بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه کشاورزی و باغداری

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / کشاورزی و باغداری / پمپ آب کشاورزی
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
پمپ آب تکفاز دو اینچ دو اسب شیمجه مدل: SHFm۵AM پمپ آب تکفاز دو اینچ دو اسب شیمجه مدل: SHFm۵AM
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: ۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ آب سه فاز دو اینچ دو اسب شیمجه مدل: SHFm۵AM پمپ آب سه فاز دو اینچ دو اسب شیمجه مدل: SHFm۵AM
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: ۷,۸۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ تکفاز سه اسب سه اینچ شیمجه مدل: SHFm۶A پمپ تکفاز سه اسب سه اینچ شیمجه مدل: SHFm۶A
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: ۱۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ سه فاز سه اسب سه اینچ شیمجه مدل: SHFm۶A پمپ سه فاز سه اسب سه اینچ شیمجه مدل: SHFm۶A
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: ۱۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ آب کشاورزی دو اینچ سه اسب رهاب پمپ آب کشاورزی دو اینچ سه اسب رهاب
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب دو اینچ ۴ اسب حلزونی رهاب پمپ آب دو اینچ ۴ اسب حلزونی رهاب
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب کشاورزی دو اینچ ۵.۵ اسب حلزونی رهاب پمپ آب کشاورزی دو اینچ ۵.۵ اسب حلزونی رهاب
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب زمینی دو اینچ ۷.۵ اسب حلزونی رهاب پمپ آب زمینی دو اینچ ۷.۵ اسب حلزونی رهاب
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب سه اینچ ۷.۵ اسب حلزونی رهاب پمپ آب سه اینچ ۷.۵ اسب حلزونی رهاب
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب کشاورزی سه اینچ ۱۰ اسب حلزونی رهاب پمپ آب کشاورزی سه اینچ ۱۰ اسب حلزونی رهاب
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب سه اینچ ۱۵ اسب حلزونی رهاب پمپ آب سه اینچ ۱۵ اسب حلزونی رهاب
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب کشاورزی  چهار اینچ ۷.۵ اسب حلزونی رهاب پمپ آب کشاورزی چهار اینچ ۷.۵ اسب حلزونی رهاب
فروشگاه: فروشگاه لئو
قیمت: تماس بگیرید
خرید
1 2 3
پمپ آب کشاورزی، قیمت، خرید و نحوه انتخاب انواع پمپ آب کشاورزی
پمپ آب کشاورزی، قیمت، خرید و نحوه انتخاب انواع پمپ آب کشاورزی
خرید پمپ آب کشاورزی، پمپ آبیاری قطره ای و پمپ مزارع مزارع کشاورزی در مجموعه بی واسط در انواع مدل های دو اینچ، سه اینچ، چهار اینچ و غیره عرضه می گردد. قیمت پمپ آبیاری قطره ای و کشاورزی با توجه به ابعاد پمپ، جنس بدنه متفاوت می باشد اما این مجموعه انواع پمپ آب کشاورزی را به نرخ ارزانتر از بازار عرضه می کند.
خرید پمپ آب جهت آبیاری زمینهای کشاورزی یک نیاز ضروری می باشد که براحتی حجم بالای آب را تامین می کند. قیمت پمپ کشاورزی با توجه به نوع برند در فروشگاه بی واسط به قیمت ارزان عرضه می گردد.
پمپ کشاورزی فشار قوی یکی از انواع پمپ آب پر قدرت می باشد که جهت آبیاری زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پمپ آب کشاورزی در نمایندگی فروش پمپ کشاورزی با توجه به خروجی پمپ (2 اینچ، سه اینچ، و چهار اینچ) متفاوت می باشد اما میزان قیمت در این فروشگا بسیار ارزانتر از بازار و به نرخ کارخانه عرضه می گردد. اگر قصد خرید پمپ آب کشاورزی سانترفیوژی، حلزونی و غیره را داشته را داشته باشید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بی واسط می توانید بهترین پمپ کشاورزی حلزونی را مطابق با نیاز خود خریداری نمائید و قبل از خرید همچنین میتوانید از مشاوره متخصصان ما بهره ببرید.

پمپ کشاورزی

ولین پمپ کشاورزی با توسعه و ساخت موتورهای بخار توسعه پیدا کردند. در این پمپ ها از نیروی بخار آب جهت چرخاندن پروانه ها استفاده می گردیدند، و با گردش پروانه و ایجاد مکش آب از اعماق چاه به سطح زمین منتقل می گردید. اختراع موتورهای دیزیلی نقش اساسی در توسعه کشاورزی در دهه ای گذشته بازی کرده اند و کشورهای جنوب شرق آسیا عمده رشد کشاورزی را مدیون پمپ های دیزیلی می باشند. پس از توسعه برق پمپ های کشاورزی برقی جای موتورهای دیزلی را گرفتند و باعث بهبود هوا گردیدند . الکترو پمپ های کشاورزی با توجه به کیفیت آب دارای عملکردهای متنوع و گوناگونی هستند.

پمپ های کشاورزی برقی که الکترو پمپ های اسپیکو و فدک شامل آن می باشد، همانطوری که از اسم آن بر می آید بیشتر جهت پمپاژ سیالات سبک مورد استفده قرار می گیرند.

تاریخچه پمپ آب کشاورزی

امروزه نوآوری سیستم های کشاورزی نقش حیاتی را در کشاورزی مدرن بازی می کنند. تعریف کشاورزی پایدار چیست، به مجموعه عواملی مااند مصرف پایدار انرژی، مصرف بهینه آب، شرایط بازار و استفاده از تجربه و دانش فنی جهت ارتقای تولیدات کشاورزی تعریف می گردد. مهمترین عواملی که به ارتقای سیستم مدرن کشاورزی کمک میکند مواردی شامل؛ فهم درست از کشاورزی سنتی، سیستم آبیاری و مسئله انرژی می باشد که با توسعه آبرسانی وایجاد سیستم های پیشرفته توانسته کمک شایانی به توسعه آبرسانی داشته باشد.

امروزه بدلیل رشد و توسعه دانش و همچنن تغییر بازار محصولات کشاورزی اتگا به روش های گذشته نمی تواند پاسخ در خور توجه ای داشته باشد. در کشاورزی مدرن تولید کنندگان بیشتر روی افزایش سود آوری تمرکز دارند، این عوامل بیشتر از طریق بهینه سازی انرژی و منابع آب حادث می گردند. سیستم های پمپاژ مدرن آب نقش اساسی در کاهش انرژی و افزایش بهره وری و رقابتی ماندن بازار محصولات کشاورزی دارند، توجه به این مسئله یکی از راحل های اصلی افزایش تولید می باشد.

کشاورزی و تولید محصول در یک واحد سطح اولین نیاز بشر به تولید غذامی باشد. در گذشته تاسیسی مزارع کشاورزی در مناطق نزدیک به رودخانه انجام می گرفت. اما با کاهش نزولات جوی و افزایش خشکسالی سبب شد که تمدن بشری بدنبال رویکردی جدید جهت تامین آب مورد نیاز مزارع می باشند. در گذشته آبیاری مزارع کشاورزی توسط آب های قنات تامین می گردید، که این مخازن انتقال آب های زر زمین تا چندین کیلومتر طول داشتند که آبهای مناطق کوهستانی را به دشت های پست و مرتفع منتقل می گردند. اما در صدهه گذشته با پیشرفت علم و اختراع بخار و همچنین تولید پمپ های کشاورزی که با سوخت فسیلی کار می کردند، باعث انقلاب در تولید پمپ های کشاورزی و افزایش تولید محصول در این بخش گردید. امروز با وساطت شرکت های مختلف در اختراع پمپ های سیالات، کشاورزی توسعه یافته و با استفاده از تجهیزات مدرن در کشاورزی تولید انواع محصولات تا چندین برابر افزایش یافته است. در برندها و اشکال گوناگون دربازار وجود دارندکه بر اساس میزان دبی و کیفیت فیزیکی و شیمیایی آب طراحی شده اند.

پمپ آب کشاورزی سانترفیوژ

انواع پمپ آب کشاورزی

پمپ های تامین آب در انواع مختلف بنزینی، نفتی، برقی و دوگان سوز نفت و بنزین در بازار وجود دارند. بنابراین خرید پمپ آب کشاورزی در یک مزرعه براساس اندازه مزرعه، میزان نیاز به آب، قدرت پمپ آب و نیاز مزرعه صورت می گیرد.

پمپ های آب کشاورزی کوچک تک فاز: این مدل الکترو پمپ ها کشاورزی بیشتر در مراکز کشاورزی کوچک بین 1-5 هکتار مورد استفاده قرار می گسرد.

پمپ های کشاورزی سه فاز: الکترو پمپ های کشاورزی سه فاز معمولا در مراکزی که مصرف آب زیاد دارندمانند مزارع کشاورزی برنج که نیاز به استفاده از آب مداوم و تازه را دارند مورد استفاده قرار می گیرند. خرید الکترو پمپ های کشاورزی سه اینچ به دلیل قدرت مکش و پرتاب بالای که دارند در چاه های عمیق مورد استفاده قرار می گیرد

پمپ آب صنعتی بزرگ

پمپ آب صنعتی بزرگ از جمله موثرترین پمپ کشاورزی می باشد. این انواع پمپ آب سانترفیوژی و حلزونی قوی را در بر می گیرد و بدلیل قدرت بالا در تامین آب براحتی مزارع کشاورزی را آبیاری می کنند. پمپ آب صنعتی بزرگ با توجه به کاربری که برای آن وجود دارد معمولا دارای اندازه و پیکر بندی بسیار متنوعی می باشند. پمپ آب صنعتی بدلیل حجم بالای آبی که برای آبیاری و همچنین کاربردهای صنعتی شامل آبراسانی شهری، آبیاری زمین های کشاورزی بزرگ و تامین آب استخرهای ذخیره آب و پرورشی بر عهده دارند تحت عنوان پمپ آب صنعتی نامیده می شوند.

پمپ آب فشار قوی

هموار جهت آبیاری زمین های کشاورزی شما نیازمند یک پمپ آب فشاور قوی هستید. پمپ آب فشار قوی کشاورزی در بازار معمولا در برندهای مختلف ایرانی موجود می باشنداین پمپ ها با توجه به نوع ساخت قادر به تامین آب مورد نیاز آبیاری تحت فشار بوده و در این سیستم ها براحتی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید پمپ آب تحت فشار قوی در مجموعه بی واسط به قیمت ارزان کارخانه عرضه می گردد.

مزیت استفاده از پمپ آب کشاورزی

پمپ های آب کشاورزی بدلیل انتقال حجم بالای آب بیشتر در مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. امروز بدلیل افزایش دسترسی به برق سه فاز در بسیاری از مناطق دور افتاده شهری کشور از الکترو پمپ کشاورزی استفاده می گردد. استفاده از الکتروپمپ های کشاورزی توسعه فراوان پیدا کرده است. استفاده از الکتروپمپ های کشاورزی توسعه فراوانی پیدا کرده است. پمپ های کشاورزی دارای وی ژگی های متنوعی هستند. در زیر به تفضیل بیان شده است.

  • قابلیت انتقال راحت آب: الکترو پمپ های کشاورزی مانند پمپ فدک بدلیل فشار آب بالا قابلیت انتقال انواع سیال را به مزارع بزرگ، آبندانها و مزارع پرورشی ماهی دارا می باشد.

پمپ آب کشاورزی ایرانی

امروزه با توجه به استفاده زیاد از انواع پمپ آب کشاورزی برقی شرکت های زیادی به تولید این پمپ ها روی آورده اند. از جمله این برندها که در تولید کفکش ایرانی فعالیت دارند می توان به کفکش فدک پمپ و کفکش اسپیکو اشاره کرد. کفکش اسپیکو با تکیه بر توان داخلی جزء برندهای معروف در حوزه تولید انواع پمپ آب کشاورزی برقی از جمله کفکش ها باشد.

پمپ شناور کشاورزی

شرکت اسپیکو در تولید پمپ کفکش اسپیکو توانسته است استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران را دریافت کند. این شرکت به دلیل با کیفیت بودن محصولات خود توانسته است در بازار جهانی هم اقداماتی انجام دهد و محصولاتش را به کشور های همسایه صادر کند. همان طور که گفتیم از دیگر کمپانی هایی که در حوزه کفکش ایرانی فعالیت دارند کمپانی فدک پمپ است که حضور فعالی در حوزه تولید کفکش دارد و کفکش فدک پمپ در بازار ایران جایگاه خود را پیدا کرده است. این شرکت کار خود را از سال 1360 شروع کرده است. کفکش فدک پمپ با داشتن بدنه ای از جنس برنز و استیل برای جابجایی آب شور ، سیالات شیمیایی و نفتی استفاده می شود. کفکش های این شرکت در مصارف صنعتی، کشاورزی، انتقال آب باران و ... مورد استفاده قرار می گیرند. این دو کمپانی با اعطای نمایندگی خرید پمپ کشاورزی در سراسر ایران دسترسی به خرید آسان را برای شما به وجود آورده اند.

خرید پمپ آب کشاورزی سانترفیوژی

تهیه پمپ آب کشاورزی سانترفیوژی ایده آل بر اساس نیاز، یکی از گزینه های اصلی جهت افزایش بهره وری مزارع کشاورزی می باشد. تهیه پمپ آب کشاورزی براساس نوع آب و میزان دبی نیازمند کسب اطلاعات جامع و کامل از انواع پمپ های آب مزارع کشاورزی می باشد، که این کار با وجود وب سایت های فروش پمپ بسادگی امکانپذیر می باشد. بنابراین وب سایت بی واسط به منظور دستیابی ارزان کشاورزان و صنعتکاران به پمپ های آب مورد نیاز اقدام به فروش انواع پمپ ها از کارخانه های تولید کننده نموده است. خرید پمپ آب کشاورزی امکان دسترسی تولید کنندگان را به ضمانت های اعطای کارخانه های پمپ فراهم می کند، تا ضمن کاهش هزینه خرید یک پمپ هزینه های تولید محصول نیز کاهش یابد.

فروش پمپ آب کشاورزی

فروش پمپ آب کشاورزی در مجموعه بی واسط معمولا در دو مدل سانترفیوژی و توربینی می باشد. فروش پمپ کشاورزی عمدتا برای کشاورزان جهت انجام امور آبیاری زمینهای کشاورزی در ابعاد صنعتی ، نیمه صنعتی و کوچک صورت می گیرد. بر این اساس انواع پمپ کشاورزی در بازار موجود می باشد. دقت در خرید پمپ کشاورزی که توسط نمایندگی های فروش عرضه می گردد سهم مهمی در پیشرفت کشاورزی دارد. فروشگاه بی واسط بعنوان مرکز عرضه پمپ آب کشاورزی انواع مدل های پمپ کشاورزی،پمپ سانترفیوژی، توربینی، شناور و غیره را بر حسب نیاز عرضه می کند. فروش پمپ آب در این مجموعه عمدتا برحسب نیاز کشارزان در مدل های مانند: 2 اینچ، سه اینچ، چهار اینچ و 5 اینچ صورت می گیرد.

نمایندگی فروش پمپ کشاورزی

بی واسط بعنوان نمایندگی فروش پمپ کشاورزی سانترفیوژی و حلزونی بزرگترین مرکز فروش و پخش پمپ آب کشاورزی می باشد. این مجموعه بهترین پمپ کشاورزی که جهت آبیاری در مزارع بزرگ استفاده قرار می گیرد را به قیمت کارخانه عرضه می کند.

قیمت پمپ آب کشاورزی

قیمت پمپ کشاورزی معمولا با توجه به نوع پمپ و میزان تاثیراتی که بر میزان تولید می گزارد متفاوت می باشد.قیمت پمپ آب سانترفیوژی، پمپ آب صنعتی بزرگ و پمپ آب فشار قوی در مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش پمپ آب کشاورزی به نرخ ارزانتر از بازار عرضه می گردد. خرید پمپ کشاورزی به قیمت مناسب دارای چالش های مختلفی می باشد که مهمترین این چالش ها عدم شناسایی پمپ مناسب از لحاظ کیفیت می باشد. زیرا گاهی خرید ارزان سبب انتخاب یک پمپ آب بی کیفیت می گردد اما کارشناسی راهی مناسب جهت فراهم ساختن یک پمپ آب کشاورزی به قیمت مناسب می باشد که علاوه بر عملکرد مناسب سبب کاهش استهلاک گردد.

پمپ آبیاری قطره ای

پمپ آبیاری قطره ای معمولا از جمله پمپ آب کشاورزی می باشد که عمدتا بصورت سانترفیوژی به فروش می رسد. این پمپ ها معمولا تحت عنوان پمپ تحت فشار نیز شناخته می شوند. امروزه استفاده از پمپ آبیاری قطره ای بمنظور صرفه جویی در مصرف آب و همچنین مدیریت بهتر آب و خاک بصورت قابل توجه ای توسعه یافته و کاربرد آن روز بروز در حال افزایش می باشد. خرید پمپ آبیاری قطره ای امروزه معمولا بر حسب نیاز و میزان مساحت زمین انجام می شود.

خرید پمپ آبیاری قطره ای

خرید پمپ آبیاری قطره ای در بزرگترین مرکز فروش پمپ قطره ای در انواع مدل های مختلف عرضه می شود.

قیمت پمپ کوبله ای کشاورزی

لیست قیمت پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی فدک 2اینچ 42 متری

پمپ آب کشاورزی فدک 2 اینچ 54 متر

پمپ آب کشاورزی فدک 2 اینچ 72 متری

پمپ آب کشاورزی 3 اینچ 54 متری

پمپ آب کشاورزی 3 اینچ 95 متری

پمپ کفکش فدک 4 اینچ32 متر

پمپ آب کشاورزی اسپیکو سه اینچ

پمپ آب کشاورزی اسپیکو دو اینچ

نحوه انتخاب انواع پمپ آب کشاورزی

۱۴۰۰/۰۸/۲۰
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش