بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه صنایع غذایی

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / صنایع غذایی / کنسرو تن ماهی
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
تن ماهی زرده ریحانه ۱۸۰ گرم
فروش ویژه
تن ماهی زرده ریحانه ۱۸۰ گرم
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: ۱۷,۸۰۰ تومان
خرید
کنسرو ماهی تن در روغن آفتاب گردان پالتی تون ۱۸۰ گرم کنسرو ماهی تن در روغن آفتاب گردان پالتی تون ۱۸۰ گرم
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: ۲۷,۵۰۰ تومان
خرید
تن ماهی ارگانا در روغن گیاهی  کد:۱۲۳۴۵ تن ماهی ارگانا در روغن گیاهی کد:۱۲۳۴۵
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: ۳۳,۰۰۰ تومان
خرید
ماهی تن باشوید اورگانا کد:۱۲۳۴۶ ماهی تن باشوید اورگانا کد:۱۲۳۴۶
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: ۳۶,۰۰۰ تومان
خرید
ماهی تن دوودی اورگانا کد:۱۲۳۴۷ ماهی تن دوودی اورگانا کد:۱۲۳۴۷
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: ۳۶,۰۰۰ تومان
خرید
کنسرو ماهی تون  درج در روغن کد:d-۰۰۰۵ کنسرو ماهی تون درج در روغن کد:d-۰۰۰۵
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: تماس بگیرید
خرید
کنسرو تن ماهی (درج) در روغن زیتون کد: d-۰۰۰۲ کنسرو تن ماهی (درج) در روغن زیتون کد: d-۰۰۰۲
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: تماس بگیرید
خرید
خرید تن ماهی عمده، کنسرو تن ماهی شنگر خرید تن ماهی عمده، کنسرو تن ماهی شنگر
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: تماس بگیرید
خرید
قیمت روز تن ماهی مستر تن( عمده) قیمت روز تن ماهی مستر تن( عمده)
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: تماس بگیرید
خرید
تن ماهی گلدن لوکس ۱۸۰ گرم تن ماهی گلدن لوکس ۱۸۰ گرم
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: تماس بگیرید
خرید
تن ماهی صادراتی هامون ۱۸۰ گرمی تن ماهی صادراتی هامون ۱۸۰ گرمی
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: تماس بگیرید
خرید
تن ماهی ۱۸۰ گرمی خوشتون تن ماهی ۱۸۰ گرمی خوشتون
فروشگاه: بازار تن ماهی ایران
قیمت: تماس بگیرید
خرید
1 2 3
ارزان ترین سایت فروش انواع تن ماهی | خرید تن ماهی عمده
ارزان ترین سایت فروش انواع تن ماهی | خرید تن ماهی عمده
خرید تن ماهی در مجموعه بی واسط به قیمت ارزان و نرخ کارخانه عرضه می گردد. فروش تن ماهی عمده در مجموعه بی واسط یک فرصت طلایی برای مشتریان بمنظور خرید بدون واسط از مراکز تولید فراهم می کند. قیمت تن ماهی زرد و هوور در این مجموعه بدلیل حذف واسطه پایینترین نرخ بازار جهت عرضه به بازارهای خارج از کشور و صادرات نیز می باشد.
خرید تن ماهی در مجموعه بیواسط در مدل های مختلف قابل سفارش بوده و شما میتوانید این محصول را در وزن های مختلف شامل: 120،180،240 و 150 گرم بصورت عمده انجام دهید.
کسانیکه بدنبال خرید تن ماهی با کیفیت جهت صادرات هستند با مراجعه به بی واسط می توانند انواع تن ماهی را در پالت های مختلف سفارش دهند.
تن ماهی بدلیل وجود مواد مغذی تاثیر بسیار مهمی بر سلامت افراد می گذارد و بدلیل وجود امگاه سه بعنوان ماده اصلی سلامت قلب و مغز می باشد. کسانی که به دنبال مرکز فروش انواع تن ماهی ارزان می گردند، این نوید را می دهیم که سایت بی واسط اقدام به عرضه ی انواع کنسروهای تن ماهی با قیمت درب کارخانه نموده است. بنابراین با خرید تن ماهی از مجموعه بی واسط برای مراکز دولتی، دانشگاهها، پادگان های نظامی و امور صادراتی از ارزانترین نرخ این مجموعه بهره مند شوید.

تن ماهی

تن ماهی بعنوان یک غذای سالم، اصلی ترین نیاز بدن جهت تامین عناصر مفید و مغذی شامل چربی امگاه سه می باشد. خرید تن ماهی در یک مجموعه به قیمت ارزان می تواند نقش اساسی در خرید عمده و همچنین صادرات می گذارد. ارزانترین سایت فروش تن ماهی در مجموعه بی واسط انواع گونه های تن ماهی شامل هوور، زرده و مارلین را عرضه می کند. تن ماهی عرضه شده در مجموعه بی واسط در اوزان 120، 180 و 240 گرمی مطابق با نیاز مشتری در کیفیت های مختلف عرضه می گردد.

حتما همه درباره خواص ماهی و یا تن شنیده ایم. طعم بی نظیر کنسروهای تن ماهی علاوه بر خواص آن ها سبب استقبال مردم از این غذای لذیذ شده است. در شرایط کنونی جامعه ممکن است قیمت محصولات غذایی مهم ترین اولویت برای خریداران به شمار می روند. برای کسانی که به دنبال مرکز فروش انواع تن ماهی ارزان می گردند، این نوید را می دهیم که سایت بی واسط اقدام به عرضه ی انواع کنسروهای تن ماهی با قیمت درب کارخانه نموده است. در ادامه بیشتر به معرفی خدمات این سایت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ارزانترین مرکز خرید تن ماهی

تن ماهی آپادانا شرکت شنگر

سایت بی واسط، ارزان ترین مرکز فروش انواع تن ماهی

سایت بی واسط به عنوان ارائه دهنده خدمات در زمینه فروش انواع تن ماهی شناخته می شود. در این سایت انواع کنسروهای تن ماهی با قیمت ارزان به فروش می رسد. خرید انواع کنسروهای تن ماهی از سایت بی واسط همواره مزایای فراوانی برای شما خواهد داشت. قیمت مقرون به صرفه کنسروهای تن ماهی یکی از پر اهمیت ترین مزایای خرید از سایت بی واسط محسوب می شود. عرضه ی انواع کنسروهای تن ماهی با طعم های متفاوت از دیگر ویژگی های مهم در این سایت به شمار می رود.

فروش انواع تن ماهی

انواع کنسروهای تن ماهی در سایت بی واسط

قیمت و تنوع کنسرو تن ماهی برای بسیاری از ادارات و سازمان ها که به صورت عمده خریداری می کنند، بسیار مهم است. از این رو سایت بی واسط به عرضه ی انواع کنسرو تن ماهی با قیمت ارزان پرداخته است. با مراجعه به این سایت می توانید با انواع طعم های کنسرو تن ماهی و قیمت آن ها آشنا شوید. شیوه خرید از سایت بی واسط آسان بوده و با یک گزینه قابل انجام است. تن ماهی ارگانا در روغن گیاهی و کنسرو تن ماهی با قارچ از جمله کنسروهای تن ماهی پرفروش در طی چند ماه اخیر بوده اند. کنسروهای تن ماهی سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی بوده و فواید بی شماری برای بدن انسان به دنبال دارد. بدون تردید می توان گفت بهترین سایت فروش انواع تن ماهی، سایت بی واسط می باشد. جهت خرید عمده تن ماهی از بازار فروش کنسرو تن کلیک کنید.

تن ماهی هوور

اورگانا، یک برند تولید کننده انواع تن ماهی با قیمت ارزان یک محصول با کیفیت می باشد. این تن ماهی از لحاظ طعم و مزه با تن ماهی شیلانه و تحفه قابل مقایسه می باشد. تن ماهی برند اورگانا تحت مالکیت شرکت یال زرد می باشد که در استان بوشهر تولید می گردد. این شرکت انواع گوناگونی از طعم های تن ماهی شامل: تن ماهی در روغن زیتون، کنسرو تن ماهی در روغن گیاهی، تن ماهی شویدی، تن ماهی فلفلی، تن ماهی دودی، تن ماهی در آب نمک(رژیمی) و هم چنین غذاهای محلی جنوب کشور ( قلیه ماهی و قلیه میگو) را تولید می نمایدشایان ذکر است اورگانا تنها برند تولیدکننده کنسرو قلیه میگو در کشور می باشد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. از دلایل اصلی قیمت پایین تن ماهی اورگانا در مقایسه با شیلانه نزدیکی به بازار تولید،هزینه پایین حمل، عدم وجود هزینه انبار داری و غیره می باشد.

نایندگی فروش تن ماهی اورگانا

مزیت تن ماهی هوور

  • طعم خوشمزه
  • رنگ روشن و صورتی
  • عدم وجود هیستامین
  • تنوع طعم های گوناگون

تن ماهی زرده

تن ماهی زرده عمدتا از ماهی زرده و بچه زرده تهیه می گردد. تن ماهی زرده معمولا بدلیل قیمت ارزان مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان می باشدو قیمت تن ماهی زرده در مجموعه بی واسط بعنوان اولین و بزرگترین عرضه کننده به قیمت کارخانه عرضه می باشد.

تن ماهی مارلین( ماهی اسب)

تن ماهی مارلین دارای گوشت سفید و روشن بوده اما بافت این ماهی بدلیل وجود میوفیبریل نسبتا سفت می باشد.

قیمت تن ماهی

تن ماهی یکی از سالم ترین کنسرو های آماده می باشد که به دلیل کیفیت بسیار بالا، وجود مواد مغذی بالا تقاضا برای خرید آن زیاد است. قیمت تن ماهی بر اساس نرخ مواد اولیه شامل ماهی هوور و نرخ روز ارز تعیین می شود. در واقع می توان گفت که افزایش قیمت دلار و کاهش میزان صد ماهی در دریا سبب بالا رفتن قیمت عمده تن ماهی در بازار می شود. قیمت تن ماهی در مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز عرضه کنسرو ماهی به ارزان ترین نرخ ارائه می گردد. چنانچه قصد خرید انواع برندهای تن ماهی را داشته باشید این محصول را در مجموعه بی واسط می توانید بصورت عمده در بسته های 48 عددی با ارزانترین قیمت و تخفیف ویژه تهیه نمائید.

لیست قیمت روز تن ماهی

لیست قیمت روز تن ماهی در مجموعه بی واسط به ارزانترین قیمت عرضه می گردد. قیمت روز تن ماهی در فروشگاه بی واسط به نرخ روز بوده بدلیل حذف واسطه به نرخ ارزان و رقابتی عرضه می شود. لیست قیمت تن ماهی شامل انواع برند ها شامل تن ماهی شبنم، گلکسی، طبیعت، مکنزی، چابهار، تحفه، بیژ و غیره می باشد.

لیست قیمت تن ماهی هوور

اسم محصول وزن وزن آبکشی قیمت
تن ماهی تحفه 180 گرم 70 درصد -
تن ماهی مکنزی 180 گرم 70 درصد -
تن ماهی شیلتون 180 گرم 70 درصد -
تن ماهی شیلانه 180 گرم 70 درصد -
تن ماهی سبحان 180 گرم 70 درصد -
تن ماهی چابهار 180 گرم 70 درصد -
تن ماهی شبنم 180 گرم 70 درصد -
تن ماهی گلکسی 180 گرم 70 درصد -
تن ماهی شنگر 180 گرم 70 درصد -

خرید تن ماهی عمده

جهت خرید تن ماهی عمده و تک فروشی کافیست به وب سایت بی واسط مراجعه کرد و با سرچ کوچک می توانید انواع برندها را به قیمت ارزان و کیفیت های متفاوت برحسب نرخ آن تهیه کنید. وب سایت عمده فروشی بی واسط به منظور دسترسی راحت مصرف کنندگان به تولید کنندگان تن ماهی با بهره گیری از تیمی قوی و مجرب انواع محصولات شیلاتی را در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شما با مراجع به نمایندگی فروش تن ماهی خرید تن ماهی با کیفیت را با کمترین قیمت و با حاشیه سود بسیار بالاتهیه کنید، بی واسط تضمین کننده برگشت وجه در صورت انصراف فروشندگان فوده و انواع گوناگون تن ماهی را با تضمین کیفیت بر اساس قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

انواع برند تن ماهی

اگر قصد خرید انواع تن ماهی را داشته باشید مجموعه بی واسط انواع تن ماهی بصورت زرده و هوور را عرضه می کند.

تن ماهی هامون

کنسرو ماهی تون در آب نمک هامون دارای طعم خوشمزه و لذیذ بوده و از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده است. مرکز تولید تن ماهی هامون در منطقه آزاد چابهار واقع شده و بدلیل کیفیت بسیار بالا و رنگ روشن بعنوان مهمترین و بهترین گزینه صادرات تن ماهی به اقصا نقاط جهان به شمار می رود.

فروش تن ماهی هامون در وب سایت بی واسط بصورت عمده بوده و بدلیل عرضه مستقیم از کارخونه دارای قیمت بسیار ایده آل با درصد سود بالا می باشد. مجموعه عمده فروشی بی واسط بدلیل سلامت و کیفیت تن ماهی هامون این محصول را در گزینه فروش عمده قرار داده است. تن ماهی هامون بدلیل شرایط محروم مناطق بلوچستان کمتر شناخته بود اما این تن ماهی بدلیل کیفیت ، مرغوبیت کالا اولین گزینه خرید تن ماهی عمده در کشور می باشد. کارخونه تن ماهی هامون در مساحت بسیار زیاددر دو سرد خانه با ظرفیت بالغ بر 20000 تن فعالیت می کند. مصرف این محصول برای هر سن و سالی مفید بوده و سبب افزایش سلامتی فرد می گردد.

قیمت تن ماهی ارزان و با کیفیت هامون

مرکز خرید تن ماهی هامون

فروش عمده تن ماهی هامون در تهران و شهرستان

اگر بدنبال خرید تن ماهی بصورت عمده هستید و قصد انجام صادرات را داشته باشید خرید انواع مدل های تن ماهی در مجموعه بی واسط به نرخ کارخونه بهترین راه خرید آسان جهت انجام امور تجاری و بازرگانی می باشد.

فروش عمده انواع تن ماهی عمده و مخصوصا تن ماهی های ذکر شده در این پیج در اقصی نقاط تهران و شهرستان بوسیله وب سایت عمده فروشی بی واسط صورت می گیرد. البته مراکز دیگری نیز وجود دارد که به قرار زیر می باشند.

  • نمایندگی و عاملین فروش
  • فروشگاهای زنجیره ای و بزرگ شهرستان
  • دفاتر پخش و فروش عمده انواع تن ماهی.

مزیت خرید عمده تن ماهی در وب سایت عمده فروشی بی واسط

وب سایت عمده فروشی بی واسط به نسبت مراکز فروش دیگر که بعنوان واسطه عمل می کنند دارای منافع بسیار بالای می باشد، زیرا وب سایت بی واسط انواع محصولات تازه را بصورت مستقیم و بدون دخال بخش واسطه به دست فروشندگان ارسال کرده که چنین عملی سبب حذف واسطه و سبب کاهش قیمت تمام شده تن ماهی می گردد.

وب سایت بی واسط بمنظور کاهش قیمت تن ماهی انواع آبزیان را با قیمت ارزان در اختیار تولید کنندگان قرار داده و اینچنین عملی به نوبه خود کاهش هزینه تولید تن ماهی را کاهش و سبب پایین آمدن قیمت تمام شده محصول می گردد.

خرید تن ماهی

خرید تن ماهی در فروشگاههای عمده فروش دارای مزایای بسیار بالای می باشد. خرید تن ماهی و مصرف دو روز در هفته دارای مزایای بسیاری بالای برای بدن می باشد. تن ماهی بدلیل ماهی تن در آن معمولا دارای آهن فراوان و همچنین حاوی امگاه 3 با کیفیت می باشد. مصرف امگاه سه علاوه بر قلب روی مغز انسان نیز تاثیر گذاشته و در سنین بالا مانع از الزایمر می شود. مزایایی ذکر شد برای این محصول خرید آن را برای مشتری یه یک امر ضروری تبدیل می کند. فروشگاه بی واسط بعنوان اولین فروشگاه عرضه کننده تن ماهی این محصول را با قیمت ارزان به فروش می رساند. بنابراین جهت خرید تن ماهی کافیست به فروشگاه اینترنتی بی واسط مراجعه کنید و از برند های مختلف تن ماهی محصول مورد نظر خود را یافته و 40 درصد ارزانتر از بازار تن ماهی خود را خرید نمائید.

خرید انواع برند های تن ماهی

مجموعه بی واسط بعنوان بورس فروش انواع برندهای کنسرو تن ماهی به نرخ کارخانه و قیمت ارزان می باشد. شما با مراجعه به این مجموعه کلیه برند های موجود در بازار را می تونید با قیمت استثنایی و نرخ کارخانه خریداری نمائید.

ان ترین سایت فروش انواع تن ماهی

زان تن ماهی

۱۴۰۱/۰۹/۲۹
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش