بستن
سبد خرید

قیمت پمپ آب خانگی | خرید پمپ| نحوه انتخاب (۳ فروردین)

قیمت پمپ آب خانگی | خرید پمپ| نحوه انتخاب (۳ فروردین)

۱۴۰۳/۰۱/۰۲ قیمت پمپ آب خانگی | خرید پمپ| نحوه انتخاب (۳ فروردین) خرید پمپ آب خانگی، قیمت پمپ آب خانگی قیمت بهترین پمپ آب خانگی، مرکز پخش عمده پمپ آب در بزرکترین مرکز پخش پمپ آب به نرخ کارخانه عرضه می گردد. خرید اینترنتی پمپ آب خانگی در مجموعه بی واسط بعنوان ارزانترین مرکز فروش پمپ آب خانگی به قیمت درب کارخانه می باشد.
فروشگاه بی واسط انواع پمپ آب خانگی دیزل ساز، لئو، پنتاکس،هاچاسو،ونزو، لوکو، ایکار، لورا، کالمو، وونیکو و استرولر عرضه می گردد. خرید پمپ آب در بی واسط بصورت عمده و تک فروشی عرضه می گردد. قیمت پمپ آب خانگی در فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان مرکز فروش پمپ خانگی دیزل ساز، پنتاکس، لئو، ونز، هاچاسو، ایکار، اسکواردی و دلتا ارزانتر از قیمت نمایندگی و به نرخ کارخانه عرضه می گردد.
بهترین پمپ آب خانگی در این مجموعه با عملکرد و کارایی بالا به قیمت ارزان عرضه می گردد. یکی از بزرگترین نکاتی که در خرید پمپ آب خانگی به آن باید اشاره کرد، خرید پمپ بر اساس میزان نیاز مجتمع های خانگی می باشد، ما در این مقاله در مورد قیمت خرید پمپ آب خانگی انواع برندها با ارزانترین قیمت می پردازیم

پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی با توجه با عملکرد دارای طبقه بندی مختلفی شامل پمپ آب خانگی گریز از مرکز، پمپ جتی و پمپ های سانترفیوژی است. پمپ آب خانگی معمولا دارای جنس بدنه ای از جنس چدن و استیل 304 یا 316 می باشد. امروزه پمپ آب خانگی علاوه بر عملکرد دارای طراحی زیبا و منحصر بفرد می باشد که سبب تغییر نگرش در خصوص مصرف پمپ آب شده است.

در خصوص خرید پمپ آب یک فاکتور مهم که نقش اساسی در سلامت پمپ می گذارد طبقه بندی مناسب و کاربرد شامل بسته بندی در خلاء می باشد که سبب می شود به طور موثر از اکسیداسیون چربی گیری پمپ جلوگیری کند و همچنین از هیدرولیز پروتئین جلوگیری می کند، بقای باکتری ها را کاهش می دهد و به طور موثر تمیزی منبع آب را تضمین می کند. بنابراین بسته بندی اصولی برای مسافت های طولانی تر بلند کارایی دارند و علاه بر سلامت پمپ آب هزینه ها را نیز کاهش می دهند.

پمپ آب خانگی یک پمپ آب سانترفیوژی می باشد که قابلیت دسترسی آب را جهت مصرف خانگی و صنعتی فراهم می کند. پمپ آب خانگی بعنوان بهترین اختراع بشر بهترین تاثیر را جهت سهولت زندگی انسان فراهم می کند. امروزه تقاضا جهت تهیه پمپ آب خانگی که در انواع برند های مختلف ایرانی، چینی و ایتالیایی در بازار موجود می باشند روز بروز در حال افزایش می باشد. عمده خرید پمپ آب خانگی جهت بر طرف ساختن نیاز مصرف کنندگان بمنظور تامین آب شرب با فشار مناسب برای واحد های مجتمع بزرگ مناسب می باشد.

پمپ آب خانگی بدلیل انتقال آب با فشار و حجم بالاتر، بمنظور جبران کمبود آب و رفع مشکل واحد ها و مجتمع های پر مصرف به کرات مورد استفاده می باشند. به همین دلیل در طراحی ساختمان ها حتماً جایی برای پمپ آب خانگی در نظر گرفته می شود.

پمپ آب خانگی معمولا در مدل های مختلفی هستند که با توجه به حجم آب و قدرت به بخش ههای مختلفی تقسیم می شوند.

بهترین پمپ آب خانگی

اگر بدنبال خرید بهترین پمپ آب خانگی ایرانی و چینی هستید فروشگاه بی واسط بهترین برند های موجود در بازار را به قیمت کارخانه بصورت عمده و تک فروشی عرضه می کند.

فاکتورهای زیادی در انتخاب بهترین پمپ آب خانگی تاثیر گذار می باشد. یک پمپ آب خوب معمولا از لحاظ کیفیت و انواع تجهیزات بکار گرفته شده و همچنین خدمات پس فروش باید در راس تمام برند ها قرار بگیرد تا بعنوان بهترین پمپ آب خانگی به آن اهدا گردد.

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی شامل برند های مانند: دیزل ساز، آبکو و بخشی از برندهای دیگر می باشد اما این دو برند دارای بالاترین کیفیت می باشند.

امروزه استفاده از پمپ های آب ایرانی روز به روز در حال افزایش می باشند، دلیل این عمر استفاده از قطعات با کیفیت، جنس سیم پیچ تمام مس، شفت تمام استیل همچنین خدمات پس از فروش عالی می باشند که جزِء بهترین پمپ ها شناخته شده اند.

بنابراین، هنگام خرید بهترین پمپ چینی، ایرانی و ایتالیایی باید فاکتورهای اساسی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را جهت خرید پمپ آب خانگی داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی بی واسط بهترین پمپ آب خانگی ایرانی چینی و ایتالیا شامل: پمپ آب دیزل ساز، پمپ ونزو، پمپ آب هاچاسو، پمپ آب کالمو، پمپ آب دلتا، پمپ آب دلتا، پمپ آب آبارا، پمپ آب الفا، پمپ آب ایکار، پمپ آب اسکرولل و غیره را به قیمت نمایمدگی عرضه می کند.

خرید بهترین پمپ آب خانگی

اگر بدنبال خرید بهترین پمپ آب خانگی هستید.بهترین پمپ آب خانگی بر حسب تقاضا و نوع کاربردی که برای آن تعریف می گردد متفاوت می باشد.

پمپ آب بی صدا: پمپ آب بی صدا بدلیل تولید صدای کم یا سایلنت برای افرادی که در آپارتمان زندگی می کند و تمایل به مدیریت آب منزل خود یا همسایه خود را داشته باشند بهترین گزینه می باشد.

پمپ سوپر سایلنت در بازار تحت عنوان برندهای مختلف در بازار موجود می باشد این پمپ معمولا کیفیت و عملکرد مناسب تحت عنوان بهترین پمپ آب بی صدا شناخته می شود.

پمپ آب خانگی: با توجه برند و کیفیت بالای که دارند در رده پمپ های خانگی ارزان قیمت قرار این برند از پمپ آب خانگی جهت انتقال آب بسیار به صرفه بود و نقش بسزای در کاهش هزینه خانوارها و افزایش رفاه خانواده ها از حیث تامین آب می گزارد.

انواع برندهای ارزان زیادی در بازار موجود می باشد که میتوان به پمپ های آب، هاچسون، لورا، کالمو و استریم اشاره کرد، این پمپ ها از لحاظ قیمت و کارایی بالای که دارند رقابت و انتخاب پمپ را مقداری سخت می کنند. مشتری می تواند بر اساس تجربه قبلی که از این پمپ های آب داشت نوع پمپ مورد نظر تصمیم بگیرد.

در زیر انواع پمپ آب خانگی پنتاکس که دارای مصارف خانگی هستند را به شما معرفی می نماییم، پیشنهاد می گردد جهت انتخاب بهترین پمپ آب خانگی مناسب با نیاز شما، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید سپس در فروشگاه بی واسط نسبت به خرید انواع پمپ آب اقدام کنید.

ما در این بخش انواع پمپ آب را بر اساس میزان توان آن تقسیم بندی میکنیم.

انواع پمپ آب خانگی و ساختمان

  • پمپ آب خانگی نیم اسب محیطی: این پمپ معمولا در دو مدل محیطی و بشقابی موجود بوده و عمدتا جهت انتقال آب برای خانه های تک واحده و ویلایی کاربرد دارد.
  • پمپ آب نیم اسب بشقابی:
  • پمپ آب یک اسب بشقابی:
  • پمپ آب جتی : پمپ آب جتی یک اسب بیشتر برای انتقال آب در آپارتمان های 4 طبقه با میزان متراژ 80 مترمربع استفاده می گردد.
  • پمپ آب خانگی یک اسب: این پمپ ها بیشتر برای ساختمان 3 طبقه با تعداد واحد 5-6 و متراژ 70-75 متر استفاده می گردد.
  • پمپ آب خانگی دو پروانه: پمپ آب خانگی یک اسب دو پروانه برای ساختمان های چهار طبقه هشت واحد با حداکثر متراژ 75 متر نصب می شود (پمپ آب مناسب برای چهار طبقه).
  • پمپ آب دو اینچ :

این پمپ آب بیشتر برای مجتمع های مسکونی بین 4-6 طبقه با حداکثر متراژ یکصد متر مربع استفاده می گردد.

پمپ آب دو اینچ یا دبی بالا عمدتا بعنوان پمپ آب کشاورزی شناخته می شوند این پمپ ها با توجه به دبی بالای که دارند عمدتا جهت تامین آب زمینهای زیر کشت و همچنین تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرند.

  • پمپ آب خانگی یک و نیم اسب:

این پمپ آب بیشتر برای آپارتمانهای 4-5 طبقه با میزان 10-12 واحد 100-90 متر استفاده می گردد. این پمپ های معمولا بصورت دوپروانه یک اینچ و دواینچ عرضه می شود. همانطوریکه بیان شد مدل دو پروانه عمدتا برای مجتمع های متوسط با تعداد واحد های کم مورد استفاده استفاده قرار می گیرند، مدل دو اسینچ این پمپ که دارای کاربرد کشاورزی می باشد دارای دبی لیتر در قیقه می باشد. جنس بدنه هر دو چدن بوده و پروانه آنها بسته تعداد پروانه و همچنین نحوه کاربری بصورت برنج یا چدنی عرضه می گردد و نمونه های ارزانتر این پمپ بصورت باکالیت نیز می باشد.

پمپ آب خانگی دو پروانه:

پمپ آب خانگی یک اسب دو پروانه برای ساختمان های چهار طبقه هشت واحد با حداکثر متراژ 75 متر نصب می شود (پمپ آب مناسب برای چهار طبقه).

پمپ آب دو پروانه معمولا برای مجتمع های مسکونی که دارای 4 واحد به بالا هستند مورد استفاده قرار می گیرد. خرید پمپ آب دو پروانه با توجه به انرژی پایین و قابلیت انتقال آب با دبی بالا برای مجتمع های بزرگ عرضه می شد. مهمترین مولفه در تهیه پمپ آب دو پروانه قدرت پمپ جهت انتقال آب با حجم بیشتر می باشد. همانطوری که بیان کردیم پمپ آب دو پروانه یک پمپ آب سانترفیوژی بشقابی می باشد که دارای میزان صدای بسیار بالای می باشد.

این پمپ همانند پمپ آب بشقابی میزان صدای بسیار پایینی تولید می کند و همین امر سبب شده که بسیاری از افراد این پمپ آب برای مناطق مسکونی دارای مجتمع مسکونی بالا انتخاب کنند. خرید پمپ آب دو پروانه در مجتمع های مسکونی بزرگ و همچنین مراکز اداری امکان دسترسی به آب شرب را افزایش می دهد. اگر بدنبال بهترین پمپ آب دو پروانه هستید، در بازار انواع مختلف پمپ آب دو پروانه وجود دارد که بیواسط بزرگترین عرضه کننده پپ آب می باشد.

پمپ آب نیم اسب محیطی

پمپ آب خانگی نیم اسب معمولا بصورت محیطی در بازار عرضه می گردند. پمپ آب نیم اسب با توجه به قابلیت انتقال آب با دبی پایین ابعاد و حجم آب کمی که انتقال می دهند. در منازلی که میزان مصرف آب پایین است مورد استفاده قرار می گیرند. در این پمپ، آب از طریق فلانچ بدرون کانال مکش می شود کانال حلقه ای شامل یک پروانه محیطی می باشد.

پروانه محیطی می تواند عمل چرخاندن و انتقال سیال به طور گریز از مرکز می باشد. انرژی جنبشی از طریق تیغه های پروانه به سیال ارسال می شود. آب از طریق این سیستم وارد بخش مصرفی می گردد. پمپ آب محیطی نیم اسب از جمله پمپ های سیال می باشد

پمپ آب خانگی بشقابی(بی صدا)

پمپ آب خانگی بشقابی یک پمپ جابجای مثبت و یا سانترفیوژی می باشد که آب را با حجم بیشتر و صدای کمتر به منازل منتقل می کند. پمپ آب بشقابی بی صدا معمولا بدلیل صدای پایینتری که نسبت به پمپ محیطی و جتی تولید می کند دارای کاربرد وسیعی می باشد.

پمپ آب خانگی جتی

پمپ آب خانگی جتی یک پمپ سانتریفیوژ می باشد. که بدلیل تامین آب در حجم پایین و فشار بالا کاربرد فراوانی دارد. پمپ آب جتی معمولا با توجه به ساختار ساده ای که دارد کارآمدترین و در عین حال پر کاربرد ترین پمپ آب خاگی می باشد. این رویکرد سبب شده که پمپ آب جتی به یکی از پر مصرف ترین انواع پمپ آب خانگی باشد. خرید پمپ آب خانگی جتی در مجموعه بی واسط در انواع برند های مختلف دارای بدنه استیل در این مجموعه عرضه می شود.

پمپ آب دو اینچ حجم بالا

خرید پمپ آب دو اینچ عمدتا جهت تامین آب مزارع کشاورزی و صنعتی مورد استفاده می شود. پمپ آب کشاورزی به پمپ آب حجم بالا که دارای قابلیت انتقال آب در حجم بالا هستند اطلاق می شود. این پمپ آب دارای خروجی دو اینچ، سه اینچ و چهار اینچ می باشند.

کاربرد پمپ آب خانگی

کاربرد پمپ آب خانگی سانترفیوژی با قدرت پایین معمولا بیشتر جهت استفاده در مصارف خانگی می باشد که با انتخاب صحیح و هوشمند می توانید پمپ آب خانگی مناسب خودتون را پیدا کنید. یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در کاربرد پمپ آب خانگی افزایش رشد جمعیت و افزایش آپارتمان نشینی می باشد.

امروز بمنظور تامین آب شرب مجتمع های مسکونی بزرگ و کوچیک از انواع پمپ آب خانگی استفاده می شوند که کاربرد انواع پمپ آب خانگی به دو بخش پمپ آب حانگی کوچک شامل پمپ آب خانگی بشقابی و جتی و پمپ آب بزرگتر شامل پمپ آب دو پروانه، پمپ آب دو اینچ و بوستر پمپ طبقه بندی می شود. پمپ های خانگی (بشقابی و جتی) معمولا دارای قدرت نیم تا 2 اسب می باشد.

پمپ آب نیم اسب پنتاکس معمولا در خانه های ویلای کوچک که دارای یک تا 2 حموم و یک اشپزخونه هستند استفاده می گردد . اما پمپ آب های یک و دو اسب معمولا در واحد های ساختمانی بین یک تا 5 واحده کاربرد دارد. اما برای واحدهای بزرگتر از این مقدار از بوستر پمپ های دو قلو و تک استفاده می شود.

نحوه انتخاب پمپ آب خانگی و نحوه محاسبه پمپ آب خانگی پنتاکس به این شکل می باشد که با در نظر گرفتن تعداد واحد های ساختمان، متراژ واحد ها و تعداد طبقات پمپ آب خانگی انتخاب می گردد. پمپ آب پنتاکس جتی معمولاً در ساختمانی چهار طبقه قابل استفاده می باشد.

تفاوت پمپ جتی با بشقابی در میزان فشار و دبی آنها می باشد. به طوریکه اگر به دنبال دبی اندکی بیشتر هستید از پمپ آب پنتاکس بشقابی و اگر به دنبال ایجاد اندکی فشار بیشتر هستید از پمپ آب جتی پنتاکس استفاده نمایید.

پمپ پنتاکس جتی جزء پمپ آب خانگی بی صدا محسوب می شود. هواگیری پمپ آب جتی بسیار آسان است. کاربرد پمپ جتی بیشتر در مکان هایی می باشد که حتماً قبل از پمپ آب خانگی جتی مخزن ذخیره آب نصب شده باشد و به این دلیل می باشد که پمپ آب جتی پنتاکس دارای مکش زیادی می باشد. پمپ آب خانگی بدلیل افزایش میزان دبی آب به میزان 3.7 مترمکعب در ساعت و امکان انتقال آب تا ارتفاع 50 متر بعنوان بهترین پمپ جهت تامین آب شرب واحد های ساختمانی می باشد.

نحوه انتخاب پمپ آب خانگی مناسب

هر فردی ممکن است در واحد مسکونی، هتل، واحد اداری با مشکل فشار پایین آب مواجعه شده باشد، تنها راه حل جهت جلوگیری از افزایش هزینه، انتخاب یک پمپ آب سیال کارآمد با بهره وری بالا می باشد. جهت تعیین نوع پمپ سیال بر اساس نوع کاربرد، واحد مسکونی، ادارای، تجاری و یا هتل ممکن است باشد، با مراجعه به جدول فوق می توانید مشکل خود را رفع نمائید. ابتدا از ستون سمت چپ تعداد واحد مسکونی و یا برای هتل تعداد تخت و بیمارستان افراد مراجعه کنند با حرکت راست به چپ و یا چپ به راست می توانید حجم آب مورد نیاز و سپس با دستیابی به اطلاعات پمپ نوع پمپ مورد نیاز خود را بیابید.

مثال: آبدهی ساختمان مسکونی24 که دارای یک حمام باشد 150 لیتر در دقیقه و 9 مترمکعب در ساعت نیاز دارید.

جدول زیر نحوه انتخاب پمپ آب خانگی را بر اساس تعداد شیر آب، حمام و غیره نشان می دهد شما با توجه به این جدول می توانیدد پمپ آب خانگی مورد نظر خود را پیدا کنید. قیمت خرید پمپ خانگی پنتاکس| کاربرد و نحوه انتخاب برای مصارف خانگی

انواع پمپ آب خانگی بر حسب برند

پمپ آب خانگی چینی

پمپ آب خانگی چینی امروزه قابل دسترس ترین پمپ آب خانگی موجود در بازار می باشد. پمپ خانگی چینی بدلیل دسترسی به انواع تکنولژی و به خدمت گرفتن نیروی کار ارزان ازجمله ارزانترین پمپ آب خانگی می باشد. پمپ آب چینی در نمونه های مختلف شامل: پمپ آب خانگی هاچاسو، پمپ آب ونیکو، پمپ آب ایکار، پمپ آب کالمو و پمپ آب خانگی ونزو، استریم، اسکواردی و غیره در بازار ایران موجود می باشند. خرید پمپ آب خانگی چینی بدلیل کیفیت مناسب و قیمت ارزان از جمله بهترین و مقرونه بصرفه ترین پمپ آب موجود در بازار می باشد.

با توجه به افزایش قیمت ها و نوسانات ارز خرید پمپ آب خانگی چینی ارزان دغدغه بسیاری از فروشنگان و مصرف کنندگان می باشد. فروشگاه عمده فروشی بی واسط انواع پمپ آب خانگی بدلیل حذف واسطه گری از بازار و عرضه مستقیم پمپ آن باعث کاهش قیمت می گردد.

پمپ آب خانگی ایرانی و ایتالیایی

پمپ آب خانگی ایرانی و ایتالیایی بدلیل بکار گیری بهترین مواد اولیه و استفاده از سیم پیچ تمام مس دارای بهترین کیفیت و بالاترین کیفیت بوده و بهترین پمپ آب خانگی را در برندهای مانند دیزل سازان، پنتاکس، کالمو و محصولات داب عرضه می کند.

خرید پمپ آب خانگی

امروزه خرید پمپ آب خانگی یکی از مهمترین نیاز های اولیه افراد جهت تامین آب مخصوصا در مناطق شهری می باشد. خرید پمپ آب خانگی در فروشگاه اینترنتی بی واسط معمولا با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت صورت می گیرد. اگر قصد خرید پمپ آب را داشته باشید با مراجعه به این فروشگاه و استفاده از مشاوران خبره بهترین محصول را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت و بهمراه ضمانت یکساله دریافت نمائید.

خرید پمپ آب خانگی در مجموعه بی واسط بصورت مستقیم با حذف واسطه کارخانه به مصرف کننده صورت می گیرد. مشتریان و تجار عزیز می توانند با خرید اینترنتی انواع گوناگونی از پمپ آب نسبت به تهیه این محصولات در برندهای مختلف اقدام می نمایند.

عوامل موثر بر خرید پمپ آب خانگی

خرید پمپ آب خانگی معمولا تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی می باشد، عدم دسترسی به آب و همچنین کاهش میزان فشار آب مجتمع ها عامل اصلی برای خرید پمپ آب می باشد. امروزه خرید پمپ آب برای تامین آب پر فشار برای کلیه بخش های شهری و روستای به یک ضرورت تبدیل گشته است، بدو ن خرید پمپ آب امکان تامن آب با فشار ایده آل وجود نخواهد داشت و تنها را حل ذخیره سازی آب در منبع و سپس ارسال آن به واحدهای شهری می باشد.

نمایندگی پمپ آب خانگی

نمایندگی فروش پمپ آب خانگی بی واسط بعنوان اولین مرکز فروش بعد از کارخانه ارزانترین مرکز خرید پمپ می باشد. بی واسط بعنوان مرکز فروش پمپ آب خانگی در تهران انواع برند پمپ آب خانگی شامل دیزل سازان، پنتاکس، استریم، کالمو، هاچاسو و فاراد را در بهترین کیفیت و بالاترین خدمات پس از فروش عرضه می کند تا با مدیریت صحیح هزینه خانوار را با پاسخگویی صحیح کاهش دهد. نمایندگی پمپ آب خانگی و یا مرکز فروش پمپ آب در تهران دسترسی آسان انواع پمپ آب سیال را فراهم می کند، تا بدون مراجعه به مرکز کشور در کل کشور با صرف کمترین هزینه پمپ آب خانگی را جهت مصرف و خرید انتخاب کنند.

مرکز فروش پمپ آب خانگی در تهران (فروش عمده)

مرکز فروش پمپ آب خانگی در تهران برترین فروشگاه اینترنتی پمپ آب خانگی می باشد که انواع پمپ آب خانگی را به قیمت ارزان و بصورت مستقیم عرضه می کند. مرکز فروش پمپ آب همچنین با فروش عمده پمپ آب خانگی و انواع پمپ آب سیالات دیگر امکان بالقوه ای برای فروشندگان ایجاد می کند تا یک محصول را با قیمت ارزانتر و با کمترین هزینه درب فروشگاه یا منزل خود تحویل بگیرند. در فروشگاه عمده فروشی بی واسط امکان خرید پمپ آب بصورت تک و عمده وجود دارد.

قیمت پمپ آب خانگی | خرید پمپ| نحوه انتخاب

قیمت پمپ آب خانگی

قیمت پمپ آب خانگی مهمترین فاکتور اساسی در خرید پمپ آب سیال می باشد. نرخ عرضه پمپ در مجموعه بی واسط جهت عرضه به مراکز فروش پمپ آب به نرخ ارزان و کارخانه می باشد این مجموعه انواع پمپ آب را به نرخ کارخونه ارزانتر از بازار عرضه می کند. قیمت پمپ آب خانگی معمولا برحسب نوع برند و کیفیت بالایی که دارد معمولا متنوع می باشد. مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز عرضه پمپ آب این محصول را به نرخ کارخانه و ارزانترین قیمت ارائه می دهد. هدف از فروش پمپ آب در مجموعه بی واسط عرضه بهترین پمپ آب به نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد.

معمولا در کارخانه ها قیمت پمپ آب خانگی بدلیل عدم صرفه هزینه های جانبی مانند حمل و نقل وهزینه های سربار ارزانتر از فروشگاه و بازار می باشد. و فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان نمایندگی پمپ آب خانگی در مرکز تهران و شهرستان ها انواع برند پمپ آب خانگی مانند کالمو، دیزل ساز، پنتاکس، ونیکو، هاچاسو، ایکار و غیره را به قیمت ارزان برای مشتریان عزیز فراهم می کند.

لیست قیمت روز پمپ آب خانگی 1401/07/11

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش