با استفاده از نازل تحت فشار، جریان آب را بر روی سطوح پخش می کنند، که این فرآیند منجر به سست شدن اتصالات بین سطوح و آلاینده ها می شود و در نهایت به شستشوی سریع و موثر محیط کمک می کند. این دستگاه ها با فشار بسیار قوی، انواع آلودگی ها و کثیفی ها را از روی سطوح مختلف حذف کرده و برای نظافت و تمیزکاری تجهیزات گوناگون و انواع فضا ها، مناسب می باشند.

بدون اغراق باید گفت خرید کارواش صنعتی تنها به یک کاربرد خاص محدود نیست، چرا که این دستگاه با قدرت بالای خود جهت شستشوی تجهیزات و فضاها به کار گرفته می شود. برای این کار کافی است دستگاه را به یک منبع آب خروجی وصل کنید. در این صورت پمپ کارواش با تولید خروجی پرفشار و بازدهی عالی یک محیط تمیز و بانظافت را به شما تحویل می دهد.

اگر بخواهیم بررسی اجمالی بر کارواش صنعتی داشته باشیم، این وسیله یک دستگاه آبپاش مجهز به موتور قوی پیستونی می باشد که با تولید جریان پر فشار عملیات پاکسازی و لایه برداری کلیه سطوح را در ابعاد بزرگ را انجام می دهد.

دستگاه کارواش صنعتی معملا دارای کاربرد های وسیعی می باشد، این دستگاه که معمولا بصورت کوبله شده با پمپ و یا الکترو موتور می باشد معمولا از طریق فرآیند رفت و برگشت مثبت که دارای قدرت بالای می باشد کلیه لایه که توسط روغن، رنگ و زنگ پوشیده شده باشند را پاکسازی می کند.

اگر بخواهیم دستگاه کارواش صنعتی را مورد دسته بندی قرار دهیم، به دستگاه کارواش کوبله ای 100 بار که مجهز به موتور پیستونی باشد کارواش صنعتی گفته می شود. معمولا کارواش صنعتی دارای بخش های مختلفی می باشد که شامل: الکتروموتور، پمپ، لنس، چرخ، فشار شکن است، این تجهیزات بر حسب میزان فشار عملیاتی، شدت آلودگی، فضای موجود و نوع آلودگی مورد استفاده قرار می گیرند.

کارواش صنعتی یک دستگاه پرقدرت می باشد که با بهره گیری از موتور پیستونی و کوبله شده قدرتمند بر حسب نیاز انواع سطوح مختلف را شستشو می دهد. همانطوری که بیان کردیم دستگاه کارواش صنعتی معمولا یک دستگاه پیستونی می باشد که در انواع مدل های برقی و سوخت فسیلی (بنزین و دیزلی) در بازار عرضه می گردد.

کارواش صنعتی معمولا یک شوینده بسیار قوی می باشد، این دستگاه انواع سطوح و فضاهای که قابلیت تمیز کردن آن بوسیله دستگاه های کارواش خانگی وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه کارواش صنعتی بطور کلی یک دستگاه کوبله ای پرفشار می باشد، این دستگاه در ابعاد و فشار های مختلف در فروشگاه اینترنتی بی واسط عرضه می گردد. پمپ کارواش صنعتی معمولا انرژی مورد نیاز خود را هم از منبع الکتریکی برق و هم از طریق سوخت فسیلی(بنزین و گازوئیل) تامین می کند. کارواش صنعتی با توجه به میزان قدرت و توان منحصر بفردی که دارد جهت تمیز کردن انواع سطوح دارای عملکرد بالای می باشد.

پمپ کارواش صنعتی بدلیل استفاده از یک پمپ و الکتروموتور کوبله شده معمولا یک وسیله ای ابتکاری بهمراه خلاقیت می باشد که معمولا در فشارها و توان های متفاوت بر حسب کاربردهای که دارند ساخته می شوند. این دستگاه از طریق افزایش فشار و سرعت آب که از طریق یک لانس بلند خارج می گردد عملیات شستشوی انواع سطح مختلف را سرعت می گردد.

بخش های مختلف کارواش صنعتی

  • پمپ کارواش
  • الکترو موتور
  • شاسی
  • تجهیزات جانبی

کارواش صنعتی معمولا دارای بخش های مختلفی شامل: پمپ کارواش صنعتی، شاسی، شلنگ و لانس می باشد. شلنگ کارواش صنعتی معمولا در دو نوع معمولی و سیمی می باشد، شلنگ کارواش سیمی دارای کاور سیمی با کیفیت می باشد که سبب افزایش طول عمر شلنگ در فشارهای مختلف می گردد، اما شلنگ معمولی فاقد پوشش سیم هستند که از پلی اتیلن فشرده تهیه می گردد.

هنگام خرید شلنگ کارواش از نوع سیمی خریداری نمائید. بخش بعدی دستگاه کارواش صنعتی کوبله شده شاسی می باشد، شاسی بخش مهم کارواش می باشد که امکان اتصال موتور با پمپ را افزایش می دهد. شاسی معمولا در دو مدل ثابت و چرخدار می باشد.

کارواش صنعتی با شاسی ثابت معمولا دارای یک شاسی آهنی می باشد که زیر موتور و پمپ نصب شده و قابلیت جابجایی آن محدود می باشد. در این کاراش پمپ پیستونی و الکتروموتور کارواش صنعتی به صورت ثابت در یک بخش معین قرار گرفته و از طریق شافت به همدیگر وصل می شوند.

شاسی چرخ دار معمولاً از چرخ های ژله ای و دسته برای شاسی استفاده می شود تا اپراتور به راحتی دستگاه کارواش صنعتی را جابجا نماید. این نمونه شاسی چرخ دار معمولاً برای شست شوی کارگاه، سوله، دامداری و کارخانه ها استفاده می شود. لانس و تفنگی معمولا در اندازه های مختلف و مدل های متنوعی موجود می باشند که امکان پاشش آب را با تنظیم حجم و فشار منتقل می کنند.

پمپ کارواش صنعتی

این وسیله یک دستگاه آب پاش مجهز به یک موتور قدرتمند پیستونی بوده که با خروج جریان پرفشار اقدام به پاکسازی و لایه برداری سطوح کثیف (حتی در ابعاد وسیع) می کند. کاربردهای این دستگاه بسیار گسترده است و در بسیاری از اهداف به کار گرفته می شود.

چنین دستگاهی که به صورت کوبل شده با پمپ یا الکتروموتور عرضه می شود، به واسطه فرایند رفت و برگشتی مثبت با قدرت بالا کلیه سطوح روغنی، رنگی و زنگ زده را پاکسازی می نماید. با نگاهی به فروشگاه های مختلف می توانید کارواش صنعتی را در دسته بندی های مختلف پیدا کنید.

دستگاه های کوبله ای موتور پیستونی با قدرت 100 بار (یا بیشتر) که به کارواش های صنعتی معروف هستند، از اجزای مختلفی تشکیل شده اند:

  • الکتروموتور
  • پمپ
  • لنس
  • چرخ
  • فشار شکن
  • ...

البته این تجهیزات با توجه به میزان فشار، میزان آلودگی، فضای مدنظر و نوع آلاینده مورد استفاده قرار می گیرند.

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد، پمپ کارواش صنعتی دستگاهی پرقدرت است که به کمک موتور پیستونی کوبل شده قادر است انواع آلودگی را از روی سطح پاکسازی کند. لازم به ذکر است این محصولات در انواع مدل های برقی و سوخت فسیلی (بنزین یا دیزل) تولید می شوند.

هرچند انتخاب بهترین کارواش صنعتی در کیفیت کارکرد بسیار مهم است، اما ضعیف ترین مدل ها نیز قادر به شستن انواع سطوح و فضاهایی هستند که قابلیت تمیز شدن به وسیله یک کارواش خانگی را ندارند.

انواع پمپ کارواش صنعتی موجود در بازار

  • پمپ کارواش صنعتی spc

  • پمپ کارواش صنعتی برتولینی

  • پمپ کارواش اینتر پمپ

طبقه بندی انواع کارواش های صنعتی از لحاظ قدرت و فشار

در مجموع می توان کارواش های صنعتی را دستگاهی کوبله ای و پرفشار نامید که در ابعاد و فشارهای مختلف به فروش می رسند. این محصولات از لحاظ نوع انرژی مصرفی نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

از لحاظ قدرت این محصولات را می توان در دسته بندی های مختلف تهیه کرد:

  • کارواش صنعتی 100 بار
  • کارواش صنعتی 110 بار
  • کارواش صنعتی 180 بار تکفاز
  • کارواش صنعتی 200 بار
  • کارواش صنعتی 250 بار

  1. کارواش صنعتی 200بار

اگر دارای کارواش بزرگ صنعتی بمنظور شستشوی انواع ماشین های سبک را دارید و یا بمنظور شستشوی فضای زیاد به یک کارواش صنعتی نیاز داشته باشید این دستگاه با دبی 15 لیتر در دقیقه گزینه مناسبی جهت پاکسازی سطوح مختلف می باشد.

  1. کارواش صنعتی 250 بار

دستگاه کارواش 250 بار معمولا در دمراکز تعمیرات صنعتی بمنظور شستشوی خودروهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. کارواش صنعتی 280 بار

کارواش 200 بار صنعتی یک کارواش سنگین با عملکرد پاکسازی بالا می باشد معمولا در عملیات پاکسازی صنعتی مورد استفادهقرار می گیرد. دبی دستگاه کارواش 280 بار معمولا منحصر بفرد و تنها 23 لیتر درقیقه می باشد.

6- کارواش صنعتی 400 بار

کارواش 400 بار صنعتی یکی از پر قدرت ترین نوع کارواش صنعتی می باشد این کارواش با بهره گیری موتور قدرتمند توانایی حذف ذرات مختلف را دارد، این کارواش با توانایی بی نظیری که دارد قدرت حذف کلیه کثیفی ها را دارد.

از لحاظ انرژی مصرفی نیز کارواش صنعتی به 2 دسته طبقه بندی می شود:

  • برقی
  • سوخت فسیلی (بنزین یا گازوئیل)

از آنجا که قدرت و نوع سوخت می تواند تاثیر بسزایی در کارایی دستگاه داشته باشد، بنابراین در زمان خرید باید به این دسته بندی ها دقت کنید. بی واسط با عرضه انواع مدل های کارواش شما را در این مسیر همراهی کرده است.

اگر یک بررسی کلی تر در خصوص کارواش صنعتی داشته باشیم این کارواش دارای در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد. دستکارواش صنعتی معمولا د ارای دو دسته ی اصلی پمپ هامی باشد که شامل: پمپ جابه جایی مثبت و پمپ سانتریفیوژ است . دسته ی اول شامل پمپ پیستونی، دنده ای، دیافراگمی، دوزینگ پمپ، پمپ پریتالتیک، لوب پمپ، منو پمپ، پمپ بشکه کش پمپ مگنتی و شیمیایی و غیره قرار گرفته اند.

دستگاه کارواش صنعتی معمولا از جمله محصولاتی می باشد که دارای پمپ صنعتی می باشد. پمپ کارواش و پمپ کارواش صنعتی دارای پمپ یک دور یا دور متغیر هستند. منظور از پمپ کارواش آب گرم یا سرد و یا الکتریکی، بنزینی و دیزلی است و فشار خروجی آب در کارواش خانگی از 70 تا 170 بار و در کارواش صنعتی 100 الی 500 بار است.

بخش های مختلف کارواش صنعتی: متعلقات کارواش صنعتی شامل: گیج فشار سنج و شیر فشار شکن و گان و لانس و الکتروموتور و همچنین فیلتر پمپ پیستونی می باشد. جنس بدنه با توجه به کارکرد و شرکت تولیدی انواع مختلفی همچون استیل یا برنز دارند و اجزای ان هم شامل پیستون و سلیندر و صفحه ی زاویه گیر و صفحه ی شیار دار و محور متحرک و کنترل کننده ی پیستون است.

مهمترین فاکتور خرید کارواش صنعتی بر حسب فشار بار تولید شده می باشد. معمولا به کارواش های که فشار آن کمتر از 110 فشار می باشد خانگی و به کارواش های که میزان فشار آن بالاتر از 110 بار می باشند کارواش صنعتی اتلاق می گردد.

اگر بخواهیم دسته بندی مشخصی در خصوص انواع کارواش صنعتی داشته باشیم، کارواش ها معمولا بر اساس قدرت و میزان تزریق دبی آب به بخش های زیر تقسیم می شوند. بخشی از کارواشه ا دارای فشار بالا و میزان دبی کم و نوع دیگر از کارواش دارای دبی بالا و فشار پایین می باشند که این نوع جهت شستشوی انواع سطوح با درصد گرد وغبار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین کارواش صنعتی بازار

کیفیت و قیمت کارواش صنعتی همواره 2 فاکتور مهم در زمان خرید هستند. در واقع انتخاب بهترین دستگاه با تناسب میان قیمت مناسب و کیفیت عالی فراهم می شود. به همین دلیل شناسایی بهترین گزینه برای خرید امری حیاتی است. بهترین گزینه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. یکی از این فاکتورهای میزان کثیفی کارگاه می باشد. در این صورت باید برحسب انتظار دستگاهی با فشار بیشتر خریداری کنید. یکی دیگر از معیارها برند کالا می باشد. در حال حاضر برندهای مختلفی از این محصول تولید می شوند:

  • پمپ کارواش برتولینی
  • پمپ کارواش پمپپاک
  • پمپ کارواش اینتر پمپ
  • پمپ کارواش صنعتی spc
  • پمپ کارواش صنعتی
  • ...

مشتریان می توانند با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کارواش های ایرانی، چینی و ایتالیایی کنند. صد البته هر یک کاربرد مناسبی دارند و می توانند رضایت کاربران را به همراه داشته باشند.

کارواش صنعتی بوش

کارواش صنعتی بوش یکی از بهترین دستگاه کارواش صنعتی آلمانی می باشد که پمپ های آن در مدل های مختلف 100-500 بار در بازار موجود می باشد. دستگاه کارواش صنعتی بوش معمولا یک دستگاه پاشش پیستونی می باشد که با کوبله شدن به انواع موتورهای مختلف دارای عملکرد بالای جهت شستشوی کارخانه ها، سالن های مرغداری و انواع سطوح مختلف برخورد ار می باشد جهت خرید کارواش صنعتی بوش با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بی واسط ارزانترین کارواش صنعتی بوش را خریداری نمائید.

کارواش صنعتی برتولینی

دستگاه کارواش صنعتی برتولینی یک پمپ کارواش پیستونی ساخت کشور ایتالیا می باشد، این کارواش بدلیل کیفیت بالا و عملکرد متفاوت در میان بهترین کارواش صنعتی قرار می گیرد. دستگاه کارواش صنعتی بر تولینی از نظر کارکرد شامل پمپ های پیستونی و دیافراگمی هستند که البته از نظر عملکرد بسیار مشابه یکدیگر می باشند.

یکی از دلایل قرار گرفتن پمپ برتولینی در میان بهترین پمپ کارواش صنعتی کیفیت بالا و تدوام در کار این دستگاه می باشد. دستگاه کارواش صنعتی برتولینی معمولا در دو مدل کوپله مستقیم و شاسی شده در بازار موجود می باشند. کارواش صنعتی برتولینی معمولا بر حسب نیاز دارای فشارهای مختلف شامل 100، 200،300، و چهارصد بار می باشد. کارواش برتولبینی همانند برندهای دیگر معمولا دارای کاربری های صنعتی می باشد.

کارواش صنعتی پمپاک

کارواش صنعتی پمپاک ایتالیا کارواش صنعتی پمپاک یکی از بهترین و برجسته ترین برندهای کارواش صنعتی موجود در بازار می باشد.. این کارواش معمولا دارای موتور پیستونی بوده و دارای تنوع بالا از لحاظ کاربرد می باشد. محبوبیت پمپاک به دلیل تعمیر آسان و کم هزینه، گستردگی محصولات،خدمات پس از فروش،قیمت مناسب و کارکرد در شرایط گوناگون آب و هوایی است.گستردگی محصولات پمپاک به گونه ای است که می توان انواع مراکز صنعتی بوسیله محصولات پمپاک در هر قدرتی راه اندازی کرد.

کارواش صنعتی اینترپمپ

کارواش صنعتی اینتر پمپ یک پمپ ایتالیایی با کیفیت بسیار بالا می باشد که عمدتا با انواع الکترو موتورها شامل: موتوژن، الکتروژن و انواع الکتروموتورهاس سه فاز قابلیت کوبله شدن را دارد.

نمایندگی کارواش صنعتی

مرکز فروش کارواش صنعتی در تهران یکی از بزرگترین نمایندگی های فروشگاهها آنلاین کارواش صنعتی می باشد. نمایندگی کارواش صنعتی بی واسط انواع برند های کارواش صنعتی با کیفیت که در مدل های مختلف می باشند را برای مشتریان در سرتاسر کشور عرضه می کند. خرید کارواش در این مجموعه با توجه به عرضه مستقیم از کارخانهو مراکز کوبله کارواش صنعتی عمدتا به قیمت ارزان عرضه می گردد. بنابراین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بی واسط و تماس با مشاوران می توانید محصول مورد نیاز خود را تامین نمائید.

بهترین و مطمئن ترین راه برای آگاهی از قیمت روز انواع کارواش صنعتی برقراری ارتباط با نمایندگی های مجاز فروش پمپ برتولینی در کشور می باشد. این مراکز به صورت مستقیم انواع کارواش صنعتی را در بازار عرضه می کنند و همواره آخرین قیمت این محصولات را به مشتریان و خریداران اعلام می کنند. مجموعه آب نیرو یکی از نمایندگی های مجاز و اصلی عرضه کننده پمپ های کارواش برتولینی در کشور شناخته می شود که از طریق کارشناسان این شرکت می توان به راحتی لیست قیمت روز انواع پمپ کارواش صنعتی را دریافت کنند.

قیمت کارواش صنعتی

در خصوص دستگاه کارواش صنعتی قیمت این محصول معمولا با توجه به ابعاد مختلف یکی از مهمترین دغدغه های خریداران این محصول می باشد. قیمت کارواش صنعتی معمولا در بازار تحت تاثیر فاکتور های مختلفی قرار دارد که مهمترین عامل در تغییر قیمت کارواش صنعتی مقوله توان ومیزان فشار می باشد. دومین مقوله در خصوص تعیین قیمت دستگاه کارواش صنعتی بحث برند می باشد بهترین دستگاه کارواش صنعتی از برند های معروف معمولا دارای قیمت بالاتری قرار دارد.

قیمت در بحث کارواش صنعتی و خانگی اولین عامل خرید می باشد در صورت عدم آگاهی از قیمت خریداران دچار مشکل می شوند. همین موضوع نیز باعث سردرگمی آن ها و حتی خرید نمونه های تقلبی این پمپ ها از افراد سودجو با قیمت های بسیار بالا می گردد. قیمت کارواش صنعتی در مجموعه بی واسط بعنوان مرکز فروش انواع تجهیزات صنعتی و کشاورزی بدلیل عرضه مستقیم توسط کارخانه به ارزانترین قیمت عرضه می گردد

. مهمترین چالشی که در بازار جهت خرید کارواش صنعتی وجود دارد عدم دسترسی به نمایندگی فروش در شهرهای مختلف در سرتاسر کشور می باشد که امکان خرید دستگاه کارواش صنعتی تقلبی را بالا می برد. اما فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان نمایندگی فروش انواع کارواش صنعتی به قیمت ارزان ریسک محصولا بی کیفیت را کاهش می دهد.

لیست قیمت کارواش صنعتی

مجموعه بی واسط بعنوان برترین نمایندگی فروش کارواش صنعتی انواع کارواش صنعتی و نیمه صنعتی را عرضه می کند در بخش زیر ما به بخشی از ما لیست قیمت کارواش های صنعتی را بیان می کنیم. لیست قیمت کارواش صنعتی به مشتری آگاهی قابل توجه ای در خصوص قیمت روز کیفیت و قدرت موتور می دهد که امکان دسترسی مشتری را نسبت به محصول فوق افزایش می دهد.

اسم و مدل تعداد فاز توان (کیلووات) قیمت
کارواش صنعتی 180 بار spc 220/تکفاز 3.7 26500000
کارواش صنعتی 200 بار سه فاز/سه فاز 5 32300000
کارواش صنعتی 238 بار سه فاز/380 7.5 33700000
کارواش صنعتی 180 بار سه فاز 4 28700000
کارواش صنعتی 200 بار سه فاز/380 7.5 34800000
کارواش صنعتی 175 بار بنزینی - 6 19600000
کارواش صنعتی 252 بار بنزینی - 13 31000000
کارواش صنعتی 180 بار گازوئیلی - 6 16300000

لیست قیمت پمپ کارواش

خرید کارواش صنعتی

اگر در بازار و یا فضای آنلان بدنبال خرید دستگاه کارواش صنعتی درجه یک با کاربری گسترده می گردید. و ملاک شما خرید دستگاه کارواش صنعتی ارزان قیمت می باشد. می توانید با مراجعه به فروشگاه بی واسط انواع دستگاه کارواش صنعتی نیمه صنعتی و غیره را با نظر خودتون خرید داری کنید، معمولا دستگاه کارواش صنعتی قدرت آنها از یکی از ملاکهای خرید توسط مشتری می باشد که با توجه به کاربرد دستگاه در صنعت مورد نظر از آن استفاده می کنند.

خرید کارواش صنعتی عمدتا با توجه به قدرت و توان بالایی که دارد جهت شستشوی سریع انواع فضاها دارای کاربری می باشد. در بازار تحت تاثیر فاکتور های مختلفی قرار دارد. مهمترین عامل تهیه کارواش صنعتی انتخاب بر حسب قدرت و توان این کارواش می باشند.

کارواش صنعتی با توجه به اینکه از نوع پیستونی می باشند عمدتا دارای قدرت کاربردی بالاتری هستند سبب می شود مدت زمان بیشتری جهت شستشوی سطوح مورد استفاده قرار بگیرند. شما با تهیه یک کارواش صنعتی سبک و سنگین می توانید یک خرید ارزان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان نمایندگی فروش کارواش صنعتی انواع کارواش صنعتی شامل برند های معتبر را به قیمت ارزان عرضه می کند. خرید کارواش صنعتی بدلیل قدرت بالا و بکارگیری تجهیزات سنگین معمولا دارای قیمت گرانتری از کارواش خانگی می باشد. کارواش صنعتی بدلیل پیستونی بودن معمولا آب را با فشار بیشتری تزریق می کند. در صورت تمایل به تهیه کاراواش صنعتی با مراجعه به بی واسط کارواش مورد نیاز خود را تامین نمائید.

فاکتورهای مهم خرید کارواش صنعتی

به طور کلی کارواش صنعتی به یک دستگاه توانمند و مکانیزه گفته می شود که به کمک پاشش آب تحت فشار بالا، موجبات جدا نمودن آسان انواع آلودگی ها را از سطوح مختلف فراهم می آورد. این دستگاه در انواع مدل های متنوع با فشار کاری مابین 100 الی 300 بار در دقیقه طراحی و تولید می شود. انواع گوناگون کارواش صنعتی را با نام های واترجت صنعتی و شوینده پرفشار می توان خریداری نمود. دسته بندی کارواش صنعتی از لحاظ میزان فاز و موارد کاربردی ولتاژ به قرار زیر می باشد و به دو مورد تقسیم می شود.

  • ولتاژ
  • توان
  • فشار(بار)

ولتاژ

مهمترین فرایند خرید کارواش صنعتی، شناسای کارواش می باشد تا با انتخاب بهترین کارواش صنعتی مطابق نیاز بتوان آنرا انتخاب کرد. اگر بخواهییم مبنای طبق بندی کارواش صنعتی را بر حسب خصوصیات فنی قرار دهیم این کارواش معمولا از لحاظ ولتاژ به دو نوع 220 ولت و 380 ولت تقسیم می گردند.

کارواش صنعتی 220 ولت معمولا تکفاز و نوع بعدی سه فاز می باشد. عمده کارواش صنعتی موجود در بازار از نوع صنعتی می باشند زیرا کارواش صنعتی سه فاز بدلیل تداوم در کار میزان آمپر و برق کمتری مصرف می کنند.

۱۴۰۳/۰۲/۰۳
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش