بستن
سبد خرید

آرشیو محصولات فروشگاه راد پمپ

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / راد پمپ /
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
لیست قیمت پمپ کفکش چینی، ایرانی و ایتالیایی (۹ اردیبهشت)
لیست قیمت پمپ کفکش چینی، ایرانی و ایتالیایی (۹ اردیبهشت)
خرید پمپ کفکش ارزان، سه فاز و تک فاز در مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز فروش عمده پمپ کفکش به نرخ کارخانه عرضه می گردد. این مجموعه انواع مدل های کفکش شامل کفکش شامل: کفکش یک اینچ، دو اینچ، سه اینچ، 4اینچ با دبی بالا ارزان ترین نرخ عرضه می کند، بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز فروش کفکش، انواع برند را بصورت تکفاز و سه فاز عرضه می کند.
پمپ کفکش یکی از پرمصرف ترین محصولات مورد استفاده در صنعت کشاورزی می باشد. قیمت پمپ کفکش با توجه به قدرت و توان بالای که دارد نسبت به پمپ آب سانترفیوژی ارزانتر می باشد.
خرید پمپ کفکش در بازار معمولا با توجه به کارایی و میزان آب مورد نیاز بر حسب میزان دبی و همچنین خروجی و حداکثر ارتفاع صورت می گیرد. اگر یک تعریف کلی در مورد پمپ کفکش داشته باشیم، یک وسیله الکتریکی می باشد، پمپ آب شفاف، غیره خورنده با درصد شن پایین را براحتی از اعماق مختلف به سطح منتقل می کند.
خرید پمپ کفکش ایرانی، چینی و ایتالیایی در فروشگاه اینترنتی بی واسط مطابق با نیاز خریداران جهت تامین آب شرب، آبیاری زمین کشاورزی و جابجای انواع مایعات می باشد. مرکز فروش پمپ کفکش در تهران که تنها نمایندگی عرضه پمپ کفکش ایرانی و چینی وغیره می باشد. این مجموعه بهترین پمپ کفکش موجود در بازار به قیمت ارزان و رقابتی عرضه می کند.

معرفی پمپ کفکش

خرید پمپ کفکش ارزان، سه فاز و تک فاز در مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز فروش عمده پمپ کفکش به نرخ کارخانه عرضه می گردد. این مجموعه انواع مدل های کفکش شامل دبی بالا و پایین را در ارزانترین نرخ با بالاترین کیفیت عرضه می کند، بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز فروش کفکش، انواع کفکش دو اینچ، سه اینچ، چهار اینچ و غیره را بصورت تکفاز و سه فاز عرضه می کند.
پمپ کفکش یکی از پرمصرف ترین محصولات مورد استفاده در صنعت کشاورزی می باشد. قیمت پمپ کفکش با توجه به قدرت و توان بالای که دارد نسبت به پمپ آب سانترفیوژی ارزانتر می باشد.
خرید پمپ کفکش در بازار معمولا با توجه به کارایی و میزان آب مورد نیاز بر حسب میزان دبی و همچنین خروجی و حداکثر ارتفاع صورت می گیرد. اگر یک تعریف کلی در مورد پمپ کفکش داشته باشیم، یک وسیله الکتریکی می باشد، پمپ آب شفاف، غیره خورنده با درصد شن پایین را براحتی از اعماق مختلف به سطح منتقل می کند.
خرید پمپ کفکش ایرانی، چینی و ایتالیایی در فروشگاه اینترنتی بی واسط مطابق با نیاز خریداران جهت تامین آب شرب، آبیاری زمین کشاورزی و جابجای انواع مایعات می باشد. مرکز فروش پمپ کفکش در تهران که تنها نمایندگی عرضه پمپ کفکش ایرانی و چینی وغیره می باشد. این مجموعه بهترین پمپ کفکش موجود در بازار به قیمت ارزان و رقابتی عرضه می کند.

کفکش ها از لحاظ جنس بدنه دارای تنوع بالای هستند که شامل کفکش بدنه استیل، چدنی و پلاستیکی می باشند. خرید کفکش با کیفیت به قیمت مناسب معمولا نیاز به آگاهی های اولیه دارد که نمایندگی فروش بی واسط بهترین فنون را در اختیار خریداران قرار می دهد.

مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش پمپ کفکش بهترین مدل کفکش چینی، ایرانی و ایتالیایی را به نرخ کارخانه عرضه می کند. قیمت پمپ کفکش در نمایندگی فروش پمپ کفکش ایرانی، چینی و ایتالیایی با توجه به نوع پمپ در ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. اگر یک بررسی کلی در خصوص پمپ کفکش داشته باشیم این محصول بصورت سه فاز و تک فاز عرضه می گردد، کفکش سه فاز معمولا شامل کفکش های سنگین با دبی بالا می باشد و کفکش تک فاز شامل کفکش های با بدنه استیل و آلومنیومی می باشد.

پمپ کفکش در بازار معمولا در مدل های مختلف موجود می باشد که سیم پیچ معمولا از جنس مس بوده که کاربری را در شرایط مختلف بالا می برد، شافت این محصول همچنین با توجه به نوع برند متفاوت می باشد که شامل استیل خالص و استیل نگیر می باشد که در مدل های ارزان تر از آلومنیوم استفاده می شود.

کفکش با شناور دارای تفاوت های اساسی می باشد، کفکش برخلاف شناور معمولا عملیات انتقال آب را از بخش انتهای پمپ یا کفکش انجام می دهد کفکش با توجه به نوع پروانه و نحوه قرار گیری توان بالاتری در انتقال ذرات بزرگتر دارد. قیمت پمپ کفکش در این مجموعه به ارزان ترین نرخ بصورت عمده و تک فروشی عرضه می گردد.

اگر بخواهیم تعریف ساده از پمپ کفکش داشته باشیم، کفکش بوسیله موتور الکتریکی سانترفیوژی که دارد، از طریق قانون گریز از مرکز و نیروی جنبشی امکان حرکت آب را فراهم می کند. پمپ کفکش دارای ساختار بسیار ساده ای است و عملکرد این پمپ با وجود مایعات معنا پیدا می کند.

مهمترین ویژگی های پمپ کفکش نحوه قرار گرفتن این وسیله الکتریکی داخل آب می باشد. کفکش معمولا بر خلاف پمپ های بالا چاه یی که بیرون از آب قرار می گیرند عملکردشان معمولا با قرار گرفتن در اعماق آب معنا پیدا می کند.

معرفی و بررسی پمپ کفکش

اساس نام گذاری پمپ کفکش قرار گیری موتور این محصول در بخش انتهای پمپ می باشد و امکان انتقال انواع مایعات شامل آب صاف و آب غیر صاف را فراهم می کند. پمپ آب به کمک موتور الکتریکی انواع مایعات عمدتا آب صاف را بالا برد از طریق جنبش سبب حرکت سریع آب به محیط های دیگر می شود.

پمپ کفکش علاوه بر موتور دارای شفت، پروانه، کاسه نمد می باشد، که حرکت آب در آن بسمت بالا بوسیله پروانه صورت می گیرد. پمپ کف کش معمولا از آب بندی مکانیکی استفاده می کنند تا آب به داخل موتور نفوذ نکند.

بدنه موتور و پمپ از آلیاژ آلومینیوم و پروانه و درپوش پمپ از چدن داکتیل ساخته شده و شفت آن از فولاد ضد زنگ 303 و همچنین کلیه پیچ ها از متریال فولاد ضد زنگ تولید می گردد که مقاومت آن در مقابل خوردگی چندین برابر افزایش می دهد.

همانطوری که بیان کردیم کفکش ها بر حسب میزان دبی و قدرتی که دارند دارای میزان پروانه های مختلفی می باشند کفکش های سبک بخشی که دارای قدرت بالا هستند معمولا دارای یک پروانه بوده اما کفکش های که دارای مصرف برق پایینی هستند مانند: کفکش آبراه، رادپمپ و اسپیکو، اسرار پمپ معمولا دارای چندین پروانه می باشد که به آن کفکش چند مرحله ای گفته می شود.

کفکش تک پروانه معمولا دارای یک عدد پروانه هستند به این محصول کفکش سبک و تک مرحله ای گفته می شود. پروانه ها در کفکش روی یک عدد شفت قرار دارند که به صورت مجزا هم کار می کنند. مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش پمپ کفکش انواع برند ایرانی و چینی شامل: کفکش استریم، کفکش لوکو، ایکار و اسکواردی را به نرخ ارزان عرضه می کند.

قدرت و توانایی بالقوه کفکش به الکتروموتور، دبی آب، قطر دهنه خروجی می باشد بنابراین، قبل از انتخاب این محصولات به میزان آبدهی و ارتفاع آن توجه ویژه ای شود.

پمپ کفکش در بازار در برند های مختلف شامل کفکش چینی و کفکش ایرانی یافت می گردند کفکش چینی شامل کفکش لوکو، شیمجه، پمپیش، کفکش ایکار کفکش اسکواردی، فورگ، استریم، و غیره یافت می شوند و کفکش ایرانی شامل برندهای مانند کفکش استریم ایرانی، کفکش اسپیکو، کف کش راد پمپ و کفکش های سنگین شامل کفکش فدک، تکنو و غیره می باشد.4

پمپ کفکش معمولا دارای یک الکترو موتور و پمپ می باشد که در انتهای کفکش قرار گرفته و ورودی و خروجی کفکش بر خلاف شناور که در وسط شناور می باشد در انتهای کفکش قرار دارد.

امروزه نیاز به خرید پمپ کفکش در جهان با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به محصولات کشاورزی بیش از پیش افزایش قابل توجه ای یافته است. پمپ کفکش در بازار در انواع سایز های مختلف 1-10 اینچ در بازار موجود هستند، خرید آن بر حسب ارتفاع و میزان دبی آن صورت می گیرد.

اگر قصد تهیه یک پمپ کفکش چینی، ایرانی و ایتالیایی را دارید باید به نکات اساسی توجه نمائید که عمل به آن تاثیر مهمی در عملکرد پمپ و کارایی آن می گذارد. در تاریخ 7 فروردین ثبت شد

عوامل موثر در خرید پمپ کفکش

  • نوع پمپ آب کفکش
  • دبی آب مورد نیاز
  • عمق آب جاه
  • فشار آب مورد پمپ کفکش

انواع پمپ کفکش بر حسب مصرف انرژی

پمپ کفکش بر حسب مصرف انرژی به دو بخش تک فاز و سه فاز که دارای ولتاژ 220 و 380 ولت می باشند تقسیم می گردند.

  • پمپ کفکش تک فاز: مراکز شهری که عمده برق آن تکفاز می باشد قابلیت استفاده دارد. و این پمپ ها معمولا دارای قدرت و توان پاینتری می باشند.
  • پمپ کفکش سه فاز: این پمپ در مزارع کشاورزی و شیلاتی کاربرد فراوانی دارند. پمپ کفکش سه فاز بدلیل تقسیم آمپر بین فازها و تحمل فشار الکتریکی کمتر داراط طول عمر مصرفی بسیار بالاتری می باشند.

میزان توان پمپ های کفکش معمولا بسیار متنوع می باشد .که برای پمپ های کفکش سبک از یک اسب 0.75 شروع شده و برای برخی از پمپ های کفکش سنگین به 30 کیلوات یعنی 42 اسب نیز می رسد. پمپ کفکش با قدرت بالا دارای قابلیت استفاده برای چاه های عمیق را نیز دارا می باشند. این پمپ ها در بازار معمولا دارای خصوصیات فنی و ظاهری متفاوتی می باشند پمپ های کفکش موجود در بازار و نوع برند دارای بدنه استیل و چدنی می باشد که خرید آن به نوع کاربری و میزان سختی آب دارد که امکان انواع مدل ها را مشخص می کند.

تقسیم بندی پمپ های کفکش از لحاظ ساختار

پمپ های کفکش و یا مستغرق در بازار دارای تنوع بسیار بالای هستند. و بر اساس نوع کارکرد دهانه آنها و نوع تجهیزات در محیط های متفاوتی قرار می گیرند.

  • پمپ کفکش لوله بالا: کفکش لوله بالا معمولا دارای خروجی متمایل به بالا می باشند که امکان کاربری آنرا در چاه های با قطر کم فراهم می کند.
  • پمپ کفکش لوله بغل : عمد کفکش های لوله بغل یکی از پر مصرفترین نوع کفکش در بازار می باشند.
  • پمپ کفکش خازن دار
  • بدون خازن: پمپ های کفکش تکفاز عموما یافت می شود.
  • پمپ کفکش فلوتر دار
  • پمپ کفکش ساده

کفکش لوله بالا:

کفکش لوله بالا از جمله کفکش های می باشد جهت کاربری در چاههای لوله ای با قطر کم تا 180 میلیمتر طراحی شده اند و عمدتا در برندهای ایرانی و اخیرا کفکش لوله بالای چینی تقسیم می گردند. این کفکش دارای بدنه ای از جنس استیل، چدن و برخی موارد آلومنیوم می باشد. خرید کفکش لوله بالا در مجموعه بی واسط به ارزانترین قیمت عرضه می گردد.

کفکش لوله بغل:

کفکش لوله بغل از جمله ارزانترین کفکش موجود در بازار می باشند، این کفکش جهت جمع آوری انواع آب های روان آب های جاری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. کفکش لوله بغل شامل برندهای مانند: کفکش استریم، لوکو،اسکواردی، ایکار و کفکش شانینگ می باشد این کفکش دارای نرخ ارزان بوده بصورت دو اینچ، سه اینچ و 4 اینچ عرضه می گردند.

انواع کاربرد های پمپ کفکش

  • پمپاژ آب صاف
  • تخلیه پساب های باران
  • پمپ آب خانگی
  • پمپ کف کش چاه آب
  • انتقال آب مخازن و استخره
  • انتقال سیالات مختلف صنایع غذایی و دارویی
  • فواره ها
  • تخلیه پساب های فاضلاب (با غلظت کم)
  • آبیاری زمین کشاورزی

انواع پمپ کفکش موجود در بازار

در بازار برند های مختلف پمپ کفکش شامل: پمپ کفکش چینی، ایرانی و ایتالیایی وجود دارد. کلیه پمپ های کفکش معمولا بر حسب نوع برند و تجهیزات بکار رفته دارای کیفیت های متنوعی هستند.

پمپ کفکش آبراه

پمپ کفکش آبراه یک دستگاه تکفاز با کاربری کشاورزی و صنعتی می باشد. این کفکش دارای بدنه استیل و دو جداره می باشد که مشابه کفکش راد بوده و دارای مصرف برق پایین می باشد. کفکش آبراه معمولا با خروجی 1/4 1-2 و سه اینچ موجود می باشد که در خصوص پمپ کفکش سه اینچ آبراه بیشینه ارتفاع 44 متر می باشد و در مدل دو اینچ بالاترین ارتفاع 70 متر می باشد. پمپ کفکش دو اینچ و سه اینچ و مدل یک چهار این برند با گارانتی 6 ماهه بهمراه خدمات پس از فروش عرضه می شود.

پمپ کفکش راناب

پمپ کفکش راناب یکی از بهترین کفکش های تازه وارد موجود در بازار می باشد که 5 سال اخیر وارد بازار شده و توانسته است نظر مصرف کنندگان را به خودش جلب کند. پمپ کفکش راناب در دو مدل دو اینچ و سه اینچ وارد بازار شده این پمپ از لحاظ طراحی کاملا مشابه کفکش های اسپیکو بوده و دارای وزن و توان مشابه هستند. کفکش برند راناب معمولا نسبت به برند اسپیکو دارای نرخ پایینتر داشته و از دبی بالاتری نیز برخوردار می باشند. خرید پمپ کفکش راناب در نمایندگی فروش بی واسط بعنوان مرجع این محصول آنرا بهمراه ضمانت 6 ماهی و خدمات پس فروش ویژه عرضه می کند.

پمپ کفکش ایرانی NC

پمپ کفکش ایرانی برندNC یک کفکش با کیفیت می باشد که در دو مدل چدنی و بدنه استیل عرضه می گردد. کفکش برند NC معمولا دارای خروجی 1 1/4 تا سه اینچ می باشند معمولا با توجه به سفارش مشتری بصورت سه فاز و تک فاز عرضه می گردند. بدنه الکترو موتور این پمپ از جنس آلومنیوم 413 آلیاژی با ریخته گری دایکاست ساخته شده است. اما مدل استیل از جس 304 با طراحی فوق العاده و آبکشی بالا می باشد. این محصول همنین دارای شفت و پروانه استیل بوده یکی از مهمترین مزیت این پمپ جهت افزایش طول عمر سیل های مکانیکی محفظه توسظ روغن پر شده تا امکان نفوذ پزیری آب به صفر برسد.

پمپ کفکش تکنو

اگر بدنبال کفکش قوی و پر قدرت با میزان دبی بالا هستین کفکش تکنو یکی از بهترین گزینه ها می باشد، این کفکش با بهره گیری از موتور قوی و پر قدرت قادر به انتقال آب با فشار بسیار بالا می باشد. این کفکش دارای دبی بسیار متفاوت بوده و توان منحصر بفردی در انتقال انواع مایعات دارد.

پمپ کفکش اسرار پمپ

کفکش اسرار پمپ یکی از بهترین مدل های کفکش پر قدرت موجود در بازار می باشد این کفکش معمولا بر خلاف مدل های موجود در بازار دارای توان بالاتری بوده و حجم دبی بالاتری را نشان می دهد. این کفکش در انواع مدل های مختلف شامل دو اینچالی 8 اینچ موجود می باشد.

پمپ کفکش چینی

پمپ کفکش چینی، بدلیل قیمت ارزان و همچنین تنوع بالای که دارند از جمله پر مصرفترین پمپ کفکش موجود در بازار می باشند. مهمترین اهمیت پمپ کفکش چینی عمدتا قیمت پمپ کفکشچینی می باشد. امروزه کفکش های چینی از جمله بهترین پمپ کفکش تلقی می گردند که مهمترین علت این امر فاکتور مهم کیفیت و قیمت می باشد که سبب فراگیر شدن کاربرد این محصول در دنیا گردیده است.

این محصولات با بهره گیره از انواع تکنولوژیهای روز دنیا با توجه به کاربردهای مختلف تولید گشته و به سرتاسر دنیا صادر می گردند. در سالهای اخیر استفاده از پمپ کفکش چینی در کشور معمولا بصورت گسترده افزایش یافته است.

پمپ کفکش چینی معمولا دارای کیفیت های مختلفی می باشند که برحسب قیمت دارای کارایی بسیار متفاوتی نیز می باشند. پمپ کفکش چینی معمولا بدلیل قیمت ارزان برای بسیاری از کشاورزان و خریداران دارای اهمیت بالای بود و خرید پمپ کفکش چینی در برابر انواع برند های دیگر بسیار بالا تر می باشد. مهترین برند های کفکش چینی که در کشور عرضه می گردند.

بهترین پمپ کفکش چینی موجود در بازار :در بازار ایران انواع برندهای مرغوب و با کیفیت شامل: کفکش ایکار، کفکش استریم،کفکش لئو، کفکش ونیکو، کفکش....، کفکش هسل، کفکش اسکواردی و غیره می باشد که در خصوص این برندها توضیحاتی نیز بیان خواهد شد.

پمپ کفکش استریم

پمپ کفکش استریم یکی از شناخته شده ترین پمپ کفکش چینی می باشد. شرکت پمپ کفکش استریم معمولا از جمله بهترین پمپ کفکش چینی موجود در بازار شناخته می شود، یکی از دلایل این امر معمولا تجهیزات مرغوب بکار رفته در این محصول می باشد. پمپ کفکش استریم دارای کاربرد بسیار فراوانی می باشد و بیشتر جهت انتقال آب تمیز بمنظور آبیاری مزارع کشاورزی و استخرهای پرورش -ماهی کاربردهای فراوانی دارد. مهمترین فاکتور خرید پمپ کفکش استریم که سبب جذب مشتری به سمت این محصول می گردد. علاو بر قیمت، تجهیزات بکار رفته اصل، وزن سبک و قابلیت استفاده با برق خانگی می باشد.

خصوصیات پمپ کفکش استریم

این پمپ دارای بدنه چدنی و پروانه آن از جنس آلومنیوم می باشد. این محصول دارای دامنه و هد نسبتا بالای بوده و با ارزانترین قیمت در نمایندگی فروش این محصول عرضه می گردد.

پمپ کفکش استریم دارای قابلیت مکش بالای نسبت به ذرات معلق شن و ماسه می باشد. یکی دیگر خصوصیات پمپ کفکش استریم قابلیت مکش بالا برای مایعات در شرایط ویسکوزیته متفاوت می باشد.

پمپ کفکش ایکار

پمپ کفکش ایکار یکی دیگر از پمپ های کفکش چینی می باشد که بصورت تکفاز عرضه می گردد. خرید پمپ کفکش ایکار بدلیل قیمت مناسب و کیفت بالای دارای مزیت بسیار بالای می باشد. از لحاظ قیمت و کیفیت پمپ های ایکار همرده پمپ های استریم قرار گرفته است. بی واسط با بهره گیری از کادری مجرب و تحصیل کرده و بررسی های گوناگونی که روی این محصول انجام داده پمپ کفکش ایکار را بعنوان بزرگترین جایگزین نمونه اروپایی در نظر گرفته استفاده از این کفکش در مزارع کشاورزی و مراکز آبرسانی مهمترین انتخاب می داند. خرید پمپ کفکش آیکار علاوه بر تسریع در آبرسانی سبب کاهش مصرف برق و هزینه تولید می گردد.

پمپ کفکش هسل

یک از برترین پمپ های کفکش چینی برند هسل می باشد. این پمپ معمولا از جمله محصولات درجه A چینی می باشد. پمپ کفکش هسل معمولا در انواع مدل های شامل دو اینچ، سه اینچ از لحاظ بدنه با پوسته خارجی استیل و چدنی در بازار عرضه می گردد که فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان نمایندگی فروش آنر ا به قیمت ارزان ارائه می کند.

پمپ کفکش ونیکو

پمپ کفکش ونیکو یکی دیگر از برندهای چینی موجو در بازار می باشد که انواع گوناگونی از پمپ های سیالات را تولید کرده و در کشور ما ایرانی بدلیل سازگاری شرایط آب هوایی بصورت گسترده استفاده می شود. شرکت پمپ ونیکو در راستای تولید و ارائه محصولات مختلف آبرسانی، محصولات گوناگونی شامل الکتروپمپ های شناور - الکتروپمپ های سانتریفیوژ زمینی، پمپهای فشارقوی، پمپهای گریز از مرکز، لجن کش، کفکش، بوسترپمپهای( خانگی و صنعتی و آتش نشانی) و منابع تحت فشار با درنظر گرفتن استانداردهای مورد نیاز محصول و شرایط اقلیمی متفاوت در بخشهای کشاورزی، صنعتی و خدماتی و تاسیساتی تولید می شوند.

بهترین پمپ کفکش موجود در بازار

پمپ های کفکش موجود در بازار عموما متعلق به چهار کشور چین، ایتالیا، تایوان و ژاپن می باشد. تمام این محصولات بر حسب هنوع کیفیت و برند دارای قیمت های متنوعی هستند. جهت خرید ارزانترین پمپ کفکش در بازار مناسبترین گزینه می باشد. یکه نکته اساسی که در خصوص خرید ارزانترین پمپ کفکش وجود دارد اینست که همیشه قیمت ارزان متعلق به پمپ های جینی و ایرانی نیست ما در این مقاله انواع پمپ کفکش ارزان را به شما معرفی می کنیم تا با انواع پمپ کفکش ارزان آشنا شده و مناسبترین محصول را بر اساس سلیقه خودتان پیدا کرده و اقدام به خرید محصول نمائید.

لیست قیمت پمپ کفکش چینی

لیست قیمت پمپ کفکش چینی با توجه به نوع قیمت و همچنین برند دارای تنوع بسیار بالای می باشد. فروشگاه بی واسط بعنوان نمایندگی انواع پمپ کفکش چینی لیست قیمت پمپ کفکش چینی برند های شامل، استریم، ونزو، هسل،دراپ، ایکار و غیره را به قیمت کارخانه عرضه می کند.

لیست قیمت پمپ کف کش هسل

ردیف شرح کالا حداکثر ارتفاع سایز لوله خروجی قیمت خرید اینترنتی پمپ
1 قیمت پمپ کفکش یک اینچ هسل QDX1.5-25-0.55E 25 متر 1 1,500,000 تومان خرید
2 قیمت پمپ کفکش یک اینچ فلوتر دار هسل QDX1.5-32-0.55E 32 متر 1 1730000 تومان خرید
3 قیمت پمپ کفکش یک اینچ هسل QDX1.5-38-1.1F 38 متر 1 2500000 تومان خرید
4 قیمت پمپ کفکش دو اینچ فلوتر دار هسل QDX6-28/2-1.1F 28 متر 1 2,350,000 تومان خرید
5 قیمت پمپ کفکش دو اینچ 32 متری QDX6-32/2-1.1F 32 متر 1 0 تومان خرید
6 قیمت پمپ کفکش دو اینچ هسل مدل فلوتر دارQDX10-16-0.75F 16 متر 1 2,150,000 تومان خرید
7 قیمت پمپ کفکش دو اینچ فلوتر دار QDX10-25-1.1F 25 متر 1 0 تومان خرید

لیست قیمت پمپ کف کش چینی دراپ

تصویر کالا

شرح کالا

حداکثر ارتفاع

سایز لوله خروجی

قیمت

خرید اینترنتی پمپ

قیمت پمپ کفکش چینی دراپ مدل ZQB-24

8 متر

1

990,000 تومان

خرید

قیمت پمپ کفکش دراپ مدل 12 ZQB

8 متر

1

0 تومان

خرید

قیمت پمپ کفکش چینی دراپ SPI900B

8.5 متر

1

2,000,000 تومان

خرید

لیست قیمت کفکش استریم

ردیف شرح کالا حداکثر ارتفاع سایز لوله خروجی قیمت خرید اینترنتی پمپ
1 پمپ کفکش یک اینچ استریم SQD1.5-12-0.37E 12 متر 1 1,100,000 تومان خرید
2 پمپ کفکش یک اینچ فلوتر دار استریم SQD1.5-17-0.37F 17متر 1 1190000 تومان خرید
3 پمپ کفکش یک اینچ استریم SQD1.5-17-0.37F 17 متر 1 1500000 تومان خرید
4 پمپ کفکش یک اینچ استریم SQD1.5-32-1.1 32 متر 1 1,650,000 تومان خرید
5

پمپ کفکش یک اینچ استریم

SQD1.5-32-.37F

32 متر 1 1730000 تومان خرید
6 پمپ کفکش دو اینچ استریم مدل فلوتر دارQDX10-16-0.75F 16 متر 1 2,150,000 تومان خرید
7 قیمت پمپ کفکش دو اینچ فلوتر دار استریم QDX10-25-1.1F 25 متر 1 0 تومان خرید

لیست قیمت کفکش چینی ونزو

لیست قیمت پمپ کفکش ونزو در مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش این محصول به ارزانترین نره و قیمت کاذرخونه می باشد.

لیست قیمت پمپ کفکش اسکواردی

پمپ کفکش اسکواردی یکی از ارزانترین پمپ کفکش در بازار می باشد که به ارزانترین قیمت در مجموعه بی واسط ارائه می شود.

پمپ کفکش ایتالیایی

پمپ کفکش ایتالیایی از جمله بهترین پمپ کفکش موجود در بازار می باشند که بدلیل استانداردهای CE اروپا دارای طول عمر بسیار بالای می باشند. پمپ کفکش ایتالیایی معمولا در برندهای مختلفی عرضه می گردد که مهمترین برند های آن شامل: پمپ کفکش لورا و کالمو می باشند.

در بازار تقاضا به انواع کفکش ها بصورت گسترده وجود دارد، بنابراین دسترسی به انواع ارزان قیمت و با کیفیت تاثیر زیادی در صرفه جویی هزینه ها و غیره می گردد. ما در این قسمت انواع کفکش ارزان قیمت موجود در وب سایت عمده فروشی بی واسط را مورد لررسی قرار می دهیم.

پمپ کفکش کالمو

پمپ های کفکش کالمو یکی از محصولات با کیفیت و تحت لیسانس آلمان می باشد. جنس بدنه این کفکش از چدن و دارای پروانه آلومنیومی می باشد که این خصوصیات مانع از کاهش قابلیت این پمپ کفکش می گردد. پمپ کفکش ایتالیای کالمو از لحاظ قیمت کمترین و مناسب ترین کیفیت می باشد. یکی دیگر از مزیت های خرید پمپ کفکش کالمو گارانتی ضمانت اصالت این کالا می باشد.

خصوصیات پمپ کفکش کالمو

این موتور پمپ کفکش قابلیت انتقال آب به میزان 60-250 مترمکعب با هد 6-38 متر را دارا می باشد.

  • تحمل دانه دمای 50 در مدل پروانه نوریل و 90 درجه سلسیوس در مدل پروانه آلومنیومی می باشد.
  • الکتروموتورهای برند کالمو بدلیل وجود موتور استکرون قفسه سنجابی دارای قابلیت خنک کنندگی هوا می باشد.
  • سیم پیچ کفکش کالمو کاملا از مس ساخته شده و فاقد هر نوع ناخالصی می باشد.

خرید پمپ کفکش کالمو

پمپ کف کش کالمو با جنس بدن چدن و سیم پیچی تمام مس برای انتقال آب از استخرها، چاه ها، مخازن و مصارف کشاورزی، باغبانی، صنعتی و ساختمانی مناسب اند. (توجه: جهت استعلام قیمت پمپ کفکش کالمو با شرکت تماس بگیرید و یا با کلیک بروی لینک مقابل نسبت خرید این محصول اقدام نمایید.

پمپ آب کالمو با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تحت لیسانس ایتالیا تولید و عرضه میشود که برای اثبات کیفیت و برتری خود به خریداران خود خدمات پس از فروش عالی و وارانتی تعویض کالا ارائه میدهد.

قیمت پمپ کفکش کالمو

لیست قیمت پمپ کف کش کالمو

قیمت پمپ کفکش 16 متری کالمو

8 متر

ldquo;1

0 تومان

خرید

قیمت پمپ کفکش 2 اینچ 25 متری کالمو

8.5 متر

ldquo;2

1750000 تومان

خرید

قیمت پمپ کفکش ارزان و خرید انواع پمپ کفکش چینی و ایتالیایی

قیمت پمپ کفکش ارزان و خرید انواع پمپ کفکش چینی و ایتالیایی

خرید پمپ کفکش

خرید پمپ کفکش در مجموعه بی واسط بدلیل عرضه مستقیم از کارخانه به قیمت نمایندگی عرضه می گردد. امروزه خرید پمپ کفکش بدلیل عملکرد بالا، راهاندازی راحتتر و همچنین امکان ارسال مایعات به ارتفاعات بالاتر بیشتر مورد توجه می باشد.

خرید کفکش شامل بخش های بردهای مختلف و در قدرت های مختلف می باشد. کفکش با توجه به راحتتر نسبت به پمپ های دیگر دارای کاربری راحتتر بوده و عملیات انتقال آب را آسانتر از محصولات دیگر انجام می دهد. برای تهیه کفکش که شامل نمونه های با خروجی یک اینچ، دواینچ، سه اینچ و چهار اینچ می شود بایستی از کیفیت مطلوبی بر خوردار باشد.

فاکتور بعدی در خرید کفکش بصورت خاص مورد توجه قرار می گیرد، توجه به کمپانی فروشنده کفکش می باشد زیر نوع برند نشان دهنده کیفیت کفکش جهت بکارگیری در شرایط مختلف می باشد.

خرید پمپ کفکش در مجموعه بی واسط در انواع مدل های ایرانی، چینی و ایتالیایی می باشد که این مجموه انواع بهترین برند کفکش را عرضه می کند. در صورت خرید پمپ کفکش در مجموعه بی واسط استفاده از نظر کارشناسان بهترین پمپ کفکش را خریداری بنمائید.

خرید عمده کفکش

خرید عمده کفکش در فروشگاه عمده فروشی در انواع برندهای مختلفی ایرانی و چینی شامل: کفکش استریم،ونزو، هسل، شیمجه و راد پمپ، بهاران نوین ، فدک و غیره با ارزانترین قیمت و در بسته های 6 و 12 عددی عرضه می شود.

مرکز فروش پمپ کفکش در تهران

تهران بعنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی ایرانی یکی از بزرگترین مرکز خرید و فروش پمپ سیالات می باشد. مرکز فروش پمپ کفکش در تهران بعنوان اولین بازار فروش سنتی و آنلاین بهترین پمپ کفکش چینی، ایتالیایی و ایرانی را با قیمت ارزانتر از بازار عرضه می کند. اگر قصد خرید پمپ کفکش را در این نمایندگی دارید مرکز فروش تهران عرضه انواع پمپ کفکش و شناور را به قیمت بسیار ارزانتر از بازار عرضه می کند. خرید پمپ در مرکز فروش تهران بدلیل حذف واسطه و فروش به قیمت عمده دارای اهمیت بالای بوده و عمدتا ارزانتر از قیمت بازار عرضه می گردد.

انواع برند پمپ کفکش

قیمت پمپ کفکش ارزان و خرید انواع پمپ کفکش چینی و ایتالیایی

مرکز فروش پمپ کفکش در تهران

۱۴۰۳/۰۲/۰۹
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش