بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه لوازم خانه و آشپزخانه

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / لوازم خانه و آشپزخانه / کارواش
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
کارواش خانگی  ۱۰۵ بار استریم مدل: APW-HI-۷۰P کارواش خانگی ۱۰۵ بار استریم مدل: APW-HI-۷۰P
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش خانگی اسپیکو مدل SP۳۰۴-۱۲۰۰B کارواش خانگی اسپیکو مدل SP۳۰۴-۱۲۰۰B
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش خانگی اسپیکو مدل SP۳۰۴-۱۴۰۰D کارواش خانگی اسپیکو مدل SP۳۰۴-۱۴۰۰D
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش خانگی ۱۰۵ بار استریم مدلQL-۲۱۰۰F کارواش خانگی ۱۰۵ بار استریم مدلQL-۲۱۰۰F
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ و کارواش خانگی ۱۳۵ بار استریم مدل: QL-۳۱۰۰F پمپ و کارواش خانگی ۱۳۵ بار استریم مدل: QL-۳۱۰۰F
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۳,۱۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ کارواش خانگی ۱۳۵ بار استریم مدل:-APW-VQB-۹۰ پمپ کارواش خانگی ۱۳۵ بار استریم مدل:-APW-VQB-۹۰
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش خانگی استریم مدل: APW-VTB-۷۰A کارواش خانگی استریم مدل: APW-VTB-۷۰A
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش خانگی ۱۴۰ بار استریم مدل APW-VTB-۹۰ کارواش خانگی ۱۴۰ بار استریم مدل APW-VTB-۹۰
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش خانگی sp۵۰۴-۱۸۰۰c کارواش خانگی sp۵۰۴-۱۸۰۰c
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
دستگاه کارواش ۱۶۵ بار استریم مدل: APW-VQB۱۱۰ دستگاه کارواش ۱۶۵ بار استریم مدل: APW-VQB۱۱۰
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش شارژی ورکس مدل: WORXWG۶۲۹E.۳ کارواش شارژی ورکس مدل: WORXWG۶۲۹E.۳
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
کارواش ۱۳۰ بار دینامی ابی مکس مدل: EM-۱۴۰۸A کارواش ۱۳۰ بار دینامی ابی مکس مدل: EM-۱۴۰۸A
فروشگاه: هایپر صنعت
قیمت: ۴,۴۴۰,۰۰۰ تومان
خرید
1 2 3 4
قیمت دستگاه کارواش خانگی | خرید| نمایندگی بهترین کارواش ( ۱۰ دی)
قیمت دستگاه کارواش خانگی | خرید| نمایندگی بهترین کارواش ( ۱۰ دی)
خرید دستگاه کارواش خانگی، کارواش صنعتی و اسکلر (زمین شوی) و قیمت کارواش خانگی در نمایندگی فروش بی واسط به نرخ کارخانه انجام می شود. اگر بدنبال تهیه کارواش خانگی ارزان قیمت هستید مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین نمایندگی فروش کارواش خانگی بهترین کارواش خانگی را بهمراه تخفیف ویژه عرضه می کند.
بی واسط بعنوان نمایندگی فروش برندهای بسیاری می باشد و انواع کارواش های موجود در بازار شامل کارواش بوش، هوندا، کارچر، رونیکس، استریم، اسپیکو، بلک اندیکر، ایکسکورت و بسیاری از برندهای دیگر را عرضه می کند.
قیمت کارواش خانگی و صنعتی را از کجا بگیریم؟ کارواش خانگی با کیفیت از کجا بخریم. مهمترین فاکتور خرید کارواش صرفه جویی در مصرف آب، صرفه جویی در هزینه های نیروی انسانی و همچنین سرعت در عملیات پاکسازی سطوح می باشد.
خرید کارواش خانگی ارزان در مجموعه بی واسط در انواع مدل های خانگی در برند های مختلف عرضه می گردد. خرید کارواش صنعتی در مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز فروش در انواع مدل ها شامل 110 بار الی 500 بار عرضه می گردد. کارواش خانگی در این مجموعه همچنین شامل بهترین برندهای موجود در بازار است که به نرخ ارزان ارائه می شود.

معرفی و بررسی انواع کارواش خانگی

اگر بدنبال انواع کارواش خانگی جهت انجام فعالیت های سبک هستید کرکز فروش کارواش بی واسط یعنی فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز فروش کارواش خانگی انواع بهترین مدل کارواش را عرضه می کند. این مجموعه کارواش خانگی را در دو مدل زغالی و دینامی به قیمت ارزان کارخانه عرضه می کند. اهمیت خرید کارواش خانگی شامل: مزایای بالا، هزینه پایین، افزایش بهره وری، کاهش کاربری نیروی انسانی و کاهش زمان شستشو از طریق پاکسازی سریع تجهیزات می باشد.

نرخ و قیمت کارواش خانگی معمولا بر حسب برند و کیفیت، دارای نرخ متفاوتی هستند. کارواش خانگی معمولا با توجه به نوع برند عملیات شستن انواع سطوح و وسایل کوچک را با کمترین میزان آب تسهیل می کند و امکان شستشوی سریع انواع تجهیزات شامل: دیوار، خودرو و لوازم جانبی، پانسیون و دیوار خانه را فراهم می کند.
در بازرا انواع ارواش در تنوع بالای هستند، خرید بهترین کارواش خانگی در مراکز عرضه کارواش، امکان دسترسی شما را به کارواش های با کیفیت افزایش داده و انواع برندهای مرغوب با خدمات پس از فروش بالا را برای شما فراهم می کند.
امروزه با توجه کاهش منابع آبی استفاده از کارواش خانگی جهت شستشوی تجهیزات خانگی و خرید کارواش خانگی جهت شستشوی لوازم صنعتی یکی از مهمترین راهکارها جهت صرفه جوئی در مصرف آب می گردد.

کارواش خانگی

کارواش خانگی به دسته ای از کارواش های دینامی یا زغالی گفته می شود که در فشار بین 100 الی 180 بار کار می کنند. این محصولات نسبت به سایر کارواش ها سبک تر بوده و جابجایی آسان تری دارند. از واترجت های خانگی عمدتا برای تمیز کردن انواع تجهیزات مانند ماشین های سبک و سنگین، انواع فضاها و لوازم مختلف استفاده می شود. شاید جاروبرقی بتواند گرد و غبار را به سادگی پاکسازی کند، اما کارواش قادر است تمام ذرات ریز و درشت را از روی اجسام، وسایل و سطوح مختلف حذف کند.

کارواش خانگی برخلاف کارواش صنعتی دارای ابعاد کوچکتر می باشد.

خرید کارواش خانگی بهترین انتخاب برای تمیز کردن سطوح مختلف می باشد، چرا که فشار بالای آب بیشتر از هر چیز دیگری در پاکسازی کثیفی ها و آلودگی ها موثر است. در زمان خرید این محصولات باید به مواردی همچون ظرفیت دستگاه، مواد تشکیل دهنده، میزان جریان آب و ... دقت کرد. به عنوان مثال بسته به نوع کاربرد واترجت ممکن است جنس اجزا شامل پلاستیک یا فلز باشد. دقت به این موارد بسیار حائز اهمیت است.

اگر می خواهید در زمان خرید روی بهترین کارواش خانگی دست بگذارید، بهتر است قبل از هر کاری مشخصات و ویژگی های این محصولات را بشناسید. در این صورت انتخاب بهترین دستگاه متناسب با نیاز شما میسر خواهد بود. فروشگاه بی واسط نمایندگی فروش انواع واترجت خانگی آماده است تا شما را برای خرید بهترین کارواش با مناسب ترین توان کاری راهنمایی کند.

بدون شک شما هم اهمیت زیادی به تمیزی محیط و وسایل خود می دهید. همین مسئله در جامعه نیز دیده می شود، به طوری که امروزه خرید این ابزار آلات محبوبیت زیادی در میان مشتریان پیدا کرده است. نکته جالب این که واترجت های خانگی توسط کشورهایی نظیر چین، ایتالیا و حتی ایران ساخته می شوند. محصولات هر برند و هر کشور ویژگی های خاصی دارند که ممکن است برای شما مناسب باشد یا نباشد. در ادامه تمام فاکتورهای لازم برای خرید خوب را بررسی خواهیم کرد.

چرا باید از کارواش خانگی استفاده کنیم؟

اهمیت خرید کارواش خانگی پاکسازی سریع وزن سبک و عملکرد منحصر بفرد در شرایط مختلف می باشد. دستگاه واترجت خانگی برحسب نوع برند تجهیزات مختلفی دارد. با وجود تفاوت در ساختار تمام این دستگاه ها با هدف صرفه جویی در زمان تولید می شوند. گسترش جمعیت و افزایش ترافیک شهری از یکسو و نداشتن وقت کافی برای انجام امور مختلف از سوی دیگر سبب شده از این وسایل به عنوان ابزاری برای مدیریت زمان و هزینه استفاده شود.

کارواش خانگی یک دستگاه قدرتمند بوده که با برخورداری از موتوری قوی تحت فشارهای مختلف باعث پاشش جریان آب به بیرون می شود. این فرایند بهترین راهکار برای حذف انواع آلودگی و کثیفی از روی سطوح می باشد. تمامی کارواش های خانگی در بازه فشاری 100 تا 250 بار در دقیقه کار می کنند، فشاری که برای حذف کامل انواع چربی و کثیفی از روی سطوح کارساز است.

جالب است بدانید اختراع کارواش ها تا حد زیادی سبب جلوگیری از مصرف بی رویه آب شده است. این دستگاه جایگزینی ایده آل برای روش های سنتی شست و شو محسوب می شود که عمده آن ها از آب شهری استفاده می کنند. به این ترتیب اختراع کارواش با تغییر شیوه فرایند پاکسازی، می تواند یک انقلاب جدید در تمیزی شهر و خانه باشد.

همچنین به کارگیری انواع کارواش در نظافت منجر به استفاده از منبع آب کم فشار با بهترین کارایی شده است. در این شرایط می توان فشار آب را افزایش داد و ضمن جلوگیری از هدر رفت آب، فرایند شست و شو را تسریع بخشید و در سریع ترین زمان ممکن محیط و هر وسیله دیگر را تمیز کرد.

قیمت کارواش خانگی چقدر است؟

قیمت کارواش خانگی در فروشگاه بی واسط، چه در سفارشات تکی و چه در سفارشات عمده، با قیمت کارخانه برابری می کند. صد البته هزینه خرید انواع کارواش با توجه به برند سازنده، میزان فشار، عملکرد و ... متفاوت است، اما این اطمینان را به شما مشتریان می دهیم که قیمت نهایی سفارش محصول با قیمت کارخانه تفاوتی نداشته باشد. این کار برای حمایت از مشتریان گرامی انجام می شود.

نکات اساسی در خرید واترجت خانگی( کارواش خانگی)

مهمترین معیار در زمان خرید بهترین کارواش خانگی توجه به توان دستگاه است. توان نهایی دستگاه باید با نیاز شما تناسب داشته باشد، در غیر این صورت شاید نتواند کارایی لازم را به ارمغان بیاورد. همچنین بررسی وسایل قابل شست و شو و میزان فضای مورد نیاز برای نگهداری دستگاه بسیار حائز اهمیت است.

اما یکی دیگر از نکات مهم در خرید واترجت های خانگی، قیمت آن است. قیمت کارواش می تواند شما را برای خرید مصمم یا حتی منصرف کند. بی واسط، نمایندگی کارواش خانگی در ایران مفتخر است انواع کارواش های بازار را با قیمت رقابتی (قیمت کارخانه) عرضه کند. این کار امکان خرید این محصولات با توجه به بودجه در دسترس را مهیا کرده است.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در زمان انتخاب کارواش های خانگی توجه به برخورداری از تجهیزات مختلف جهت پاکسازی هرچه بهتر سطوح است. اگر تمیزی خانه، محیط کار یا انواع وسایل برای شما در اولویت قرار دارد، سعی کنید گزینه ای را خریداری کنید که تجهیزات ایده آلی دارد.

و اما فاکتورهای دیگر در زمان خرید بهترین کارواش خانگی شامل وزن پایین، بهره بردن از فناوری روز، استهلاک اندک، طول عمر بالا، دبی بالا و مصرف انرژی کم می باشد.

مزیت کاربرد کارواش خانگی

کارواش خانگی با توجه به نوع برند به انواع تجهیزات مجهز می باشند و از مزایای استفاده از این تجهیزات صرفه جویی در زمان می باشد. امروزه با توجه به گسترش جمعیت جوامع شهری و افزایش ترافیک و همچنین نبود وقت کافی برای انجام امور وقت گیر، استفاده از کارواش، سبب افزایش مدیریت در زمان و هیزینه می گردد.

دستگاه کارواش خانگی یک سیله ای قدرت مند است، این دستگاه به کمک موتور خود که تحت فشارهای گوناگون می باشد که بوسیله پاشش پر قدرت باعث حذف ذرات و آلودگی چسبیده به انواع سطوح می گردد.

کارواش های موجود در بازار در مدل های مختلف فشار بین 100 الی 250 بار در دقیقه بهمراه تجهیزات و قطعات گوناگون جهت حذف مواد چربی روی سطوح به شدت چسبنده طراحی و ساخته شده اند.

معمولا اختراع دستگاه کارواش خانگی بمنظور جلوگیری از مصرف آب و ائتلاف انرژی می باشد. استفاده از دستگاه کارواش به دلیل جایگزین روش های سنتی شستشو که عمدتا بر پایه استفاده از آب شهری بوجود آمدند و توانستند فرایند پاکسازی را تا حد قابل توجه ای تغییر دهند و یک انقلاب در تمیز کردن شهرها بوجود آورند.

بنابراین، استفاده کارواش سبب شده که بهره وری منبع آب کم فشار تا حد قابل توجه ای افزایش یابد لذا استفاده بهترین کارواش در فشارهای مختلف، موجبات شستشوی سریع، افزایش بهره وری نیروی کار، کاهش انرژِی و جلوگیری از ائتلاف وقت را در کوتا ترین زمان فراهم می کند.

قیمت کارواش خانگی

قیمت کارواش خانگی در مرکز فروش بی واسط در سفارشات عمده و تک فروشی به قیمت کارخانه عرضه می گردد. نرخ کارواش خانگی بر حسب نوع برند، عملکرد و میزان فشار متفاوت می باشد. فروشگاه اینترنتی بی واسط قیمت کارواش خانگی را در انواع برند به قیمت کارخانه عرضه میکند هدف این کار حمایت از بخش مصرف کننده می باشد.

هنگام خرید کارواش باید نکاتی را مورد ارزیابی قرار دهید که سبب افزایش کارایی و عملکرد پمپ گردد. ابتدا قبل از خرید کارواش خانگی قیمت میزان نقدینگی و نوع فضای و وسایل قابل شستشو ارزیابی کنید و سپس خرید نمائید.

امروزه قیمت کارواش خانگی به عنوان مشخصه اصلی خرید یک محصول با کیفیت می باشد. اگر قصد خرید کارواش را داشته باشید قطعا توجه به قیمت آن مهمترین اصل جهت خرید کارواش می باشد. قیمت دستگاه کارواش خانگی در فروشگاه اینترنتی بی واسط بدلیل رعایت مهمترین مولفه ها امکان خرید بهترین کارواش را به نرخ کارخانه ها فراهم می کند.

لیست قیمت کارواش خانگی

لیست قیمت کارواش خانگی در مجموعه بی واسط شامل برند های مانند، رونیکس، کارچر، spc، هیومدا، توسان، ورکس، استریم ،توگلس می باشد که بدلیل عرضه مستقیم در نمایندگی بی واسط شامل قیمت ارزان می باشد. لیست قیمت کارواش خانگی برندهای مختلف معمولا تحت تاثیر انواع فاکتورهای مختلفی شامل: تجهیزات باکیفیت، قدرت و میزان فشار می باشد.

فروشگاه بی واسط بعنوان بزرگترین عرضه کننده کارواش، لیست قیمت کارواش خانگی را بر حسب خدمات پس از فروش، کیفیت، مجهز بودن به انواع تجهیزات ارائه می دهد. بی واسط لیست قیمت بهترین برند کارواش خانگی داخلی و خارجی را بر اساس قیمت، مرغوبیت و بکارگیری تجهیزات پیشرفته عرضه می کند.

لیست قیمت کارواش رونیکس

محصول قدرت (بار) قیمت (تومان)
قیمت کارواش رونیک 100 بار 100 0
قیمت کارواش رونیکس 100 بار 100 0
قیمت کارواش رونیکس 130 بارمدل:rp-u130 130 -
قیمت کارواش رونیکس 140 بار مدل: rp-0140 140 -
قیمت کارواش رونیکس 160 بار 160 -
قیمت کارواش چند کاره رونیکس RP-2100 100 -
قیمت کارواش 180 بار رونیکس 180 -

لیست قیمت کارواش کارچر

محصول قدرت (بار) قیمت
قیمت کارواش خانگی کارچرK2Compact 100 -
قیمت کارواش خانگی کرشر(کرچر) K4 130 -
قیمت کارواش کارچرK4 EU 130 -
قیمت کارواش کرشر (کارچر) K3 EU 130 -
قیمت کارواش خانگی کارچر (کرشر) K2.20M 110 -
قیمت کارواش خانگی 160 بار کارچر K7 160 -

بهترین کارواش خانگی

بهترین کارواش خانگی از جمله دستگاهی می باشد که بدلیل بهره گیری از انواع تجهیزات جانبی پیشرفته دارای استهلاک پایینی می باشد. شناخت بهترین کاراواش خانگی سبب افزایش بهرهوری کارواش شده و خرید یک کارواش ایده آل را فراهم می کند. بهترین کارواش خانگی موجود در بازار، در فروشگاه اینترنتی عمده فروش بی واسط به نرخ نمایندگی، بصورت عمده و تک فروشی جهت حمایت از مصرف کنندگان عرضه می گردد.

اگر بدنبال خرید بهترین مارک کارواش خانگی هستید، برند های مانند کارواش رونیکس، هیوندا، spc، کارچر، کارواش توسن، کارواش خانگی استریم، کارواش بوش، محک، اکتیو، انووی، کانزاکس، اکسکورت، ورکس به عنوان بهترین برند کارواش شناخته شده اند، بدلیل کیفیت بالا همواره مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارند. بدین وسیله این ابزارها علاوه بر تمیز کردن وسایل نقلیه، پاکسازی سطوح آلوده که نیاز به شستشو دارند با اطمینان تمیز می کنند. در شرایط موجود با شیوع ویروس کروناو بیماریهای شایع، این وسیله کارایی بیشتری پیدا کرده و استفاده آن بیش از پیش مورد نیاز است.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از بهترین کارواش خانگی کاهش مصرف آب، وزن سبک، صرفه جویی در وقت و کاهش زمان پاکسازی می باشد. زیرا در صورت عدم استفاده از این وسیله بایستی چندین برابر آب تمیز را هدر داد در حالیکه انواع سطوح پاکسازی صد در صد خود نخواهند رسید.

خصوصیتی که کارواش های خانگی دارند، این است که فشار آب قابل تنظیم است، باید دقت داشت چرا که با فشار زیاد بدنه ی خودرو ممکن است آسیب ببیند. بهترین دستگاه کارواش صنعتی و خانگی و دارای مزیت بسیار بالای می باشد که این مزیت شامل سبک و قابل حمل بودن آن می باشد.

قیمت بهترین کارواش خانگی می تواند نقش مهمی در انتخاب شما داشته باشد. ابتدا میزان پول خرید کارواش را تعیین کنید. پس از مشخص شدن میزان پول خرید کارواش خانگی، تعداد زیادی از محصولات به طور خودکار از بین می روند و انتخاب برای شما راحت تر خواهد بود.

در نکات قبل با راهنمای خرید کارواش خانگی آشنا شدیم در ادامه ای مطلب برای راحتی انتخاب بین تنوع موجود در بازار 20 مدل از بهترین و پرفروش ترین دستگاه های کارواش خانگی موجود در بازار را فهرست کرده ایم تا در انتخاب سردرگم نشوید باما همراه باشید.

خرید بهترین کارواش خانگی

خرید بهترین کارواش خانگی ایده آل دارای مزیت بسیار بالای جهت پاکسازی سریع می باشد، اهمیت خرید بهترین کارواش خانگی، مجهز بودن آن به انواع تجهیزات ممکن جهت پاکسازی بهتر سطوح مختلف می باشد. اگر خرید بهترین کارواش خانگی برای شما دارای اهمیت می باشد، بهترین کارواش دارای مولفه های بسیاری می باشد، توجه به این فاکتورها بهترین محصول را در اختیار شما قرار می دهد.

مهمترین فاکتورهای خرید بهترین کارواش خانگی شامل: وزن سبک، بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، استعلاک پایین، طول عمر بالا، میزان دبی بالا و مصرف انرژی پایین می باشد.

نمایندگی بهترین کارواش خانگی

اگر بدنبال نمایندگی بهترین کارواش خانگی هستید و قصد دارید دستگاه کارواش مناسب و ارزان با قیمت مناسب خرید کنید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بی واسط می توانید. انواع برند دستگاه کارواش را با کیفیت متفاوت در انواع توان ها خریداری نمائید. نمایندگی کارواش خانگی بی واسط با نمایندگی و عرضه انواع برندهای مانند: کارواش استریم، پمپاک و SPC، کارچر، ونیکس، بوش، ایکسکورت و انواع مدل های این برند را با قیمت ارزان برای خریداران عزیز عرضه می کند.

خرید دستگاه کارواش خانگی

خرید کارواش خانگی در مرکز فروش کارواش بی واسط به قیمت کارخانه می باشد. کارواش خانگی عمدتا بمنظور پاکسازی دیوار،پانسون، کف حیاط و انواع تجهیزات چوبی و آهنی صورت می گیرد. در واقع عملی که کارواش ها انجام می دهند به این صورت است که آب را با فشار بسیار بالایی به سطح ماشین می پاشند و در نهایت با انجام اعمال تکمیلی ماشین شما را تمیز می کنند.

اما با پیشرفت تکنولوژی، محصولات جدیدی به بازار ارائه شده است که به شما کمک می کند بدون مراجعه به کارواش های عمومی و صرف هزینه و وقت ماشین خود را با بهترین کارواش خانگی بشوئید. این دستگاه ها به گونه ای هستند که آب را با فشار بسیار بالایی به سطح ماشین شما می پاشند و باعث می شوند که آلودگی های موجود بر سطح ماشین شما از بین روند.

کارواش هایی که در بازار موجود هستند، برای مصارف مختلفی به کار می روند. کارواش ها علاوه بر اینکه خودروی شما را پاکیزه می کنند، می توانند برای مناطق دیگر مانند دیوارها، حیاط، پیاده رو ها و نیز به کار بروند.

عملکرد اغلب بهترین کارواش خانگی معمولا شبیه به هم است. تمام آن ها آب را با فشار بسیار کم دریافت کرده و پس از آن به وسیله موتوری که در داخل آن قرار گرفته است، با فشار بسیار زیاد به سمت سطوح مورد نظر شما پرتاب می کنند.

اگر قصد خرید دستگاه کارواش خانگی مناسب و با کیفیت را دارید با مراجعه به فروشگاههای آنلاین بر اساس بودجه ای که دارید دستگاه کارواش خود را انتخاب نمائید. فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان فروشگاه عمده فروشی مشاوره لازم را جهت خرید دستگاه کارواش برای شما فراهم می کند.

فاکتورهای مهم خرید کارواش خانگی

تهیه دستگاه کارواش خانگی معمولا تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد در نظر گرفتن کلیه این موارد شما را در خرید بهتر کارواش خانگی یاری می کند مهمترین فاکتور خرید کارواش شامل : مدت زمان روشن بودن، نوع کاربری، مساحت فضای مورد استفاده، نوع خودروی مورد نظر(سبک یا سنگین) و در دسترس بودن قطعات مصرفی مهمترین اصل خرید کارواش خانگی و صنعتی می باشد.

ما در بخش زیر مهمتر فاکتور اساسی تاثیر گذار در سفارش کارواش خانگی را مورد بررسی قرار داده ایم که توجه به این مورد بدون تخصص لازم بهرین کمک جهت تهیه یک کارواش اساسی می باشد.

  • اسب بخار(horse power) : اسب بخار یا HP نشان دهنده میزان قدرتی است که موتور دستگاه تولید می کند. HP مفهوم بسیار مهمی است زیرا مستقیماً به میزان حجم آب و فشاری که پمپ می تواند تولید کند ارتباط دارد.
  • پوند در هر اینچ) inch (pounds per square میزان فشار و قدرت ایجاد شده توسط یک کارواش با مقیاس پوند در هر اینچ یا PSI سنجیده می شود. میزان فشار دستگاه به قدرت نظافت آن می افزاید. هرچه فشار کارواش بیشتر باشد سرعت پاکسازی کارواش افزایش می یابد.
  • گالن در هر دقیقه(Gallons per minutes): میزان حجم آب مصرف شده توسط واترجت جت یا کارواش با مقیاس گالن در دقیقه یا GPM محاسبه می شود. میزان حجم آب هم به قدرت دستگاه اضافه می کند.
  • قدرت تمیز کردن(Cleaning power unit )

قدرت تمیز کردن یا CPU در واقع میزان قدرت تمیز کنندگی دستگاه را می سنجد. برای به دست آوردن عدد CPU می توانید عدد PSI را در GPS ضرب کنید. هرچه عدد CPU بزرگ تر باشد، توانایی دستگاه برای تمیز کردن عمیق و موثر بیشتر است.

خرید اینترنتی کارواش خانگی

خرید آنلاین کارواش خانگی در برندهای مختلف مورد توجه افراد در دوران کرونا کار بسیار وقت گیر و در عین حال با خطراتی نیز همراه می باشد. یکی از بهترین روشهای خرید آنلاین کارواش خانگی می باشد، در این مدل خرید شما بدون صرف وقت و هزینه بدون توجه به ترافیک سنگین می توانید با خرید اینترنتی کارواش خانگی بهترین مدل های کارواش را انتخاب کرده و آنرا درب منزل خود تحویل بگیرید.

تهیه کارواش خانگی در بازار معمولا با خرابی های نیز همراه می باشد، باید هنگام خریداری از سالم بودنش مطمئن باشیم؛ به همین علت سایت بی واسط با سابقه درخشانی که در کسب اعتماد مردم دارد به وجود آمده است تا این اطمینان خاطر را به شما بدهد.

بی واسط تمامی مشخصات کامل با عکس واضح انواع دستگاه ها و برند های معروف کارواش مانند استریم ( STREAM )، کرشر( Karcher)، رونیکس( Ronix) و هیوندا ( hyionda ) را در سایتش قرار داده و با ارائه قیمت های مختلف برای فروش اجناس، کار شما را راحت کرده است که بتوانید کارواش خانگی ارزان قیمت برای منزلتان تهیه و تمیزی را به محیط اطرافتان هدیه دهید.

خرید عمده انواع کارواش خانگی

خرید عمده کارواش خانگی در نمایندگی پخش ابزارآلات صنعتی بدلیل عرضه مستقیم از کارخانه به نرخ عمده و قیمت ارزان ارائه می گردد. فروش کارواش در نمایندگی پخش و فروش کارواش بی واسط در تنوع بسیار بالا و برندهای مختلف عرضه می گردد.

نکات اساسی در خرید کارواش خانگی

مهمترین نکته ای که باید در خرید کارواش مورد توجه قرار داد انتخاب کارواش خانگی بر حسب نیاز و توان کارواش می باشد.

فرق بین دستگاه کارواش خانگی و صنعتی

موتور های دستگاه کارواش صنعتی برای استفاده در مدت زمان طولانی طراحی شده اند و طول عمر و قدرت بیشتری دارند و از نوع القایی بوده اما موتور دستگاه کارواش خانگی به صورت کلکتوری است تمام اجزای پمپ کارواش صنعتی دارای کیفیت بالاتری است برای مثال جنس سرسلیندر در پمپ کارواش صنعتی از جنس برنج بوده و در پمپ کارواش خانگی از آلمینیوم یا همان برنج اما با کیفیتی پایین تر است.

به طور معمول کارواش های خانگی تا 110 فشار دارند و دارای دبی کم تری هستند اما کارواش صنعتی معمولا تا 200 بار فشار دارد به همین دلیل جنس پیستون های ان باید از سرامیک باشد تا در صورت استفاده ی مکرر دچار آسیب نشود.از پمپ های 100بار می توان در برق تک فاز هم استفاده نمود و برای استفاده از بار بیشتر باید از برق سه فاز استفاده نمایید زیرا برق تک فاز قدرت کافی برای به کار انداختن دستگاه را ندارد.به طور کلی استفاده از پمپ کارواش خانگی خیلی بهتر از شلنگ باغبانی و hellip; می باشد.

بهترین برند کارواش صنعتی و خانگی

یکی از عوامل دیگر که بر قیمت دستگاه کارواش تاثیر گذار می باشد. نوع برند می باشد قیمت دستگاه کارواش صنعتی ایتالیایی معمولا از قیمت دستگاه کارواش چینی بدلیل نیروی کار ارزانتر و میزان قیمت تمام شده کمتر ارزانتر می باشد.

عوامل فوق جز مولفه های می باشند که شما می توانید با توجه به آن نوع دستگاه کارواش خود را بر اساس بودجه خود مشخص کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

۱۴۰۲/۱۰/۰۹
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش