بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه کشاورزی و باغداری

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / کشاورزی و باغداری / موتور برق و دیزل ژنراتور
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
موتور برق بنزینی ۸۰۰ وات سوپر تی جی مدل TG۲۵۰۰DC کد ۳ موتور برق بنزینی ۸۰۰ وات سوپر تی جی مدل TG۲۵۰۰DC کد ۳
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق ۸۰۰ وات سیم پیچ آلومنیوم ویستا مدل: v-۹۵۰A موتور برق ۸۰۰ وات سیم پیچ آلومنیوم ویستا مدل: v-۹۵۰A
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۳,۱۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق ۱۰۰۰ وات سیم پیچ آلومنیوم ویستا مدل: v-۱۵۰۰A موتور برق ۱۰۰۰ وات سیم پیچ آلومنیوم ویستا مدل: v-۱۵۰۰A
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق بنزینی آسترا مدل AST۳۷۰۰AN موتور برق بنزینی آسترا مدل AST۳۷۰۰AN
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق ۳ کیلووات آسترا مدل AST۳۷۰۰AN موتور برق ۳ کیلووات آسترا مدل AST۳۷۰۰AN
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۴,۸۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق ۱۰۰۰ وات سیم پیچ مس ویستا مدل: v-۱۵۰۰C موتور برق ۱۰۰۰ وات سیم پیچ مس ویستا مدل: v-۱۵۰۰C
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۵,۱۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق سوپر استار ۳KW مدل SS۷۸۰۰AN موتور برق سوپر استار ۳KW مدل SS۷۸۰۰AN
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۵,۲۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق ۱۰۰۰ وات لوتین مدل: LT۱۹۰۰ موتور برق ۱۰۰۰ وات لوتین مدل: LT۱۹۰۰
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق ایکار۳ کیلووات بنزینی مدل EICAR IC موتور برق ایکار۳ کیلووات بنزینی مدل EICAR IC
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق بنزینی ۳ کیلووات ناتالی Natali موتور برق بنزینی ۳ کیلووات ناتالی Natali
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق بنزینی راتو مدل RATO R۱۵۰۰ موتور برق بنزینی راتو مدل RATO R۱۵۰۰
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور برق ۳.۵ کیلووات هیروپاور مدل: موتور برق ۳.۵ کیلووات هیروپاور مدل:
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
1 2 3 4 5
قیمت و خرید موتور برق| بنزینی| گازی و دیزلی(۹ اردیبهشت)
قیمت و خرید موتور برق| بنزینی| گازی و دیزلی(۹ اردیبهشت)
خرید موتور برق بنزینی ارزان در مجموعه بی واسط با توجه به نوع برند، کیفیت و خدمات پس از فروش به بهترین و ارزانترین نرخ عرضه می گردد. خرید موتور برق بنزینی و گازی و دیزلی خانگی در نمایندگی فروش موتور برق بی واسط به قیمت کارخانه و ارزان تر از بازار عرضه می گردد، قیمت موتور برق بنزینی و دیزلی در نمایندگی فروش موتور برق در انواع مدل های خانگی و صنعتی بدون واسطه قابل مشاهده می باشد. خرید موتور برق بنزینی خانگی در مجموعه بی واسط با توجه به فضای داخلی منزل و تجهیزات بکار رفته بر حسب اندازه دستگاه متفاوت می باشد.
موتور برق ارزان از کجا بخریم؟ بهترین مرکز خرید موتور ژنراتور دیزلی و برقی کجاست؟ فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان نمایندگی فروش موتور برق خانگی و دیزل ژنراتور انواع مدل ها را به قیمت کارخانه عرضه می کند.

معرفی و بررسی موتور برق دیزلی و بنزینی

اگر بخواهیم یک بررسی اساسی در مورد موتور برق بنزینی داشته باشیم این محصول با توجه به مکانیزم، مجهز به پمپ و موتور الکتریکی می باشد. اگر بخواهیم بررسی کلی در خصوص موتور برق عرضه شد در مجموع بی واسط داشت باشیم انواع موتور برق برق بنزینی، موتور برق گازی و موتور برق دیزلی عرضه شد از لحاظ منبع سوخت با هم متفاوت هستند.

موتور برق بنزینی معمولا دارای قیمت پایین تری می باشد، اما نرخ سوخت مصرفی بالاست سبب می شود که هنزینه ها مصرف را فزایش دهد عمده کاربرد این محصول در باغات و سفر کمپینگ می باشد.

نوع دوم موتور برق گازی هست این محصول معمولا یکی از بی خطر ترین و ارزانترین نوع سوخت می باشد و سبب انتشار کمترین میزان آلودگی می شود. موتور برق گازوئیلی که با نام موتور برق دیزلی هم شناخته شده از گازوئیل به عنوان سوخت استفاده می کند.

نمایندگی فروش موتور برق در تهران انواع موتور برق بنزینی، دیزل ژنراتور و موتور برق گازی را در انواع توان ها جهت کاربری مختلف شامل خانگی و صنعتی عرضه می کند.
اگر بدنبال بهترین موتور برق هستید، بی واسط انواع موتور برق خانگی کوچک، بزرگ و موتور برق بی صدا و دیزل ژنراتور را جهت تامین برق در اندازه های دلخواه تامین می کند.

موتور برق چیست؟

امروزه استفاده از موتور برق بعنوان یک ابزار کاربردی جهت تامین انرژی الکتریسیته همواره مورد توجه می باشد این محصول مهمترین و تنها مکانیزم تامین نیاز به الکتریسیته می باشد.

موتور برق: دستگاهی است که می تواند با کمک انرژی مکانیکی ناشی از سوخت بنزین، گازوئیل یا گاز انرژی برق تولید کند. امروز موتور برق در زندگی بشر دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد مهمترین فاکتور مهم بودن تامین انرژی الکتریکیدر شرایط بسیار حساس و اضطراری می باشد.

چون این دستگاه می تواند تولید انرژی الکتریکی را در کلیه شرایط با بهترین شکل تسریع بخشیده و امکان دسترسی به آنرا آسان تر می کند. عمده کاربری موتور برق در شرایط اضطراری برای مراکزی شامل: بیمارستان ها، هتل ها، ادارات، خانه ها و مکان های دیگر بسیار حیاتی می باشد.

خرید موتور برق خانگی

خرید موتور برق بنزینی در شرایط اضطراری یکحی از اساسی ترین نیاز بمنظور تامین برق می باشد، موتور برق بنزینی با توجه به دسترسی راحتتر یکی از پر مصرفترین تجهیزات تامین برق می باشد. اهمیت خرید موتور برق خانگی بنزینی جهت تامین نیروی الکتریکی در شرایط اضطراری یکی از اساسی ترین نیاز های مردم می باشد. مجموعه اینترنتی و عمده فروشی بی واسط بعنوان مرکز فروش انواع موتور برق بنزینی و خانگی بهترین و برترین موتور برق بنزینی را در بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش و نرخ منحصر بفرد به قیمت کارخانه عرضه می کند.

بنابراین به منظور خرید موتور برق بنزینی خانگی می توانید بهترین برند موتور برق بنزینی و دیزلی را در ارزانترین و بهترین قیمت خریداری کنید.

اگر به دنبال خرید موتور برق خانگی ارزان با بهترین کیفیت و بهترین برند و البته بهترین خدمات پس از فروش و با ارزانترین و بهترین قیمت بازار، هستید، در مجموعه فروشگاهی بی واسط می توانید این خرید را انجام دهید.

خرید موتور برق خانگی ارزان با بهترین کیفیت و بهترین برند و البته بهترین خدمات پس از فروش و نرخ ارزان یکی از پرچالش ترین کارها می باشد که مجموعه بی واسط با کارشناسان خبره بهترین خرید ر در ا0ختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. در نمایندگی فروش تجهیزات برقی و الکترونیکی می توانید موتور برق بنزینی و همچنین ژنراتور دیزلی را به قیمتی مناسب و ارزان (به قیمت درب کارخانه) تهیه نمایید. نمایندگی فروش بی واسط انواع موتور برق خانگی و صنعتی را به نرخ کارخانه و ارزانتر از بازار عرضه می کند.

راهنمای خرید موتور برق خانگی

اگر قصد خرید یک موتور برق جهت استفاده در کاربری های مختلف دارید توجه داشته باشید به منظور انجام خرید اید آل لازم است اطلاعات کافی در خصوص توان تجهیزات داخل منزل داشته باشید، کسب اطلاعات لازم در خصوص توان تجهیزات منزل به شما کمک می کند بهترین انتخاب را درخصوص موتور برق مورد نظر داشته باشید.

کلیه لوازم مورد نظر در کارگاه یا منزل دارای اطلاعات مشخصی هستند اطلاع ازمیزان توان این تجهیزات سبب می شود که یک خرید موفق داشته و امکان بکار گیری موتور برق را افزایش دهد.

توجه به جدول پایین راهنمای مناسب برای خرید موتور برق خانگی می باشد. در زمان خرید موتور برق توجه کنید که قدرت موتور برق دو برابر تجهیزات داخل منزل باشد توجه به این نکته سبب می شود که فشار به موتور برق وارد نشده و موتور برق ال ترین توان را داشته باشد.

لوازم و وسایل مورد نیاز وات مصرفی وات راه اندازی اولیه
یخچال 600 2200
تلویزیون 240 240
پمپ آب 800 1300
ماکروویو 625 625
جمع کل 2265 4365

موتور برق بنزینی

خرید موتور برق بنزینی ارزان

خرید موتور برق ارزان یکی از اولویت های اصلی مصرف کنندگان جهت خرید یک محصول ایده آل می باشد، مجموعه بی واسط انواع برند های موتور برق را در ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می کند. امروزه قیمت موتور برق ها با توجه به درخواسب بالایی دچار نوسان شده و در حال افزایش می باشد اما مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش کوتور برق انواع مدل ها را عرضه می کند.

اگر قصد خرید موتور برق ارزان را دارید فروشگاه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش انواع موتور برق های دیزلی، بنزینی و برق گازی را به قیمت کارخانه عرضه می کند. موتور برق ارزان معمولا برای کاربری های سبک ایده آل ترین وسیله می باشند. خرید موتور برق ارزان در مجموعه بی واسط بدلیل عرضه مستقیم، نرخ کارخانه و قیمت نمایندگی عرضه می شود.

موتور برق ارزان - موتوربرق ارزان-موتور برق ارزان-خرید موتور برق ارزان-خرید موتور برق ارزان-خرید موتور برق ارزان- انتخاب یک موتور برق ارزان فاکتورهای مختلفی دارد توجه به این فاکتورها امکان خرید موتور برق با کیفیت را افزایش می دهد. در بازار انواع برند های مختلف موتور برق وجود دارد نرخ آن بر حسب تجهیزات بکار رفته متفاوت می باشد.

از کجا می توانیم موتور برق ارزان خانگی بخریم؟

اطلاع از مکان عرضه موتور برق بنزینی برای مصرف کنندگان یکی از بزرگترین چالش های یش رو می باشد که امکان خرید ارزانتر را برای آنها فراهم می کند. اهمیت اطلاع از مراکز فروش موتور برق یا نمایندگی های مستقیم این محصول شرایطی را فراهم می کند تا افراد مختلف خریدهای با کیفیت تری از کارخانه داشته باشند.

اولین سوالی که برای شما هنگام خرید موتور برق پیش می آید، قیمت موتور برق بنزینی است. حتما به دنبال این هستید که بتوانید موتور برق مورد نیاز خود را ارزانتر از نرخ بازار تهیه کنید. فروشگاه بی واسط به عنوان مجموعه ای اینترنتی که بهترین و معتبرترین برندهای موتور برق بنزینی و دیزلی را ارائه می دهد، در حقیقت نمایندگی موتور برق بنزینی و موتور برق دیزلی در انواع مدل ها می باشد.

فروشگاه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش انواع موتورهای برق، انواع مدل های موتور برق بنزینی شامل موتور برق سایلنت، معمولی و موتور برق بنزینی مسافرتی را به نرخ ارزان کارخانه ارائه می کند. و عمدتا قیمت هایی که در این فروشگاه ارائه شده در حقیقت قیمت درب کارخانه می باشد. فروشگاه بی واسط، مرکز فروش موتور برق در تهران بوده و انواع موتورهای برق بنزینی، دیزل ژنراتور و ژنراتور گازی را با مشخصات متفاوت و توان های مختلف به مشتریان جهت استفاده در خانه و مصارف صنعتی ارائه می دهد.

انواع موتور برق

موتور برق های الکتریکی موجود در بازار با توجه به نوع سوخت معمولا در مدل های مختلفی موجود می باشند، اگر بخواهیم یک طبقه بندی کلی در خصوص موتور برق داشته باشیم، این محصول با توجه به نوع سوخت به انواع گوناگون طبقه بندی می گردد. خرید انواع موتور برق بر حسب نوع سوخت در مجموعه بی واسط به شرایط دسترسی به سوخت و نزدیکی به منابع سوختی بستگی دارد. انواع موتورهای برق 3 دسته تقسیم می گردند که به قرار ذیل می باشند:

  • موتور برق بنزینی
  • موتور برق دیزلی (ژنراتور دیزلی)
  • موتور برق گازی (ژنراتور گازی)
  • موتور برق گاز و بنزین: این موتور برق یک محصول جدید با کارایی بالا می باشد که معمولا برای مراکزی که دارای مصرف بالا می باشند یک گزینه ایده آل می باشد، یکی از موتور برق های گازی بنزینی برند کیپور می باشد که با مصرف دوگانه یکی از جدید ترین موتور برق های موجود در بازار می باشد.

انواع موتور برق بنزینی

موتور برق های الکتریکی موجود در بازار با توجه به نوع سوخت معمولا در مدل های مختلفی موجود می باشند، اگر بخواهیم یک طبقه بندی کلی در خصوص موتور برق داشته باشیم، این محصول با توجه به نوع سوخت به انواع گوناگون طبقه بندی می گردد. خرید انواع موتور برق بر حسب نوع سوخت در مجموعه بی واسط به شرایط دسترسی به سوخت و نزدیکی به منابع سوختی بستگی دارد. انواع موتورهای برق 3 دسته تقسیم می گردند که به قرار ذیل می باشند:

-موتور برق بنزینی 800 وات:

موتور برق 800 وات یکی از موتور برق های کوچک با کاربری های مسافرتی و غیره می باشد، که اندازه کوچک و کاربری راحت دارای طرفداران بیشماری برای افرادی می باشند که طبیعت گردی از از علایق آنها می باشد.

-موتور برق بنزینی 1000 وات:

یکی از دیگر از موتور برق های پر فروش موجود در بازار موتور برق مسافرتی کوچک 1000 واتی می باشد این موتور برق ها دارای 1200 وات توان حداکثر و 1000وات توان خروجی دارندکاربرد این موتور برق معمولا در تورهای گردشگری و همچنین طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرند موتور برق بنزینی کوچک در چندین مدل سایلنت و معمولا موجود می باشند.

موتور برق بنزینی2000 وات

موتور برق 2000 وات یک موتور برق سبک مسافرتی می باشد که در کاربری های سبک مورد استفاده قرار می گیرد. موتور برق 2کیلووات با توجه به نوع برند در انواع مدل های مختلف شامل موتور برق سایلنت و موتور برق معمولی موجود می باشد. موتور برق بنزینی 2000 وات معمولا جهت کاربری های شامل: فروشگههای سیار، تور های طبیعت گردی، مسافرت های خانوادگی دارای کاربری می باشد.

موتور برق بنزینی 2500 وات

موتور برق بنزینی 2500 وات همانند مدل 2 کیلووات یک موتور برق کوچک مسافرتی می باشد. موتور برق سایلنت 2500 وات بهترین گزینه جهت انواع فعالیت ها تامین انرژی جهت کاربری ها می باشد، موتور برق بنزینی 2500 وات سایلنت معمولا مجهز به اینورتر بوده دارای وزنسبک بوده و براحتی قابل حمل و نقل نیز می باشد. این موتور برق دارای توان نامی 2000 وات می بشد که براحتی 200 وات کم مصرف را روشن می کند.و انواع لوازم سرمایشی کم مصرف را راه اندازی می کند.

موتور برق بنزینی 2800 وات

موتور برق بنزینی 3000 وات

موتور برق بنزینی 3800 وات

موتور برق بنزینی 5000 وات

موتور برق بنزینی 5500 وات

موتور برق بنزینی 6000 وات

موتور برق بنزینی 7000 وات

موتور برق 7500 وات

موتور برق بنزینی 8000 وات

موتور برق بنزینی 8500 وات

کاربرد موتور برق و ژنراتور اضطراری

موتور برق اضطراری دارای کاربردهای متنوعی می باشد که شامل موارد ذیل می باشد.

  • جهت استفاده مصارف خانگی، ویلا، ساختمان، بیمارستان ها، بانک ها.
  • کاربرد در سرورها، کارگاهی، مصارف اضطراری.
  • استفاده در مراکز مهم امنیتی، دیتا سنترها.
  • موتور برق کوچک، کیفی، کارخانه و کارگاه، جهت امداد و نجات.
  • ژنراتورهای کوچک قابل حمل و پرتابل، با سوخت گازی و بنزینی، دیزلی، اینورتر دار، چینی، ژاپنی، اروپایی.
  • بهترین موتور برق و موتور برق ارزان و با کیفیت.

موتور برق بنزینی عمدتا در اندازه های کوچک 0.5 الی 20 کیلووات عرضه می گردند موتور برق بنزینی دارای قدرت نسبتا بالایی هستند این موتور برق با توجه به ابعاد،و توان پایینتر معمولا دارای مصارف خانگی و نیمه صنعتی هستندو این محصولات یکی از پر فروش ترین موتور ابزار تولید برق در کشور می باشند. موتور برق بنزینی معمولا در ابعاد کوچک جهت استفاده مصارف خانگی و نیمه صنعتی دارای کاربری گسترده هستند. این وسیله عمدتا دارای تنوع بالایی می باشد که در ابعاد 3000-12000 هزار وات بوده و در برندهای مختلف ارزون تا گروون عرضه می گردند.

موتور برق بنزینی با توجه به اندازه مناسب و قابل انتقال دارای طرفداران بیشماری بود و دارای بازده ای بالایی هستند که یک گزینه ایده آل برای تامین برق موقت مراکز کوچک است. خرید موتور برق بنزینی معمولا بدلیل استفاده از بنزین، دارای قیمتی کمتری بوده بدلیل مصرف بنزین هزینه های مربوط به خرید سوخت نسبت به گاز و دیزل بیشتر می باشد.

بهترین موتور برق بنزینی جهت مصارف خانگی مدل قابل حمل است زیرا از کارآیی بیشتری برخوردار است و به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد.

همانطوریکه قبلا اشاره کردیم، موتور برق بنزینی از جمله پرفروشترین نوع موتور برق می باشد. این وسیله بدلیل سبک بودن و بازده ای نوع سوخت دارای قدرت بالاتری می باشد. اگر یک بررسی در کلیه فروشگاه های شهر داشته باشید این موتور برق یکی از پر تنوع ترین مدل های بازار می باشد.

موتور برق بنزینی معمولا بدلیل وزن سبک تر، تنوع در توان موتور، تجهیزات جانبی، در دسترس بودن آسان سوخت مصرفی، بین عموم دارایی رغبت بالایی جهت خرید می باشد. موتور برق بنزینی از لحاظ توان و قدرت تامین برق دارای تنوع بالایی هستند که شامل: موتور برق1000 وات، 2000 وات، 2500 وات و 3 کیلووات، 6.5 کیلوات، 7500 وات و 8500 وات می باشد.

در مورد موتور برق بنزینی چه می دانید؟

خرید موتور برق از نوع بنزینی از بقیه انواع موتورهای برق بیشتر است. در حقیقت موتور برق بنزینی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین موتور برق های بازار می باشد. ژنراتورهای بنزینی بیشتر برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی به کار می روند و دارای ابعاد کوچکتری هم نسبت به بقیه ژنراتورها دارند. دامنه تولید این نوع موتور برق بسیار وسیع بوده و می تواند توانی بین 3000 تا 12000 وات را در بر می گیرد.

موتور برق بنزینی عمدتا پرتابل بوده و به راحتی جابه جا می شود و اندازه و ابعاد کوچکی هم دارد، طرفدار زیادی هم دارد. البته توان این نوع موتور برق بالاست و بازده خوبی هم دارد. به همین دلیل بهترین گزینه برای تامین برق مراکز کوچک همین نوع موتور برق است.

خرید موتور برق از نوع بنزینی، در مجمعه بی واسط بدلیل عرضه مستقیم از با قیمت مناسب تری همراه است. اما با وجود قیمت نازلتر موتور برق بنزینی بدلیل قیمت بالاتر بنزین هزینه مدل بنزینی بالاتر می باشد. اما موتور برق بنزینی از کمترین میزان استهلاک برخوردار می باشد. اگر می خواهید برای مصارف خانگی از این محصول استفاده کنید حتما نوع بنزینی آن را خریداری نمایید. هم قابل حمل و نقل است و هم ابعاد کمی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. کارایی بالایی دارد و تعمیر و نگهداری زیادی هم نیاز ندارد.

چون موتور برق بنزینی بازدهی بالاتری دارد و از نظر وزن هم سبکتر از انواع دیگر موتور برق است، پرفروش بوده و قدرت بالاتری نیز دارد. در ضمن با بررسی کلیه فروشگاه هایی که عرضه کننده انواع ژنراتورهای برق هستند، متوجه خواهید شد که بیشترین تنوع را هم همین نوع موتور برق دارد.

ویژگی های موتور برق بنزینی

  • سبک و پرتابل
  • قدرت بالا و بازدهی زیاد
  • تنوع زیاد در توان موتور
  • دسترسی آسان
  • تجهیزات جانبی قابل دسترس تر
  • سوخت مصرفی قابل دسترسی
  • قیمت مناسب تر و به صرفه تر
  • دارای توان تولیدی: 1000 وات، 2000 وات، 2500وات، 3 کیلو وات، 6.5 کیلووات، 7500 وات، 8500 وات


فاکتور موثر در انتخاب موتور برق بنزینی

موتور برق بنزینی و دیزلی در بازار به بخش های مختلفی تقسیم می گردند که یکی از این موارد تقسیم بندی بر اساس فناوری و دیگری براساس عملکرد می باشد. موتور برق بر حسب و عملکرد به چند بخش سوخت، ولتاژ و غیره تقسیم بندی می شوند.

ولتاژ

قبل از انتخاب ژنراتور و موتور برق، مهمترین عاملی که باید به آن توجه کرد ولتاژ می باشد. معمولا اگر موتور برق را جهت مصارف خانگی نیاز مانند بخاری و پمپ و غیره نیاز به ولتاژ 220 ولت نیاز دارید. اما برای کارهای بزرگتر و موارد صنعتی نیاز به موتور برق و دیزل ژنراتور 380 ولت و یا سه فاز نیاز دارید.

نکته: اگر قصد خرید موتور برق سه فاز و تک فاز را دارید و قصد کاربری کشاورزی و نیمه صنعتی را دارید حتما موتور برق سه فاز خریداری کنید. در این موتور برق هر فاز به صورت جداگانه با یک رشته نول، برق تک فاز مورد نیاز خود را تامین نمایید. فقط باید به یک نکته مهم توجه نمایید که بین فاز های گرفته شده باید تقسیم بار درست و متعادل صورت گیرد، یک فاز خیلی بیشتر یا کمتر از دو رشته فاز دیگر بار گرفته نشود.

توان موتور

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار که قیمت موتور برق را تعیین می کند توان موتور می باشد که هر موتوری که دارای توان بالاتری باشد معمولا دارای قیمت بالاتری نیز است. توان اصلی ترین فاکتور خرید می باشد که میزان مصرف یک واحد را مشخص می کند.

امروزه با توجه به دسترسی و محدودیتی که در خصوص انواع سوخت بر حسب جغرافیای محل زندگی افراد وجود دارد و جهت کاهش هزینه های موتور برق خرید موتور برق صورت می گیرد. از بین موتور برق هایی که در حال حاضر در مجموعه بی واسط وجود دارند شامل: موتور برق بنزینی، دیزلی و موتور برق گاز سوز می باشد. خرید این موتور برق ها بر حسب نیاز، هزینه و دسترسی راحت این سوخت متفاوت می باشد.

تهیه یک موتور برق خوب بسته به ترجیحات و نیازهادر انواع مختلف بسته به نوع سوخت شامل: موتور برق بنزینی، گازوئیلی و گازی تقسیم بندی می شوند. موتور برق گازی از جمله ژنراتورهای می باشد که در فرایند تولید برق از گاز بعنوان سوخت اصلی گاز استفاده می کند. استفاده از ژنراتور و موتور برق گازی در مناطق شهری و روستایی که دسترسی به گاز دارند به صرفه تر می باشد. بنابراین، خرید موتور برق گازی می تواند بهترین گزینه جهت تامین برق در مناطقی باشد که این محصول در دسترس می باشد.

قیمت موتور برق بنزینی

قیمت موتور برق بنزینی با توجه قدرت و ابعاد معمولا متفاوت می باشد یکی از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار در نرخ موتور برق در مجموعه فروشگاهی بی واسط، قیمت خرید موتور برق از نوع بنزینی، به اندازه قیمت درب کارخانه می باشد. چون این فروشگاه نمایندگی فروش انواع موتورهای برق است، شما خریداران محترم می توانید موتور برق های بنزینی مورد نیاز خود را در قیمت هایی بسیار پایین تر از بازار از این فروشگاه تهیه نمایید.

در مجموعه فروشگاهی بی واسط، قیمت موتور برق بنزینی، به اندازه قیمت درب کارخانه می باشد. چون این فروشگاه نمایندگی فروش انواع موتورهای برق است، شما خریداران محترم می توانید موتور برق های بنزینی مورد نیاز خود را در قیمت هایی بسیار پایین تر از بازار از این فروشگاه تهیه نمایید.

اما آنچه که قیمت موتور برق بنزینی را معین می کند، برند، توان و تجهیزات جانبی همراه دستگاه است. قیمت موتور برق های بنزینی و همچنین ژنراتور دیزلی در مجموعه بی واسط، در حالت کمترین قیمت ممکن است. پس بهتر است قبل از هر گونه خرید موتور برق، حتما سری به فروشگاه بی واسط بزنید.

قیمت موتور برق بنزینی و دیزلی در مجموعه بی واسط به ارزانترین نرخ عرضه می گردد. قیمت موتور برق در بازار معمولا با توجه به قدرت، توان و نوع برند متفاوت می باشد. مجموعه بی واسط بعنوان فروشنده موتور برق بنزینی و دیزلی انواع آن را به نرخ ارزان ارائه می کند.

انواع موتور برق بنزینی موجود در بازار ایران

  • موتور برق جیانگ دانگ
  • موتور برق های پاور
  • موتور برق لوتین
  • موتور برق ایکار
  • موتور برق راتو
  • موتور برق ویستا
  • موتور برق بنزینی لانسین
  • موتور برق بنزینی کوپ
  • موتور برق بنزنی هیوندا
  • موتور برق هوادسان
  • موتور برق نویگیتور و غیره می باشد.

لازم به ذکر است که از بهترین مواد و تکنولوژی روز در ساخت این برند از موتور برق ها استفاده شده است.

تقسیم بندی موتور برق بنزینی برحسب سیستم راه اندازی

موتور برق ها علاوه بر تقسیم بندی براساس نوع سوخت مصرفی براساس نوع سیستم روشن و خاموش شدنشان نیز به سه دسته ی هندلی، استارتی و خودکار تقسیم می شوند. موتور برق های خودکار در ساختمان ها و شرکت ها بسیار پرکاربرد هستند، آن ها در هنگام قطعی برق شهری وصل می شوند و در هنگام وصل شدن دوباره برق شهری خاموش می شوند.

موتور برق های بنزینی استارتی:

  • این نوع موتور برق های بنزینی دارای باطری و استارت هستند. ( یا هندل و استارت) در انواع استارتی، با دکمه استارت یا سوئیچ می توانید به راحتی دستگاه را روشن و خاموش کنید. این مدل نیاز به دور گرفتن موتور برای روشن شدن ندارد.

  • موتوربرق های بنزینی هندلی:

برای راه اندازی و روشن شدن این نوع موتور برق بنزینی، باید از روش دستی یا همان هندل استفاده کنید. در حقیقت باید با دست طنابی را بکشید تا موتور دور بگیرد. بعد از جاری شدن سوخت در موتور، جرقه زده شده و موتور روشن می شود و دستگاه شروع به کار می کند.

  • سیستم راه اندازی اتوماتیک:

این نوع موتور برق، دارای سوئیچ اتوماتیک برق شهری و ژنراتور ATS است. یعنی با قطع برق شهر، دستگاه به شکل اتوماتیک روشن می شود و زمانی هم که برق شهر بازگردد، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می شود. در حقیقت سیستم راه اندازی موتور برق ها می تواند به منظور استفاده از برق اضطراری هم به شکل دستی و هم اتوماتیک باشد.

اگر بخواهید از برق اضطراری موتور برق دستی استفاده کنید، باید اپراتوری به محض قطعی برق شهر، دستگاه را روشن کرده و برق اضطراری را وارد مدار کند.

اما اگر می خواهید از برق اضطراری موتور برق اتوماتیک استفاده کنید، ورود برق اضطراری با کمک تشخیص یک برد کنترلر صورت می گیرد. این برد کنترلر در تابلوی برق Emergency قرار دارد و به محض تشخیص قطع برق شهری، موتور برق به شکل اتوماتیک استارت خورده و موتور برق روشن می شود. از طریق کنداکتور مربوطه وارد شبکه می شود.

خرید موتور برق بنزینی

با توجه به قطعی های گسترده در سراسر کشور، خرید موتور برق بیش از پیش در بیشتر اماکن عمومی مخصوصا احساس می شود. شما برای منزل خود به طور حتم وجود یک موتور برق بنزینی را در مواقع قطعی برق احساس کرده اید. شاید خرید یک موتور برق خانگی از ضروریات به حساب بیاید.

اگر می خواهید برای منزل خود از موتور برق بنزینی استفاده کنید توصیه می کنیم که توانهایی بین 3000 تا 20000وات را انتخاب نمایید. فروشگاه بی واسط انواع موتورهای برق (اتوماتیک، هندلی و دستی) را به شکل کاملا زیر قیمت عرضه می کند.

بهترین مرکز خرید موتور برق بنزینی کجاست؟

اگر به دنبال بهترین مرکز خرید موتور برق هستید، فروشگاه بی واسط انواع موتور برق های کوچک، بزرگ، بی صدا، و دیزلی را عرضه می کند. محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی در ابعاد و توان های مختلف بوده و شما عزیزان می توانید برای تامین برق مورد نیاز خود، اقدام به خرید هر کدام از آنها که مایل هستید، کنید.

خرید موتور برق بنزینی برای مصرف خانگی

قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید موتور برق نمایید، یک نکته را حتما باید در نظر داشته باشید. موتور برقی که می خواهید بخرید باید دارای AVR باشد. AVR می تواند میزان برق تجهیزات برقی را تنظیم و تثبیت نماید. (ولتاژ موتور برق را تنظیم می کند)

نکته دوم در هنگام خرید، دقت به سیم پیچی موتور برق است. سیم پیچی خوب و باکیفیت برای هر موتور برق، از نوع مسی و باکیفیت بالا باید باشد. موتور برق های بنزینی می توانند به صورت تک فاز و سه فاز باشند. البته ظرفیت مخزن آنها هم متفاوت است. موتور برق بنزینی می تواند پر توان و با افت پایین برای مصرف شما باشد.

خرید موتور برق بنزینی ارزان

مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی اصلی فروش موتور برق بنزینی ارزان قیمت انواع این محصول را به قیمت ارزان اراده می کند مجموعه بی واسط بعنوان اولین مرکز فروش موتور برق عمده بهترین موتور برق ارزان قیمت را به نرخ کارخانه و قیمت ارزان ارائه می کند. خرید موتور برق ارزان در مجموعه بی واسط در برند های مختلف بدلیل عرضه مستقیم از کارخانه شرایط ایده آلی را فراهم می کند.

خرید بهترین موتور برق بنزینی

خرید بهترین موتور بر ق بنزینی یک انتخاب ایده آل برای حل مشکل می باشد. اگر یک بررسی کلی در خصوص خرید موتور برق داشته باشیم این محصول معمولا در بازار دارای تنوع بسیار بالایی می باشد انتخاب یک موتور برق مناسب بدون کار کارشناسی ممکن است چالش اساسی برای شما بهمراه داشته باشد. اگر یک مرور کلی در خصوص بهترین موتور برق داشته باشیم این محصول معمولا از لحاظ کیفی بالاتر از نمونه های موجود در بازار می باشد.

این محصول معمولا دارای سیم پیچ تمام مس با درجه خلوص بالا می باشد، این مدل موتور برق ها دارای کاور جذب هستند. بهترین مارک موتور برق جهت کاهش هزینه های حاشیه ای همچنین دارای سیستم AVR بوده مانع از پرش و نوسانات القایی می گردد. همواره این مودل موتور برق ها دارای خدمات پس از فروش مناسب هستند و در صورت خرابی براحتی قطعه لازم تامین یا ترمیم می گردند.

اهمیت خرید موتور برق بنزینی اندازه کوچک و قیمت ارزان این محصول می باشد. موتور برق بنزینی یکی از محصولات متنوع می باشد که خرید این محصول را برای افراد بسیار راحت کرده است. نمایندگی فروش موتور برق بی واسط در بازار انواع مختلفی از موتور برق موجود می باشد بنابراین شناسایی موثر ترین و کم مصرفترین موتور برق بعنوان بهترین موتور برق شناسایی می شود.

موتور برق بنزینی و دیزلی تحت عنوان پر مصرفترین دستگاه تامین برق شناسایی شده اند و در بازار در برندهای مختلف شناخته می شوند.

بنابراین، موتور برق های جیانگ دانگ، نویگیتور، لانسین، کوپ، رونیکس، کنزاکس، کواکس و های پاور بعنوان بهترین موتور برق های موجود در بازار ایران می باشد. در صورتی که استانداردهای بهره برداری از این دستگاه رعایت گردد، عمری طولانی خواهد داشت.

این استانداردها شامل مواردی مثل: بررسی کیفیت روغن و عوض نمودن به موقع آن و تعویض فیلترهای دستگاه در زمان مناسب می باشند. ابعاد این مدل ها متنوع و برحسب سیاست های شرکت متفاوت می باشد.

بهترین برندهای تولید کننده ژنراتور بنزینی

خرید موتور برق چه به صورت بنزینی و چه به شکل دیزلی، بیشترین شکل خرید را در این گروه به خود اختصاص داده است. مخصوصا موتور برق های بنزینی که به دلیل اندازه کوچک و توان بالا بیشترین اقبال را برای انتخاب از طرف خریداران به خود اختصاص داده است.

بهترین برندهای موتور برق در بازار ایران عبارتند از:

جیانگ دانگ، نویگیتور، لانسین، کوپ، رونیکس، کنزاکس، کواکس و های پاور

اگر شما به عنوان مصرف کننده این برندها، تمامی استانداردهای لازم را در هنگام استفاده از این موتور برق ها رعایت نمایید، می توانید برای سال های طولانی از آنها بهره ببرید.

استانداردهای مذکور عبارتند از:

. بررسی کیفیت روغن موتور برق

. تعویض به موقع روغن دستگاه

. تعویض به موقع فیلترهای دستگاه

مدل های ارائه شده توسط این برندها برحسب نوع مصرف و سیاست های کلی شرکت تولیدکننده بسیار متنوع می باشند.

انتخاب موتور برق بر حسب توان مصرفی

اگر سری به فروشگاه عرضه انواع موتور برق بزنید این محصول در بازار توان های مختلف بر حسب اندازه عرضه می گردندشامل: موتور برق کوچک رده پایین با توان مصرفی 2000 وات رده متوسط 2000-8500 وات و موتور برق های بزرگ بین 10000-900000 ئلا می باشد که در فرآیندهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت خرید موتور برق لازم هست که توان مصرفی تجهیزات موجود مورد ارزیابی قرار بگیرد پس از بررسی کلیه تجهیزات موجود میزان حداکثر توان را محاسبه کرده حاصل جمع تجهیزات موجود تحت عنوان وات مورد نیاز ارزیابی می گردد.

جهت بررسی میزان توان دو مقوله تحت عنوان وات مصرفی که دستگاه در طول کار به آن نیاز دارد می باشد. عامل دوم میزان قدرت راه اندازی اولیه یا وات راه اندازی است که در بخشی موارد بالاتر از توان مصرفی می باشد.

بعنوان مثال جهت خرید موتور برق خانگی ولتاژ مورد نیاز جهت راه اندازی تجهیزاتی منزل مانند: پمپ آب، تلویزیون، یخچال و کولر مناسب نیاز است که توان تامین انرژی برای آنرا داشته باشد. در جدول زیر میزان ولتاژ اولیه برخی از لوازم برقی آورده شده است که می توانید ببینید و بر اساس آن اقدام به خرید موتور برق کنید.

مرکز فروش موتور برق بنزینی در تهران

مرکز فروش دیزل ژنراتو و موتور برق در تهران بزرگترین مرکز خرید موتور برق می باشد که در خیابان سعدی جنوب واقع شده و به نمایندگی فروشگاه اینترنتی بی واسط عرضه می گردد. مرکز خرید موتور برق در تهران انواع موتور برق را به قیمت نمایندگی و کارخانه بر اساس نیاز مشتری تامین کرده و در اختیار مشتری قرار می دهد. در مرکز فروش دیزلژنراتور و ژنراتور گازی در تهران بهترین و

۱۴۰۳/۰۲/۰۸
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش