بستن
سبد خرید

نمایندگی خرید و فروش انواع پمپ آب خانگی| کالمو، هاچاسون، استریم و ایکار ایتالیا

نمایندگی خرید و فروش انواع پمپ آب خانگی| کالمو، هاچاسون، استریم و ایکار ایتالیا

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ نمایندگی خرید و فروش انواع پمپ آب خانگی| کالمو، هاچاسون، استریم و ایکار ایتالیا نیاز به انواع پمپ آب خانگی ارزان قیمت و با کیفیت بعنوان یکی از اصلی ترین چالش های اساسی در زمان افزایش قیمت ها محسوب می گردد. بنابراین، جهت انواع برندهای پمپ آب خانگی بی واسط بهترین برند را جهت تامین مصارف خانگی به شما توصیه می کند.

نمایندگی خرید و فروش انواع پمپ آب خانگی| کالمو، هاچاسون ، استریمو ایکار ایتالیا به قیمت کارخونه

امروزه بدلیل افزایش میزان تراکم شهرها و افزایش جمعیت در هر کیلومتر مربع در هر نقطه از شهر نیاز به پمپ آب خانگی با کیفیت بیش از پیش احساس می شود.

پمپ آب خانگی به پمپ هایی سیالاتی اطلاق می گردد که جهت استفاده برای مصارف خانگی و تقویت فشار مجتمع های خانگی جهت تامین آب شرب مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.امروزه جهت تامین آب لازم برای یک دوش ساده بدلیل افت فشار آب حتی در یک آپارتمان تک واحده نیازمند استفاده از پمپ آب خانگی هستیم. بدون کاربرد و تجهیز واحد ساختمانی بهانواع پمپ های آب منزل تامین کمترین میزان فشار آب ممکن نیست. استفاده از پمپ آب خانگی با افزایش جمعیت شهرها و رونق ساخت مجتمع ها و برج های مسکونی برای تامین آب مورد نیاز تمامی واحدها به خصوص واحدهای مستقر در طبقات بالاتر، امری اجتناب ناپذیر می باشد. بنابراین، برای تامین فشار آب مصرفی از انواع گوناگونی از پمپ های آب شامل پمپ آب خانگی ساده، پمپ های آبر هوشمند و بوستر پمپ استفاده می گردد.

در اکثر شهرهای بزرگ به دلیل حجم انبوه بالای ساخت و ساز و همچنین کاهش فشار آب در اکثر ساختمان ها نیاز به انواع پمپ های تامین کننده آب شرب جهت تامین فشار است. انتخاب نوع و قدرت این پمپ های آب بر اساس تعداد طبقات ساختمان و تعداد واحد موجود هر طبقه انتخاب می گردد.

این انتخاب بستگی به نوع آپارتمان یا خانه دارد که تعداد طبقه هر ساختمان، تعداد واحدهای هر ساختمان و متراژ خانه چقدر باشد.

راهنمای انتخاب انواع پمپ آب آب خانگی

پمپ آب خانگی ، جهت تقویت فشار آب و یا در راستای بالا بردن فشار آب از دستگاهی به نام پمپ آب یا همان موتور پمپ آب خانگی استفاده می شود.

گروه صنعتی بی واسط ، رنگین کمانی از بهترین برند پمپ آبمرکز خرید ارزان ترین و با کیفیت ترین پمپ آب خارجی و ایرانی که وظیفه تقویت فشار آب را دارند در این فروشگاه عرضه می کند. بنابر توصیه کارشناسان بخش سیالات بی واسط، در ساختمان ها بدلیل عدم وجود فضا و عدم استفاده از نیروی خارجی توصیه می گردد که از پمپ های آب کوچکتر استفاده گردد. گاها مشاهده گردیده که مشتریان به دلیل فضای کم به دنبال پمپ آب بزرگ می گردند و بدون توجه به نیاز های خود اقدام به تهیه پمپ می کنند، پیشنهاد می شود تا حد امکان ابتدا در صدد رفع نیازهای خود باشید تا ابعاد پمپ، بسیاری از مشتریان پس از تهیه پمپ آب خانگی با مشکلات عدیده ای در زمینه رفع نیازهای خود دچار می شوند. بنابراین توصیه می گردد مصرف کنندگان پمپ آب خانگی ابتدا نیاز خود به میزان حجم و دبی آب را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید پمپ آب نمایند.

در جدول زیر کلیه برندهای قابل ارائه توسط بی واسط اعم از انواع پمپ آب ایتالیایی و چینی و ایرانی معرفی گردیده اند. لطفا جهت اطلاع از قیمت پمپ آب خانگی ابتدا روی محصول مورد نظر کلیک نمایید.

خصوصیات پمپ آب خانگی

همانطور که گفته شد عوامل زیادی در انتخاب پمپ آب خانگی موثر است، که در جدول زیر نحوه انتخاب پمپ مناسب برای ساختمان شما آمده است.توجه داشته باشید برای انتخاب دقیق تر با کارشناسان فروش بی واسط تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که انتخاب صحیح پمپ آب خانگی جهت تقویت فشار آب افت آن را برطرف می کند.

در بازار انواع گوناگونی از پمپ های تامین کننده آب منازل و ساختمان ها وجود دارد. همانطوری که در بخش بالا به کرات بیان کردیم انواع گوناگونی از پمپ ها در بازار وجود دارد. پمپ آب خانگی از حیث روش تامین آب به دو بخش تقسیم می گردند که عبارتند از پمپ مخزن تحت فشار و ست کنترل

پمپ آب خانگی مخزن تحت فشار به دلیل استفاده از مخزن تحت فشار (انبساط)، تعداد دفعات روشن و خاموش شدن پمپ پایین آمده، در واقع با توجه به فشار کاذب ایجاد شده توسط منبع تحت فشار، انتقال فشار به لوله کشی ساختمان، جالوگیری از استارت پمپ جهت مصارف ناچیز می شود. از مزایای این نوع راه اندازی افزایش طول عمر پمپ وکاهش مصرف برق است.

نمایندگی خرید و فروش انواع  پمپ آب خانگی| کالمو، هاچاسون ، استریمو ایکار ایتالیا  به قیمت کارخونه
پمپ خانگی با مخزن تحت فشار

پمپ مخزن تحت فشار دارای مزیت زیادی می باشد این نوع پمپ معمولا بدلیل نوع کارکرد دارای طول عمر بالای هستند. پمپ آب خانگی به دلیل استفاده از مخزن تحت فشار (انبساط)، تعداد دفعات روشن و خاموش شدن پمپ پایین آمده، در واقع با توجه به فشار کاذب ایجاد شده توسط منبع تحت فشار، انتقال فشار به لوله کشی ساختمان، جالوگیری از استارت پمپ جهت مصارف ناچیز می شود.

پمپ تحت فشار بیستر براب مجتمع های دارای مصرف بالای آب استفده می شوند. در پمپ های با مخزن تحت فشار رابطه مستقیمی با تعداد واحدها و میزان آب مصرفی دارد. با این وجود، این سیستم با وجود به صرفه بودنش در ابتدا، بیش از سایر روشها نیاز به سرویس و نگهداری کردن دارد، و در بلندمدت نیازمند صرف هزینه بیشتری است.

پمپ های دارای ست کنترل

راه اندازی پمپ خانگی با ست کنترل اساس کار به این صورت است که با باز شدن یک شیر، ست کنترل، کمبود فشار بعد از پمپ را حس می کند و فرمان استارت پمپ را می دهد و همچنین با بستن شیر، ست کنترل ازدیاد فشار را حس می کند و فرمان قطع پمپ را می دهد. این نوع راه اندازی نسبت به راه اندازی با مخزن انبساط هزینه کمتری دارد ولی با توجه به تعداد بالای دفعات، قطع و وصل پمپ هزینه نگهداری بالایی دارند، لذا در جاهایی که مصرف کننده بالاست استفاده از این نوع راه اندازی توصیه نمی شود. باید توجه داشت که هر چه حجم مخزن تحت فشار بالاتر انتخاب شود بهتر است.

انواع پمپ آب خانگی

هاچاسو

پمپ آب هاچاسو از نوع پمپ آب خانگی می باشد این نوع پمپ آب بدلیل طراحی زیبا کیفیت عالی ، ظاهری شیک و جنس بدنه از کیفیت بسیار عالی و فوق العاده برخوردار می باشد. پمپ آب خانگی هاچاسون معمولا جهت تویت فشار آب ساختمان استفاده می گردد.

کاربرد پمپ آب هاجسو

این پمپ آب خانگی معمولا بمنطور تنظیم فشار آب و یکسان سازی آن در کلیه طبقات کاربرد دارد. استفاده از پمپ آب هاچاسو سبب می گردد طبقات بالای ساختمان که فشار آب کم است و طبقات پایین که از کمبود فشار آب مواجه نیستند میزان فشار یکسانی داشته باشند. تجهییز پمپ هاچسون در پمپ هاچاسو در زیر سینک ظرفشویی و یا دوش حمام و دستشویی سبب می گردد که افت فشار آب ساختمان را جبران گردد. از موارد دیگر کاربرد پمپ آب خانگی هاچاسو تقویت فشار اب در سیستم های گرمایشی گازی، تقویت فشار آب پکیج، افزایش فشار شیر آب واحدهای ساختمانی و تقویت فشار آب شیرآلات می باشد.

قیمت پمپ هاچاسو

این پمپ بدلیل نوع ساختار به گونه ای طراحی شده است که دارای کیفیت بالا بوده و به نسبت کیفیت بالای دارای قیمت مناسبتری باشد. قیمت این پمپ وابسته به خیلی مولفه ها می باشد یکی از اصلی ترین این مولفه ها تغییر نرخ ارز و افزایش نیاز بازار می باشد اما با این وجود این نوع پمپ از دسته پمپ های با قیمت پایین می باشند.

پمپ آب خانگی کالمو

پمپ کالمو یکی از ارزانترین و با کیفیت ترین پمپ آب خانگی می باشد که تازگی به جمع پمپ های خانگی تقویت فشار افزوده شده است. از مهمترین مشخصه پمپ کالمو قیمت بسیار پایین این برند و همچنین خدمات پس فروش عالی این برند می باشد.

خصوصیات پمپ خانگی کالمو

شفت پمپ آب کالمو از جنس استیل ضد زنگ بود بطوریکه تماس مستقیم با آب مانع از فرسودگی این بخش می شود. از طرفی سیم پیچ تمامی الکتروپمپهای برند کالمو تماما از مس بوده و با وجود مجهز شدن به محافظ حرارتی برای دائم کاری و کار سنگین بسیار مناسبند.

انواع محصولات برند کالمو

برند کالمو از حیث تنوع دارای محصولات بیشماری شامل، پمپ مگنتی، بلوئر ساید چنل، بوستر پمپ خانگی و پمپ آب کشاورزی و انواع سیالات را تولید می کند.. استفاده از این برند بعنوان نقطه عطفی در کاهش قیمت محصولات سیالات و همچنین افزایش توان خرید قشر ضعیف می باشد. وب ساید بی واسط فروش پمپ آب کالمو بدلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی در سرلوحه خود قرار داده تا بتواند خدمت اساس به صاحبان خانهه های مسکونی و کشاورزان عزیز داشته باشد.

پمپ آب خانگی استریم

پمپ آب استریم یکی دیگر از برندهای چینی با کیفیت و قیمت ارزان می باشد که دارای تنوع بیشماری از حیث انواع محصولات سیالات می باشد. این محصول ساخت کشور چین بود که در انواع پمپ های شناور, کفکش, لجن کش, خانگی, پمپهای طبقاتی عمودی, افقی و سانتریفوژ کشاورزی، کارواش و شستشو، انواع موتورپمپ های بنزینی، نفت و بنزین و دیزلی با خروجی 2، 3 و 4 اینچ و همچنین انواع منابع تحت فشار آب و لوازم جانبی صنایع پمپ، با کیفیت بی نظیر و تنوع وسیعی برخوردار می باشد.

پمپ آب بشقابی استریم

پمپ بشقابی استریم در بین انواع پمپ آب بشقابی چینی دارای بیشترین طرفدار بوده و امروزه یکی از بهترین برندهای بازار به شمار می رود. اگر به دنبال خرید یک پمپ بشقابی با کیفیت نسبتاً مناسب هستید، پمپ بشقابی استریم پیشنهاد می شود. امروزه خیلی از منازل نیاز به پمپ آب دارند و بهتر است که بعد از کنتور یک منبع بزرگ نصب شود و بعد از آن پمپ کار گذاشته شود تا بیشترین راندمان را داشته و به سیستم لوله کشی شهری شوک وارد نشود. از پمپ آب استریم بیشتر در مصارف خانگی استفاده می شود، اما حتی در مصارف صنعتی نیز میتوان از پمپ بشقابی چینی استریم استفاده کرد.

پمپ آب جتی استریم

پمپآب جت برند استریم به دلیل کیفیت بالای محصولات و بدنه مقاوم در بین مصرف کنندگان و فروشندگان انواع برندهای بسیار شناخته شده می باشد. بدنه پمپ آب خانگی برند اسنریم گرمای تا حرارت 40 درجه سلیوس را تحمل کرده و دارای کلاس عاقبندیF می باشد. همچنین سل های بخش آببند این برند از پمپ از جنس سرامیک کربن مدل NBR می باشد .، بنابراین پمپ های خانگی برند استریم بدلیل کیفیت بالا دارای مداومت بالای از لحاظ کاربرد بوده و میتوان ساعت های بیشماری از این دستگاه استفادهه کرد. از این پمپ می توان برای تأمین فشار آب مصارف مسکونی و ساختمان های چند طبقه که نیاز به آبدهی متوسط دارند، استفاده نمود. همچنین می توان برای تأمین فشار آب مصارف کشاورزی ( آبیاری تحت فشار ) و کاربردهای صنعتی مطابق با مشخصات و منحنی عملکرد پمپ استفاده کرد. این پمپ جزء پمپ های کم صدا بشمار می رود. پروانه آن از نوع بسته است که سبب افزایش فشار یا هد پمپ خواهد شد. بسته به نوع کاربری این پمپ آب جتی استریم SJET 100L دارای پروانه ای برنجی که قابلیت اطمینان آن را بهبود می دهد.

نمایندگی خرید و فروش انواع  پمپ آب خانگی| کالمو، هاچاسون ، استریمو ایکار ایتالیا  به قیمت کارخونه

پمپ آب خانگی ایکار

پمپ آب خانگی ایکار یکی از برندهای پمپ ایتالیایی می باشد. این شرکت با بیش از 25 سال تجربه انواع گوناگونی از پمپ های آب خانگی کشاورزی و غیره را تولید می کند پمپ های آب برند ایکار از لحاظ کیفیت در مقایسه با پمپ آب چینی و پنتاکس دارای کیفیت بسیار بالا و قابل توجه ای می باشد.

انواع پمپ آب ایکار

پمپ آب خانگی ایکار دارای سیم پیچ کاملا مسی بوده دارای روتوری استاندارد ، کلید های حرارتی ، شفت استیل و پروانه های برنجی و پلاستیکی مقاوم می باشد. پمپ آب خانگی ایکار در دو مدل بشقابی و جتی موجود می باشند. برند ایکار همچنین انواع برندهای پمپ کفکش را که قابلیت پمپاژ آب را دارند را نیز تولید می کنند.

انواع مدل پر مصرف پمپ ایکار

پمپ آب یک اسب PM80 جهت تامین فشار آب دیگ های بخار

پمپ های کفکش برای تخلیه آب چاه و پمپاژ آب مخازن

پمپ آب خانگی نیم اسب PM برای واحدهای مسکونی یک یا دو طبقه و ویلایی

مدل های جتی و بشقابی (CAM 100 و CM100) جهت انتقال آب برای واحدهای مسکونی با واحد زیاد 2-5 .احد مسکونی

پمپ بشقابی دو پروانه مدل CB160 و زذ 210 برای تعداد آپارتمانهای با واحد بیشتر استفاده می گردد.

خرید پمپ آب خانگی ارزان

با توجه به افزایش قیمت ها و نوسانات ارز خرید پمپ آب خانگی ارزان دغدغه بسیاری از فروشنگان و مصرف کنندگان می باشد. پمپ های خانگی ذکر شده در قسمت بالا ارزانترین مدل پمپ آب خانگی موجود در بازار می باشند و شما با انتخاب این پمپ ها می توانید در هزینه های خود صرفه جویی قابل توجه ای داشته باشید.

فروشگاه عمده فروشی بی واسط انواع پمپ آب خانگی بی کیفیت را بعنوان پمپ آب خانگی ارزان عرضه نمیکند، بلکه بدلیل حذف واسطه گری از بازار و عرضه مستقیم پمپ آب خانگی در این فروشگاه با قیمت ارزان بفروش می رسد. در فروشگاه اینترنتی انواع پمپ آب خانگی نیم آسب، یک اسب ، یک ونیم اسب و دو اسب عرضه می گردد. همانطوریکه می دانید خرید پمپ آب خانگی بر اساس نیاز کار آسانی نیست اما فروشگاه اینترنتی بی واسط با مشاوره صحیح خرید پمپ آب خانگی ارزان را برای شما فراهم کرده و بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای شما فراهم می کند.

خرید پمپ آب خانگی در نمایندگی

اگر قصد خرید پمپ آب خانگی را در نمایندگی فروش این محصول داشته باشید قطعا صحیحترین تصمیم ممکن را اخذ کرده اید. خرید پمپ در نمایندگی سبب می گردد که این محصول را بدلیل عرضه مستقیم پمپ با قیمت ارزان خرید کنید و با خرید ارزان بخشی از این مبلغ را برای خود پس انداز نمائید. معمولا پمپ آب خانگی از جمله خانواده پمپ های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) می باشند.این پمپ ها عمدتا در مصارف ساختمانی برای تامین فشار آب مصرفی مورد استفاده قرار می گیرند.

رایج ترین پمپ های خانگی شامل پمپ های محیطی، پمپ های بشقابی، پمپ های جتی و پمپ های دو پروانه می باشد. این پمپ ها معمولا در کلیه برندها در 1 تا 1/2-1 اینچ ساخته و در نمایندگی خرید پمپ آب خانگی عرضه می گردند. بمنظوری آشنایی با حجم دبی پمپ های ساختمانی این محصول در محدوده 2 تا 10 متر مکعب در ساعت می باشد که متناسب با حجم مصرف محاسبه می شود.

قیمت پمپ آب خانگی

قیمت پمپ آب خانگی چینی

قیمت عمده پمپ آب خانگی

قیمت پمپ آب خانگی ایکار

قیمت پمپ آب خانگی ایکار دارای فاکتورهای گوناگونی شامل دبی ، قدرت و ارتفاع انتقال می باشد. قیمت پمپ خانگی برند ایکار همچنین با توجه به جنس تجهیزات بکار رفته و کیفیت بسیار با کیفیت بوده ولی بدلیل فروش مستقیم از وارد کننده دارای قیمت بسیار متعادلی می باشد.

نمایندگی خرید و فروش انواع  پمپ آب خانگی| کالمو، هاچاسون ، استریمو ایکار ایتالیا  به قیمت کارخونه

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش