بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه کشاورزی و باغداری

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / کشاورزی و باغداری / موتور آب کشاورزی
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
موتور آب بنزینی سه اینچ  برند یونیک (uniq) موتور آب بنزینی سه اینچ برند یونیک (uniq)
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور آب بنزینی  سه اینچ ۷ اسب پورته(porte)  طرح هوندا موتور آب بنزینی سه اینچ ۷ اسب پورته(porte) طرح هوندا
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور آب سه اینچ بنزینی ویستا موتور آب سه اینچ بنزینی ویستا
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور آب روبین سه اینچ کد:Novin ۳۶۹۰۰۳۶۷ موتور آب روبین سه اینچ کد:Novin ۳۶۹۰۰۳۶۷
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور آب روبین کد:Novin ۳۶۹۰۰۳۶۶ موتور آب روبین کد:Novin ۳۶۹۰۰۳۶۶
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۴,۱۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور پمپ بنزینی لانسین مدل: LC۲۵ZB۳۶-۱.۲Q موتور پمپ بنزینی لانسین مدل: LC۲۵ZB۳۶-۱.۲Q
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور پمپ بنزینی ۲ اینچ لانسین مدل: LC۵۰ZB۳۰-۴.۵Q موتور پمپ بنزینی ۲ اینچ لانسین مدل: LC۵۰ZB۳۰-۴.۵Q
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور پمپ بنزینی ۳ اینچ ۲۰ متری لانسین مدل: LC۸۰ZB۲۰-۳.۱Q موتور پمپ بنزینی ۳ اینچ ۲۰ متری لانسین مدل: LC۸۰ZB۲۰-۳.۱Q
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ کفکش بهاران نوین ۴ اینچ  ۶۰ متری پمپ کفکش بهاران نوین ۴ اینچ ۶۰ متری
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
خرید موتور آب  سه اینچ دیزلی  کاما کد: Novin ۳۶۹۰۰۳۶۳ خرید موتور آب سه اینچ دیزلی کاما کد: Novin ۳۶۹۰۰۳۶۳
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور پمپ آب دیزلی چهار اینچ کاما کد:Novin ۳۶۹۰۰۳۶۵ موتور پمپ آب دیزلی چهار اینچ کاما کد:Novin ۳۶۹۰۰۳۶۵
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۱۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
موتور پمپ بنزینی ۲ اینچ ۶۰ متری  لانسین مدل: LC۵۰ZB۶۰-۴.۵Q موتور پمپ بنزینی ۲ اینچ ۶۰ متری لانسین مدل: LC۵۰ZB۶۰-۴.۵Q
فروشگاه: فروشگاه لانسین
قیمت: ۱۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
1 2 3
نمایندگی فروش انواع موتور پمپ آب کشاورزی
نمایندگی فروش انواع موتور پمپ آب کشاورزی
خرید موتور پمپ کشاورزی ارزان در مجموعه بی واسط در انواع برند ها به قیمت ارزان و کارخانه ارائه می گردد. موتور آب کشاورزی یک دستگاه انتقال آب پر گکاربرد می باشد که از طریق مصرف سیوخت فسیلی انواع مایعات را با سرعت بالا در انواع ارتفاع 10-103 متر انتقال می دهد.
موتور پمپ آب کشاورزی یکی مجموعه بی واسط بزرگترین مرکز خرید موتور پمپ آب بنزینی و دیزلی می باشد خرید موتور پمپ آب عمدتا برای مزارعی که دسترسی به برق ندارند بهترین انتخاب می باشد.
نمایندگی فروش انواع موتور پمپ آب کشاورزی بی واسط بعنوان یکی از بزرگترین مراکز عرضه موتور آب کشاورزی می باشد که بهترین موتور آب کشاورزی را با قیمت مناسب در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد.

موتور پمپ آب کشاورزی

موتور پمپ یک وسیله ای می باشد، از طریق سوخت فسیلی (بنزین و سوخت دیزل) در مناطقی که دسترسی به برق وجود ندارد آب را انتقال می دهد. موتور پمپ جهت فرآیند انتقال آب به دو بخش موتور و پمپ مجهز می باشند، بخش موتوری با مصرف سوخت فسیلی نیروی لازم را به پمپ القا کرده و آب را با توجه به قدرت موتور به ارتفاعات مختلف انتقال می دهد.

عمده کاربرد موتور پمپ آب کشاورزی آبیاری محصولات کشاورزی و باغبانی و استخراج آب از چاه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از موتور پمپ آب کشاورزی در بسیاری از مناطق از سالایان دور قبل از ورود برق مورد استفاده بسیاری از کشاورزان قرار می گیرد. پمپ آب کشاورزی بدلیل قیمت و عمر مناسب به نسبت پمپ های برقی دارای قیمت مناسب می باشد. ما انواع موتور پمپ آب کشاورزی را از حیث سوخت به سه قسمت تقسیم میکنیم که عبارتند از:

1- موتور پمپ آب دیزلی

2- موتور پمپ آب بنزینی

3- موتور پمپ آب برقی

تقسیم بندی موتور آب کشاورزی از حیث خروجی آب

  • موتور پمپ یک اینچ
  • موتور پمپ دو اینچ
  • موتور پمپ سه اینچ
  • موتور پمپ چهار اینچ

موتور آب کشاورزی بنزینی، گازوئیلی و برقی بمنظور پمپاژ آب دارای خروجی های 1،2،3،4 می باشند. نوع برقی آن از 1-4 دارای کاربرد فراوانی هستند. موتور پمپ دیزلی بدلیل مصرف سوخت فسیلی بیشتر بصورت 2 اینچ به بالا استفاده می شود.

موتور پمپ های عرضه شده در نمایندگی پمپ آب کشاورزی بی واسط در انواع برندهای مختلف شامل روبین، کوشین، واکسون و انواع مدلهای چینی ، ژاپنی و غیره عرضه می شوند

قیمت موتور آب کشاورزی با توجهه بشرایط تورمی کشور تابع فاکتورهای گوناگونی مانند : ساز پمپ ، دهانه خروجی کشور سازنده و غیره می باشند.

در ادامه به مواردی همچون بررسی مشخصات فنی انواع موتور پمپ آب کشاورزی در برندهای مختلف و قیمت موتور آب کشاورزی (اعم از قیمت موتور پمپ آب بنزینی و ...) خواهیم پرداخت.

موتور پمپ آب کشاورزی ارزان

موتور آب کشاورزی از قدیمی ترین تجهیزاتی می باشند که جهت آبیاری مناطق روستایی مورد استفاده قرار می گرفتند. این وسیله برای پمپاژ آب از چاه و آبیاری محصولات کشاورزی و مزارع و باغ ها استفاده می شود.

موتور پمپ ارزان قیمت یکی از پر مصرفترین موتور آب موجود در بازار می باشد که بدلیل نیاز بالا بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این موتور پمپ ها بدلیل هزینه تولید کمتر و با کارایی مشابه به نرخ ارزان ارائه می گردند.

در بازار تنوع بالای از پمپ آب کشاورزی ارزان وجود دارد. هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. قبل از خرید هر نوع پمپ آبی باید مشخصات زمین کشاورزی مورد نظر، دسترسی به امکانات مختلف و مواردی از این قبیل را بررسی کرده و بهترین نوع پمپ آب را انتخاب کنید.

کشاورزان به دلیل تغییر سریع بازار کشاورزی، دیگر نمی توانند به فناوری و شیوه های گذشته اعتماد کنند. اما در کشور مناطق زیادی وجود دارد که امکان دسترسی آب در این مناطق نیست و خرید پمپ آب کشاورزی بهترین گزینه جهت تامین آب مورد استفاده می باشد.

نمایندگی فروش پمپ آب کشاورزی با عرضه بهترین موتور آب کشاورزی بمنظور دستیابی به سودآوری بالا و افزایش بهره وری انواع موتور آب کشاورزی را عرضه می کند. هدف از این کار بالا نگه داشتن بهره وری و ماندن در بازار رقابتی است. این امر به این دلیل است که سیستم های پمپاژ نقش مهمی در ارائه راه حل های بهینه برای مصرف انرژی و آب به ویژه در مورد آبیاری دارند.

نکته قابل توجه، سیستم های پمپ برای آبیاری باید ادغام درایوهای با سرعت متغیر، کنترل هوشمند و مدیریت از راه دور را در نظر بگیرند. به عنوان مثال، برخی شرکت ها پمپ هایی تولید می کنند که فشار کم و حتی نیاز جریان را برای آبیاری یکنواخت و کارآمد تأمین کند.

نوع کارکرد پمپ آب کشاورزی

موتور پمپ آب کشاورزی توسط موتور احتراقی تغذیه می شود که پروانه یا پمپ گریز از مرکز را هدایت می كند. پروانه، آب را از چاه از طریق دهانه باریک، که در محفظه جلوی پروانه نصب شده است، جابجا می کند.

این فشار در جت باعث افزایش سرعت آب در حال حرکت می شود ، دقیقاً مانند نازل موجود در شیلنگ باغ. با خروج آب از جت ، خلاء جزئی ایجاد می شود که آب اضافی از چاه را مکش می کند.

به طور مستقیم در پشت جت یک لوله ونتوری قرار دارد که قطر آن افزایش می یابد. عملکرد آن کند کردن آب و افزایش فشار است. آب پمپاژ شده آبی است که از طریق چشمه مکش از چاه خارج می شود - سپس با آب درایو ترکیب می شود تا در فشار بالا از سیستم لوله کشی خارج شود.

برندهای مختلفی از پمپ آب های بنزینی و دیزلی وجود دارد. برای خرید موتور پمپ آب دیزلی و یا خرید موتور پمپ آب بنزینی باید به حجم کاری و محل مورد استفاده دستگاه توجه کنید. اگر حجم کاری پایین است از دستگاه های کوچک تر یا قدرت پایین تر نیز می توانید استفاده کنید.

بهترین برند موتور پمپ کشاورزی

اگر بدنبال بهترین موتور پمپ آب کشاورزی هستید آشنایی با مولفه های اساسی شما را در خرید بهترین پمپ آب یاری می کند. یکی از بهترین مزیت بهترین موتور پمپ بهره گیری از تکنولوژی بالا و همچنین استهلاک پایین می باشد. بهترین برند های موتور پمپ موجود در بازار ایران متعلق به برند های چینی می باشد که در مدل های مختلف در بازار ایران عرضه می گردند.امروزه توسعه برند های مرغوب چینی با توجه به عملکرد بالا توانسته اند جایگاه خاصی در بازار داشته و از بهترین برند های نوتر آب در بازار ایران تلقی می شوند. این برنتد ها شامل: موتور آب کاما، موتور آب راتو، کوپ و روبین اصل می باشد که با توجه به کیفیت بالا توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کنند. شرکت سوبارو در ژاپن تولید کننده انواع موتور پمپ، ژنراتور است که محصولات این شرکت در ایران با نام برند روبین شهرت دارند. این کارخانه در جهان چهارمین تولید کننده موتورپمپ شناخته می شود.

در بسیاری از مناطق که دسترسی به آب ندارند و یا فاصله مرکز توضیح آب تا چاه فاصله دارد خرید پمپ آب برند های مانند راتو و کوپ بهترین انتخاب جهت تامین آب می باشد. این موتور پمپ ها دارای ارتفاع بالایی بوده و آب را تا ارتفاع بالا انتقال می دهند. موتور پمپ چینی به همین نام در بازار ایران موجود است اما آن را موتورپمپ طرح روبین و هوندا می شناسیم. بنابراین برای خرید برند اصلی یعنی موتور پمپ روبین سوبارو یا ژاپنی باید از فروشگاه های معتبر و قابل اطمینانی خرید نمایید.

قیمت موتور آب کشاورزی بستگی به سایز و کمپانی سازنده آن دارد. به عنوان مثال موتور پمپ 3 اینچ (قطر دهانه خروجی) کوشین ژاپن از سایر مدل های مشابه چینی با همین سایز قیمت بالاتری دارد.در ادامه به مواردی همچون بررسی مشخصات فنی انواع موتور پمپ آب کشاورزی در برندهای مختلف و قیمت موتور آب کشاورزی (اعم از قیمت موتور پمپ آب بنزینی و ...) خواهیم پرداخت.

انواع موتور پمپ آب کشاورزی موجود در بازار

موتور پمپ آب یکی از لوازم پر مصرف صنعتی خصوصاً در بسیاری از مناطق دور افتاده می باشند. با توجه به نوع سوخت موتورپمپ بنزینی و نفتی بنزینی از جمله پمپ های پر مصرف است. موتور پمپ ها از دو قسمت پمپ و موتور طراحی و تولید می شوند این دو قسمت توسط یک شاسی به یکدیگر متصل می شوند ، تا به راحتی بتوانید موتور پمپ را جابه جا کنید .عملکرد پمپ بر این اساس که انرژی مکانیکی را از یک موتور یا یک منبع خارجی دریافت می کنند و این انرژی دریافتی را به سیال منقل می کند و سبب افزایش فشار سیال خروجی از پمپ می شود، وظیفه موتور تامین انرژی پمپ است.

موتورهای پمپ آب به چند دسته دیزلی، بنزینی و برقی دسته بندی می شوند. هزینه اتصال به شبکه یا عدم دسترسی به شبکه تأمین شده برق باعث شده است که بسیاری از کشاورزان به پمپ های دیزلی و بنزینی اعتماد کنند.

با این وجود، موتور پمپ آب برقی به دلایل مختلف از جمله نگهداری راحت تر، پتانسیل بیشتر برای کنترل خودکار و از راه دور و امکان استفاده از انرژی خورشیدی چه به عنوان تنها منبع انرژی و چه به عنوان منبع تغذیه تکمیلی برای پمپ های متصل به شبکه ترجیح داده می شود.

یک پمپ آب مناسب باید دارای وزن و اندازه مناسب، عملکرد درست، سطح پایین انتشار گاز گلخانه ای، مصرف سوخت پایین و قدرت انتقال آب بالایی باشد.

اصولا موتور پمپ به 3 دسته کلی تقسیم می شوند ، دسته اول بنزینی که با بنزین کار می کنند، دسته دوم دیزلی است که با گازوئیل کار می کنند و دسته سوم موتور پمپ های نفت و بنزینی می باشند که با بنزین راه اندازی می شوند و با نفت کار می کنند ، پر مصرف ترین آنها در ایران دسته اول ( بنزینی ) و دسته سوم (موتورپمپ نفتی بنزینی ) می باشند ، موتور پمپ ها در شمال کشور بیشترین مصرف و کاربرد دارند

یکی از بهترین مارک های پمپ آب در جهان موتور پمپ روبین سوبار ژاپن است که از نظر کیفیت بسیار بالا است بدیهی است زمانی که محصولی در بازار میدرخشد تولید کنندگان در صدد برمی آیند تا از آن محصول تولید کنند.

موتور پمپ آب بنزینی

در بین موتور پمپ های بنزینی موتور پمپ روبین ژاپن جزء بهترین موتور پمپ ها در جهان است و در ایران هم بسیار مشهور است. موتور پمپ روبین نمونه های مشابه چینی هم دارد و باید توجه داشت که کالای اصلی را خریداری بفرمایید

پمپ آب بنزینی از لحاظ کارکرد خود به دو دسته دو زمانه و چهار زمانه تقسیم می شوند. در نوع اول یعنی موتور پمپ هاي دو زمانه عمليات احتراق و توليد در دو مرحله انجام می گیرد. مرحله اول انفجار و مرحله دوم تخليه است.

در موتورهای نوع چهار زمانه این عملیات در چهار مرحله انجام می گیرد. شامل مکش ، تراکم ، احتراق ، تخليه دود. در نوع چهار زمانه صدای ایجاد شده و دود ناشی از عملیات بسیار کمتر است.

برای کار با این نوع موتور ابتدا باید شیر بنزین باز کنید. دکمه پاور را در حالت روشن قرار داده و اهرم کنترل میزان گاز را محکم بکشید. مرحله آخر کشیدن هندل است. برای این کار نیز ابتدا هندل را به آرامی بکشید، سپس به سرعت به سمت بالا بکشید.

موتور پمپ آب دیزلی

موتور پمپ آب دیزلی

موتور پمپ دیزل بدلیل نوع سوخت که قیمت آن ارزان می باشد یکی از پر فروش ترین موتور پمپ موجود در بازار می باشد. این پمپ با توجه به میزان هزینه سوخت و انتقال آب یک ابزرا بسیار کارآمد و دارای استهلاک پایین می باشد.

امرزوه بدلیل سه برابر شدن قیمت سوخت ناکثر کشاورزان ترجیح می دهند از موتور پمپ دیزلی خرید کنند. عمده دلیل خرید موتر پمپ دیزلی عملکرد خوب و مناسب این محصول است. همانطوریکه قید کردیم امروزه قیمت بالا و نوسان سوخت می تواند پمپ های دیزلی را به عنوان گزینه ای بسیار پرهزینه تبدیل کند. هزینه های نگهداری از جمله نصب کنترل ها نیز وجود دارد که بالاتر از پمپ های برقی است. اما توجه داشته باشید گاهی اوقات در مزارع کشاورزی دسترسی به برق وجود ندارد.

خرید موتور پمپ آب از نمایندگی فروش پمپ آب کشاورزی

خرید موتور آب کشاورزی برای مراکزی که دسترسی به برق ندارند یک گزینه ایده آل جهت آبیاری مزارع کشاورزی می باشد. جهت تامین آب در مناطقی که دسترسی به انواع تجهیزات برقی وجود ندارد خرید موتور پمپ آب کشاورزی از نمایندگی می تواند بعنوان راه حلی مناسب جهت تامین و استخراج پمپ آب باشد..
شما اگر به دنبال خرید عمده موتور پمپ هستید مجموعه بی واسط بعنوان تنها فروشگاه عمده فروشی انواع موتور پمپ را بصورت نمایندگی عرضه می کند. با خرید عمده نیز می توانید هزینه ی کمتری پرداخت کنید. بی واسط بعنوان عرضه کننده انوع موتور پمپ کشاورزی و نمایندگی فروش انواع تجهیزات کشاورزی بهترین تجهیزات را با قیمت وارد کننده برای بسیاری از مصرف کنندگان تامین می کنند. شما با مراجعه و در صورت لزوم می توانید به انواع پمپ های آب کشاورزی دسترسی داشته باشید.

فروش موتور پمپ آب کشاورزی

فروش موتور پمپ آب کشاورزی در بسیاری از فروشگاهها بزرگ و کوچک اتفاق می افتد. اما قیمت پمپ آب کشاورزی در بعضی از فروشگاهای که این محصول را از وارد کننده تامین می کنند بسیار ارزانتر از کلیه فروشگاها می باشد. فروشگاه بی واسط بعنوان تامین کننده قیمت پمپ آب کشاورزی را با قیمت ارزانتر از نمایندگی عرضه می کند بنابراین شما مراجعه به این وب سایت از قیمت های بی نظیر ما بهره مند شوید.

لیست قیمت موتور پمپ آب بنزینی

مجموعه بی واسط لیست قیمت انواع موتور پمپ آب را به نرخ کارخانه وارزانتر از بازار عرضه می کند. اگر بدنبال خرید موتور پمپ آب بنزینی و نفتی هستید در این مجموع انواع موتور پمپ آب بنزینی و نفتی را در مدل ها و ظرفیت های مختلف خریداری کنید.

لیست قیمت موتور پمپ آب بنزینی نفتی کوشین

دهانه خروجی
(اینچ)
شرح کالا مدل نام
2 بنزینی SE 50 X موتور پمپ آب بنزینی کوشین
3 بنزینی SE 80 X موتور پمپ آب بنزینی کوشین
2 نفتی SE 50 XK موتور پمپ آب ینزینی- نفتی کوشین
3 نفتی SE 80 XK موتور پمپ آب ینزینی- نفتی کوشین

لیست قیمت موتور پمپ آب دیزلی کوشین

نام ارتفاع آبدهی(لیتر در دقیقه) دهانه خروجی(اینچ)
موتور پمپ دیزلی کاما 28 360 2
موتور پمپ دیزلی کاما 26 360 3
موتور پمپ دیزلی کاما 19 660 4
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش